REHELLINEN deitti-ilmoitus Sinusta!
Kirjoita tähän rehellinen deitti-ilmoitus itsestäsi, kaksplussalla oli tästä hauska ketju,tehdään tännekkin :) http://kaksplus.fi/threads/kaunistelematon-treffi-ilmoitus-sinusta.2293…
Kommentit (123)
Puolivälissä neljääkymmentä oleva akateemisesti koulutettu, työssäkäyvä mies etsii luotettavaa ja lämminhenkistä kumppania. Olen fiksunnäköinen ja mukavaa juttuseuraa, mutta auttamattoman lyhyt (167 cm), tylsästi pukeutuva ja epämiehekäs. Minua et saa helpolla lähtemään lenkkipolulle, urheilukilpailuihin tai yökerhoon. Ennemminkin haluaisin viettää laatuaikaa kanssasi vaikkapa museoissa tai gallerioissa vieraillen ja kahviloissa istuskellen.
Harrastan lukemista ja leipomista. Rakastan kaneja ja jyrsijöitä, joten jos olet allerginen pienille ja pörröisille eläimille, tiemme eivät todennäköisesti kohtaa.
Toivoisin löytäväni leppoisan, rakastettavan elämänkumppanin, joka jaksaa keskustella pitkään ja rauhallisesti, halailla lämpimästi ja viihtyä kulttuurin tai vaikkapa kirjojen parissa. En ole ulkonäkökeskeinen, mutta jos satut olemaan ruumiinrakenteeltasi enemmän pyöreä ja pehmeä kuin hoikka ja urheilullinen, olisin positiivisesti yllättynyt.
Itsenäinen nelikymppinen mies etsii seuraa. Olen työelämässä kohtuullisesti menestynyt, omillani toimeentuleva ja hellyydenkipeä. Tykkään koskettaa ja pussata. Yhteisesti palkitseva seksi on minulle tärkeä osa läheisyyttä. Olen umpihetero.
Elämässäni on kaksi tärkeää ihmistä, jotka ovat tyttäreni. Sinulla on mahdollista päästä heidän veroisikseen tärkeydessä; ohitse et voi koskaan mennä. Juridisesti olen vielä naimisissa, mutta elämämme ovat erillään.
En kestä nalkuttamista minun asioistani enkä pohjatonta valitusta saamattomuudestasi. Hoidan osuuteni kotitalousasioissa, jos minulle annetaan siihen mahdollisuus. Vastaan omista raha-asioistani. Toivon, että niin teet sinäkin omistasi.
Olen kohtuullisen katseenkestävä ja keskustelutaitoinen. Mittaa on yli 180 cm ja painoa pikkaisen liikaa. Kuntoa kohotan kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa. Hiusmalli on lyhyt, mutta tukkaa on riittävästi (en kaljuunnu). Kasvojen, erityisesti nenän seudun iho voisi olla tasaisempi. Nenäni on myös iso ja ei-niin-kaunis. Minulla on riittävä äly useimpiin tilanteisiin ja huumorintajua. Huumorinia ei aina ymmärretä, jolloin osaan kääntää sen seurueen mukaan pois päältäkin.
Huonoimmiksi piirteikseni lasken sen, etten suostu uhriutumaan kohtuuttomien vaatimusten edessä, vaan siirrän tässä tilanteessa katseen eteenpäin. En myöskään (enää) suostu parisuhteeseen muutoin kuin sopivan kumppanin kanssa. Kai tässä voi rehellisesti sanoa, että olen myös rakastunut ja tunne on molemminpuoleinen.
Olen perusterve. Kropassani ei ole sanottavaa kremppaa. Myös pää on kunnossa. Olen tiukoissa työtehtävissä kasvattanut itselleni toleranssia paineita kohtaan. Tuen kuitenkin sinua mielelläni vaikeuksissasi, jos koen suhteemme olevan vastavuoroinen.
Saatan vaikuttaa siviilissä seurassa etäiseltä, jos en aidosti tunne oloani mukavaksi. Se on kai ujoutta ja haluttomuutta toisten miellyttämiseen. Esimiestyössäni joudun esittämään sosiaalisempaa mitä pohjimmiltani olen (työrooli).
En ole kaikkein innokkain tuhlaamaan vapaa-aikaani ylisuorittamiseen, vaan viihdyn myös kotona tekemättä mitään sanottavaa. Minulla ei siis ole raflaavia harrastuksia: en perusta prätkistä tai muusta machonäyttämisestä. Luen ja matkustan mielelläni. En kaipaa lisää ongelmia elämääni, kuten esimerkiksi kesämökkiä.
Tykkään käydä baarissa 1-2 kertaa kuukaudessa. Pari lomamatkaa (risteily + lentomatka) on myös tapana ollut heittää poikien kanssa vuosittain. Elämäntilanteestani johtuen en käytännössä muuten näkisiä kavereitani ollenkaan.
En ole hyvä kohtaamaan naisia romanttisessa mielessä. Silti niitä on tarttunut mukaan sen verran, etten kaipaa yhden yön huumaa.
Saatan vaikuttaa tämän perusteella lapaselta, mutta olen jämäkkä tarvittaessa. Parisuhdeasioissa olen kuitenkin oikean ihmisen kohdalla äärimmäisen joustava. Pettämistä en toki suvaitse, enkä halua kuulla tarinoitasi muista miehistä.
En siis oikeasti hae seuraa, mutta tällainen siitä rehellisimmillään tulisi.
Pitkäaikaistyötön reilu 30v äiti-ihminen etsii mukavaa miestä.
Vähän boheemi, pieni sotku ei haittaa (lue: en harrasta viikkosiivouksia, enkä edes suursiivouksia, noh, enpä juuri siivoile ollenkaan) enkä vaadi sukkien pitäpistä oikeilla paikoilla tai pöntön kannen alas laittamista. En nalkuta muutenkaan, joten ethän nalkuta sinäkään?
Tarvitsen omaa tilaa, joten ihan kaikkea en ala kanssasi tekemään ja harrastamaan enkä tykkää makoilla sylikkäin sohvalla tv:tä katsellen. Enkä tykkää nukkua lusikassa, joten pysytäänhän molemmat omalla puolella sänkyä? Läheisyys ei kiinnosta.
Ulkonäöltäni olen pitkähkö ja hoikka, ei persettä ja tissitkin lasten myötä vaihtuneet patalappuihin. Vaatteet päällä näytän hyvältä, mutta alasti tuskin tulet useinkaan minua näkemään. Ei siksi, että häpeäisin patalappujani vaan siksi, että palelen herkästi enkä tykkää muutenkaan olla alasti.
Seksiin kanssasi luultavasti kyllästyn viimeistään 6 kk:den jälkeen. Paitsi jos osaat yllättää ja olla monipuolinen. Ja ennen kaikkea jos osaat olla vonkaamatta ja olematta liian helppo. Vielä sellaiseen ei ole kukaan kyennyt, joten älä lannistu, jos et kykene sinäkään. Tykkään seksistä ja suuhoito on parasta, mutta kun kyllästyminen iskee, niin se sitten iskee ja säälipimppaa ei heru.
Mitkään kehut ja lepertelyt ja mielistelyt ei innosta, joten etsin miestä, joka on vähän välinpitämätön ja vaikeasti lämpenevä, mutta kuitenkin rakastava.
Nörttimiehet, salimaket, hevarit, larppaajat, hiihtäjät, maratoonarit ja muut himolenkkeilijät ÄLKÄÄ VAIVAUTUKO.
Mutta kaikki taiteelliset, positiiviset, musikaaliset, rennot, huumorintajuiset, jalatmaassa-tyypit pistäkää viestiä! En osaa sanoa ei, joten olen helppo jos olet sinisilmäinen ja mukava.
Raskaamman sarjan elämänkoulun käynyt, nautinnoille perso ja omaa rauhaa rakastava 34-vuotias mies etsii suunnilleen saman ikäistä naista. Ihan sama onko sulla tatuointeja, kunhan et selitä niistä mitään elämäntarinoita. Ostettuja koristeita, joten pidä mölyt mahassasi. En jaksa semmosta paskaa. Mulla ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja.
Pidät huolta peruskunnostasi ja käyt töissä, koska niin minäkin teen. Sijoitan rahani korvieni väliin, joten asunto- ja autolainat voit ottaa keskenäs. Korkea sivistystaso olisi suotavaa.
En jaksa yhtään mitään tunnevammaista säätöä, joten hoida omat ongelmasi äläkä tee niistä mun ongelmia.
Muuten ei tosiaan haittaa vaikka sulla olis tekojalka, lasisilmä tai arpia pitkin selkää, puhevika tms. Kunhan ei mitään ihme sekoilua. Olen itsenäinen, omavarainen ja velaton. Kaksi ensimmäistä täytyy päteä myös sun kohdalla.
Ihansama kirjoitti:
Raskaamman sarjan elämänkoulun käynyt, nautinnoille perso ja omaa rauhaa rakastava 34-vuotias mies etsii suunnilleen saman ikäistä naista. Ihan sama onko sulla tatuointeja, kunhan et selitä niistä mitään elämäntarinoita. Ostettuja koristeita, joten pidä mölyt mahassasi. En jaksa semmosta paskaa. Mulla ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja.
Pidät huolta peruskunnostasi ja käyt töissä, koska niin minäkin teen. Sijoitan rahani korvieni väliin, joten asunto- ja autolainat voit ottaa keskenäs. Korkea sivistystaso olisi suotavaa.
En jaksa yhtään mitään tunnevammaista säätöä, joten hoida omat ongelmasi äläkä tee niistä mun ongelmia.Muuten ei tosiaan haittaa vaikka sulla olis tekojalka, lasisilmä tai arpia pitkin selkää, puhevika tms. Kunhan ei mitään ihme sekoilua. Olen itsenäinen, omavarainen ja velaton. Kaksi ensimmäistä täytyy päteä myös sun kohdalla.
Aaah, oot ihana! Sitten kun mäkin olen peruskunnostani huoltapitävä ja työssä käyvä, niin laitan valotolppaan etsintäkuulutusilmoituksen, niin pidä silmät auki.
Ulkomailla asuva perheellinen keski-ikäinen mies etsii panoseuraa nuorista tytöistä Suomen-matkoille. Hakemukset hyväksytään rinnanympäryksen ja vyötärönmitan keskinäisen suhdeluvun suuruusjärjestyksessä. Kokovartalo- ja kasvokuva välttämättömät. Tarjoan juomat.
37-vuotias juoppo hevibasisti etsii naista jolta lohkeaa joka päivä ja ottaa lisäksi poskeen. Lisäksi olisi hyvä, jos osaisit arvostaa alkoholinkäyttöäni sekä pilvenpolttoani. Vielä parempi olisi jos myös osallistuisit näihin aktiviteetteihin.
Olen ihan pitkä ja komeahko ja minulla on keskiluokkainen työpaikka. Tosi työ ei kiinnosta pätkän vertaa ja olen täysi renttu.
Lisäksi edellytän, että kitaran -basson rämpytys ei haittaa. Myöskään kovaäänisen musiikin kuuntelu kello 3 aamuyöllä ei saa haitata yhteiseloa.
Tykkään käydä taidenäyttelyissä ja erilaisissa museoissa. Innostun helposti ja odotan että saan sinusta kaverin ex-tempore ajanvietteisiin. Käydään yhdessä retkeilemässä luonnossa ja vaikka elokuvateatterissa jos siltä tuntuu. Toivon että osaat arvostaa minua sellaisena kuin olen, onnellisuuteni ei kuitenkaan ole sinun vastuullasi.
Kärttyisä 50v. vaihdevuosissa oleva läski, mukavuudenhaluinen nainen etsii itsään vanhempaa miestä, en juurikaan juo alkoa, mutta syön sitäkin kiitettävämmin. Minusta et saa urheiluseuraa, et edes penkkiurheiluseuraa. Olisi plussaa, jos olisit rikas ja höveli, minä en ole. En myöskään pidä siivoamisesta, joten toivottavasti sinä pidät.
ÄÖ korkeampi kuin kuuluisalla mäkihyppääjällä, mutta ei mainittavasti. En ole sosiaalinen, joten en pidä vierailijoista, enkä itsekään hyppää kylässä ja jos totta puhutaan, niin voin muuttaa luoksesi, jos sinä muutat sieltä pois. Mukanani tulee muutama tuhat kirjaa, joihin et saa koskea.Plussaa, jos pidät klassisesta musiikista, rakastat oopperaa ja sinulla on purjevene.
Puuman alku etsii makoisaa nuorta lihaa. <3
t: 34v. 160/59 b-cups
Viisikymppinen, varattu, ylipainoinen, meikitön, introvertti nainen etsii mukavaa miestä jolta saisi halauksia ja seuraa luontopoluille, koska oma mies ei näihin kykene. Seksiä ei kuitenkaan ole tarjolla, ja miesten suhteen olen hyvin nirso - mm. tupakointi ja yhdyssanavirheet ovat ehdottomia dealbreakereita - joten eiköhän unohdeta koko juttu saman tien.
Fiksu, seksikäs, kärkäs, pahasuinen, liikuntaa ja kotitöitä välttelevä, kotonaan eläintarhaa pitävä sohvaperuna etsii ei-tyypillistä suomalaista miestä, jolta löytyy karismaa, hurttia huumoria ja jota ei kiinnosta vittuakaan toisten mielipiteet (paitsi mun tietysti).
Ps. Mies on jo löytynyt, eli tämä vain leikkimielellä ;)
Ailahteleva kolmekymppinen besserwisseri etsii puolisoa, joka on paitsi huumorintajuinen, repäisevä ja seikkailuhenkinen, myös turvallinen, huolehtiva ja edes kohtuullisesti toimeentuleva. Oikeastaan tärkeintä olisi, että osaisit keskustella monista aiheista kiinnostavasti, mutta ettet silti olisi liian kuiva tyyppi. Joku kiinnostava ammatti olisi jees (melkein mitä vaan, kunhan ei ole jotain numeroidenpyörittelyä tai monikansallista riistofirmahommaa).
Teen aikaavievää työtä, harrastan montaa asiaa ja tuskailen elämänsuuntani kanssa. Voi olla, ettei minulla aina ole aikaa sinulle, toisaalta välillä kaipaan huomiota liikaakin. Olen edellämainituista asioista huolimatta oikeasti aika hauska ja hyvää seuraa. Paitsi tutustuessa olen saatanan epävarma ja saatan käyttäytyä epämääräisesti.
Siivoan raivolla viikottain, mutta sotken yhtä nopeasti. Olen ihan kivan näköinen ja harrastan melko säännöllisesti liikuntaa, mutta marmatan sekä ulkonäköni puutteista että liian vähäisestä liikkumisestani. Puhun muutenkin välillä liikaa. Olen epäjärjestelmällinen ja laiska, mutta kuitenkin vaadin itseltäni liikaa ja ahdistun saamattomuudestani.
Soitellaan :D
Työtön, ylipainoinen ja laiska mies etsii naista seksisuhteeseen (tai voi teitä olla useampikin). Käyn kerran kuukaudessa kuntosalilla ja pyörällä kaupassa. Alkoholi maistuu melkein joka ilta, nytkin on pari olutta tullu vetästyä. Olen luonteeltani aika rauhallinen ja tykkään ajatella asioita ja keskustella niistä. Minulla on huono itsetunto, enkä oikein osaa tunteitani ilmaista kuin suuttumalla. Mulla on kolme lasta ja koira.
pikkuvirkamies kirjoitti:
Itsenäinen nelikymppinen mies etsii seuraa. Olen työelämässä kohtuullisesti menestynyt, omillani toimeentuleva ja hellyydenkipeä. Tykkään koskettaa ja pussata. Yhteisesti palkitseva seksi on minulle tärkeä osa läheisyyttä. Olen umpihetero.
Elämässäni on kaksi tärkeää ihmistä, jotka ovat tyttäreni. Sinulla on mahdollista päästä heidän veroisikseen tärkeydessä; ohitse et voi koskaan mennä. Juridisesti olen vielä naimisissa, mutta elämämme ovat erillään.
En kestä nalkuttamista minun asioistani enkä pohjatonta valitusta saamattomuudestasi. Hoidan osuuteni kotitalousasioissa, jos minulle annetaan siihen mahdollisuus. Vastaan omista raha-asioistani. Toivon, että niin teet sinäkin omistasi.
Olen kohtuullisen katseenkestävä ja keskustelutaitoinen. Mittaa on yli 180 cm ja painoa pikkaisen liikaa. Kuntoa kohotan kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa. Hiusmalli on lyhyt, mutta tukkaa on riittävästi (en kaljuunnu). Kasvojen, erityisesti nenän seudun iho voisi olla tasaisempi. Nenäni on myös iso ja ei-niin-kaunis. Minulla on riittävä äly useimpiin tilanteisiin ja huumorintajua. Huumorinia ei aina ymmärretä, jolloin osaan kääntää sen seurueen mukaan pois päältäkin.
Huonoimmiksi piirteikseni lasken sen, etten suostu uhriutumaan kohtuuttomien vaatimusten edessä, vaan siirrän tässä tilanteessa katseen eteenpäin. En myöskään (enää) suostu parisuhteeseen muutoin kuin sopivan kumppanin kanssa. Kai tässä voi rehellisesti sanoa, että olen myös rakastunut ja tunne on molemminpuoleinen.
Olen perusterve. Kropassani ei ole sanottavaa kremppaa. Myös pää on kunnossa. Olen tiukoissa työtehtävissä kasvattanut itselleni toleranssia paineita kohtaan. Tuen kuitenkin sinua mielelläni vaikeuksissasi, jos koen suhteemme olevan vastavuoroinen.
Saatan vaikuttaa siviilissä seurassa etäiseltä, jos en aidosti tunne oloani mukavaksi. Se on kai ujoutta ja haluttomuutta toisten miellyttämiseen. Esimiestyössäni joudun esittämään sosiaalisempaa mitä pohjimmiltani olen (työrooli).
En ole kaikkein innokkain tuhlaamaan vapaa-aikaani ylisuorittamiseen, vaan viihdyn myös kotona tekemättä mitään sanottavaa. Minulla ei siis ole raflaavia harrastuksia: en perusta prätkistä tai muusta machonäyttämisestä. Luen ja matkustan mielelläni. En kaipaa lisää ongelmia elämääni, kuten esimerkiksi kesämökkiä.
Tykkään käydä baarissa 1-2 kertaa kuukaudessa. Pari lomamatkaa (risteily + lentomatka) on myös tapana ollut heittää poikien kanssa vuosittain. Elämäntilanteestani johtuen en käytännössä muuten näkisiä kavereitani ollenkaan.
En ole hyvä kohtaamaan naisia romanttisessa mielessä. Silti niitä on tarttunut mukaan sen verran, etten kaipaa yhden yön huumaa.
Saatan vaikuttaa tämän perusteella lapaselta, mutta olen jämäkkä tarvittaessa. Parisuhdeasioissa olen kuitenkin oikean ihmisen kohdalla äärimmäisen joustava. Pettämistä en toki suvaitse, enkä halua kuulla tarinoitasi muista miehistä.
En siis oikeasti hae seuraa, mutta tällainen siitä rehellisimmillään tulisi.
Oletko varma ettet hae seuraa? Ois nimittäin just mun makuun, fiksu, aikuinen mies.
Vähän pullukka mutta hyväperseinen varattu mamma etsii seuraa hyvistä panomiehistä. Nuoremmat miehet ehdottomasti etusijalla. Seikkailijat vaivautukaa (viemään mut kunnon seikkailuille)!
En ole sinkkumarkkinoilla leikitään nyt vähän:
22v yhden lapsen äiti etsii miestä itselleen, ei siis isää lapselleen. Opiskelen ja käyn satunnaisesti töissä ja aikaa minulla on hyvin vähän, toivon siis että olet ymmärtäväinen.
Tupakoin ja olen lievästi ylipainoinen (ns. raskauskilot unohtuneet vyötärölle), mutta aloitin hetki sitten saliharrastuksen, joten muutosta toivottavasti on tulossa. Rakastan lukemista ja pelaan Pokemon Go:ta.
Estoton 50+ räväkkä rääväsuu pimatsu jolla tamponikoruyritys. Etsii nuora kollia jolla kookas tatti. Viski maistuu tälle pirkolle.
Täälläkin oli tämmöinen joskus vuosi sitten ehkä. Siitä tuli aika pitkäkin ketju. Vois kirjoittaa taas.
Parikymppinen patalaiska nainen etsii seuraa suunnilleen omanikäisistään naisista. Olen ihan semikivan näköinen hintelä tyttö. Liikuntaa en pahemmin harrasta, enkä usko, että saat minua siitä innostumaankaan. Olen huono laittamaan ruokaa, mutta hyvä siivoamaan. Tykkään hengailla kotona kissan kanssa villasukissa ja löysissä pyjamissa. En meikkaa, sääret ajelen kerran viikossa. Teen vuorotyötä, joten nukun ja kokkailen vähän mihin aikaan sattuu. Toivottavasti osaat siis nukkua sikeästi. Tupakkaa kuluu aski kuussa, alkoholia menee kohtuuden rajoissa. Ei haittaa, jos käytät päihteitä, kunhan se ei ole säännöllistä. Olen hyvä kuuntelemaan, mutta huono ilmaisemaan itseäni. Minuun tutustuminen vaatii siis kärsivällisyyttä. Mulla kestää kauan itsekään löytää tunteitani ja prosessoida niitä, niin susta voi tuntua, että olen kylmä ja tyhjä. Tosi asiassa olen kuitenkin herkkä. Arvostan rehellisyyttä negatiivisissakin asioissa. Minuun voi luottaa. Olen myös ymmärtäväinen virheitä kohtaan. Paitsi pettämiseen ja väkivaltaan mulla on nollatoleranssi.
Etsin naista, joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa. Ei tarvitse olla kovin kaunis, mutta jotenkin nätti. En syty ylipainosta. Mielenterveysongelmat on jossain määrin ok, kaikillahan meillä niitä on. Mutta terapeutiksi en aio ryhtyä. Eniten minua sytyttää eloisa seikkailunhaluinen ihminen, joka tempaisi välillä minutkin mukaan. Kaipaan jotakuta, joka tasapainoittaa omaa rauhallista vähäsanaista olemustani. Toivoisin, ettet ole kielteinen lastenhankinnan suhteen. Itse kun en ole vielä varma, haluanko niitä vai en.
Olen ihan tosissani tän viestin suhteen. Saa laittaa viestiä tähän, jos osui. Sinänsä tutustuminen vauvapalstalla vähän epäilyttää, mutta eipähän ole toinen tuomitsemassa mun palstailua :D Pääkaupunkiseutua kauemmas en kylläkään viitsi mennä. Niin ja hei vaan tutuille! Tästä taisi tulla vähän liiankin tunnistettava.
Olen 43 vuotias eronnut yh äiti etsin TAAS uutta miestä. Oon tosi kiva ja kaunis,mutta lihava. En jaksa liikkua,ja ruoka maistuu hyvin, Olen hyvä kokki. Ikuinen laihduttaja.
Etsin nuorempaa lihaksikasta tatuoitua miestä,pieniä lapsia ei saa sinulla olla.
Munan pitää olla kookas ja toimiva. Kyllästyn miehiin helposti joten älä ole tylsä.