Voi luoja mikä mies......
Eli juttelin noin 3 kuukautta sitten mielenkiintoisen oloisen miehen kanssa tinderissä ja tapasimme livenä. Hän oli ihan mukava, mutta heti ensitapaamisesta tuntui, ettei kemiat oikein kohdanneet ja hän ei ollut yhtään minun tyyppinen. Ajattelin, etten tulisi tapaamaan häntä uudestaan, mutta näimme kuitenkin. Enkä edes ymmärrä miksi.
Näimme myös pari muutakin kertaa ja joka kerta mies puhui naispuolisista ystävistään tai ylipäätään naisista, ja vielä tosi ikävään sävyyn mikä sai tuntemaan inhoa miestä kohtaan. Heti kertomisen jälkeen hän saattoi alkaa suudella ja ehdotteli seksiä. Kieltäydyin, koska ahdisti ajatus siitä, että olen joutunut pelimiehen kohteeksi, joka kaikenlisäksi käyttäytyy lapsellisesti ja haukkuu naisia ja koska kieltäydyin, mies hieman hermostui ja kysyi olenko lesbo. Siis tosissaan kysyi olenko lesbo, koska en halunnut häntä?? Tottakai ymmärrän, että ei tarvita tunteita harrastamaan seksiä, mutta voi luoja se inhon ja vastanmielisyyden määrä mitä tunsin miestä kohtaan... En vain pystynyt siihen, enkä halunnut olla lähelläkään miestä.
Ja olen 24 ja mies 26 ettei mistään pikkuteineistä ole kyse. Piti vain päästä purkamaan.
Kommentit (2)
Itse en sietäisi moista idioottia hetkeäkään. Olisit täräyttänyt hänelle että "kyllä, olen lesbo" ja sitten katsonut että miten hän siihen reagoi :D
Huh. Aika pitkään jaksoit kattella tommosta sikaa.