Tuossa on todellinen nainen
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/201609080152719_a2.shtml
Kaikilla naisilla pitäisi olla tuollainen kroppa
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on myös erittäin hyvännäköinen http://www.playboy.com/articles/abigail-ratchford-bikini-game-whole-new…
Näyttää pumpattavalta nukelta. Varmasti paremman näköinen aidoissa olosuhteissa eikä jonkun plastisen doll-filtterin läpikäyneenä. Ja jos vetoatte siihen, että olen av-kanttura, niin tiesin sen jo.
Kaunishan toi muija on. Onhan siitä kuvia inernet täynnä.
Hyvät on muodot naisella ei siitä pääse mihinkään
Tuollaiset naiset on liian kauniita. Ne on kuin huumetta hetero miehille.
Vierailija kirjoitti:
kateelliset mammat haukkuu
Oli aihe mikä hyvänsä,AV:lla on mahdotonta olla eri mieltä olematta ilman muuta kateellinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aihe mikä hyvänsä,AV:lla on mahdotonta olla eri mieltä olematta ilman muuta kateellinen :D
Jokainen av mamma on kateellinen noille naisille. Ne on oikeasti kauniita ja seksikkäitä.
Lindsey Pelas on alapäästäkin aika kaunis.
En tykkää noin leveästä lantiosta, näyttää joltain vanhanajan emännältä. Yhtä pahan näköinen kuin Kim Kardashian. Miten sen rinnanympärys voi olla noin pieni, tissit näyttää isommilta. Mun ry on 106, eikä näytä tissit isommilta ja oon hoikempi, vyötärö sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen av mamma on kateellinen noille naisille. Ne on oikeasti kauniita ja seksikkäitä.
Kenestä tahansa saa "oikeasti kauniin ja seksikkään" jos tekee tarpeeksi monta kauneusleikkausta.En vain vieläkään ymmärrä,mitä kadehtimista siinä on,että joku on tehnyt niin.
Ainoa mitä aloituksen linkin tytöltä kadehdin,on hänen nuoruutensa.Olisi ihanaa olla vielä lähempänä kahtakymppiä kuin kolmeakymppiä.
Muuten ei voi kuin ihmetellä,millainen ihminen tarvitsee rantapallon kokoiset feikkirinnat,joita väittää aidoiksi,voidakseen olla tyytyväinen itseensä.
En ole lukenut ketjua enkä katsonut ap:n linkkiä, mutta arvaanko oikein, jos sanon, että kuvassa näkyy joku pitkä(teko)hiuksinen, noin parikymppinen, ampiaisvyötäröinen nainen, jolla on valtava, 100% selluuliititön (teko)peppu ja isot, kiinteät (teko)rinnat aurinkolasit silmillä ottamassa Iphonellaan selfietä/belfietä kuntosalin peilistä?
pulutossu kirjoitti:
En ole lukenut ketjua enkä katsonut ap:n linkkiä, mutta arvaanko oikein, jos sanon, että kuvassa näkyy joku pitkä(teko)hiuksinen, noin parikymppinen, ampiaisvyötäröinen nainen, jolla on valtava, 100% selluuliititön (teko)peppu ja isot, kiinteät (teko)rinnat aurinkolasit silmillä ottamassa Iphonellaan selfietä/belfietä kuntosalin peilistä?
Oletko selvänäkijä? :D Aloituksen linkistä löytyy video,jossa ensimmäinen kuva on melko tarkkaan tuollainen(hiukset saattavat olla aidot).
Vau! Onpa siinä upea ja kaunis nainen. Olen kuitenkin eri mieltä siitä että kaikkien pitäisi näyttää tuolta, onpas hassu ajatus :D Ihanaa että meitä on täällä monella tavalla kauniita. :)
Tällainen lähempänä 40 -vee nainen ei osaa enää kadehtia, kun on omaakin kokemusta todellisesta naiseudesta. Ei ole tarvinnut kumipalloja siihen. Tyttö tietysti haluaa tienata elantonsa kropallaan, joten pakko alistua kaikkiin epäluonnollisiin toimenpiteisiin. Hullu maailma.
Nuo rinnat oli kyllä tytöllä todella mahtavat, mutta tuo perse ja lantio ei oikein napannut. Pidän enemmän hoikista ja pienikokoisista naisista, kuin tuollaisista hehtaariperseistä.
T: Mies 28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut edes katsoa moista hömppää.
M43
Mutta jaksoit tulla hömppä palstalle lukemaan siitä ja kommentoimaan turhan kommentin
Kyllä av on paras, mutta tuo linkki ei ollut edes avaamisen arvoinen.
M43
rakastan palstailua kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Oletko selvänäkijä? :D Aloituksen linkistä löytyy video,jossa ensimmäinen kuva on melko tarkkaan tuollainen(hiukset saattavat olla aidot).
Heh, en ole selvänäkijä, olen vain ollut liian kauan tällä palstalla ja oppinut jo tietämään että mitä näillä "tässä on täydellinen nainen, ottakaa mammat oppia"-jutuilla tarkoitetaan.
Hyvä kroppa, itse nainen ei kyllä mikään kovin kaunis ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mahdollista,mutta tuo "olette vain kateellisia" todetaan vähintään kerran suunnillleen jokaisessa ketjussa tällä palstalla.On se jännä,mistä kaikesta sitä voikaan olla kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Nuo rinnat oli kyllä tytöllä todella mahtavat, mutta tuo perse ja lantio ei oikein napannut. Pidän enemmän hoikista ja pienikokoisista naisista, kuin tuollaisista hehtaariperseistä.
T: Mies 28
Kyllä naisella pitää olla muodot eikä näyttää pikkupojalta
Niin kyllä kritisoida saa mutta nämä pilkkua hanakasti viilaavat kommentit tuon naisen ulkonäöstä ja mammojen vertaileminen tuon naisen kroppaa ja kasvoja omiinsa kyllä kertoo omaa karua kieltään siitä, että he ovat tuolle mallille todella kateellisia mutta eivät sitä tietenkään aio myöntää. Kyllä minä naisena voin myöntää olevani kateellinen juuri noille näyttävän kauniille naisille, joiden perään suurin osa miehistä kuolaa. Olisi ihanaa olla kaunis, kukapa ei haluaisi olla? Tuollaisella sadattelulla osoittaa vain oman katkeruutensa ja kateutensa, joka vie kalatkin vedestä.
Näyttää pumpattavalta nukelta. Varmasti paremman näköinen aidoissa olosuhteissa eikä jonkun plastisen doll-filtterin läpikäyneenä. Ja jos vetoatte siihen, että olen av-kanttura, niin tiesin sen jo.