Tuossa on todellinen nainen
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/201609080152719_a2.shtml
Kaikilla naisilla pitäisi olla tuollainen kroppa
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumitissit ja muutenkin ihan liian. Hyi vittu.
Siis ihan liian laiha.
Eli sinulla on joku läskifetissi
Naisen pitää näyttää naiselta eikä mieheltä.
Mun mielestä liian kurvikas, pienemmät rinnat ja pienempi persaus, niin olis jees.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Pelastuisiko maailma sillä? Ei nälänhätää sotia ja sairauksia? Vai oliko sulla sellainen itsekeskeinen näkemys, että jos kaikki naiset olisivat tuollaisia, valitsisit niistä kuin makeisista itsellesi seksikumppanin? Entä jos eivät haluaisi sinua? Mitä se sinua hyödyttäisi jos kaikki naisen vartalot olisivat klooneja tuosta naisesta?
Entä kun kaikki naiset olisivat tuollaisia, jokainen tyttöystäväsi ja seksikumppasi olisi samanlainen. Oi sitä autuuta kun vaihtelua ei saisi vaikka haluttaisi.
Käyttäisin sanaa Pitäisi hyvin varovaisesti. En myöskään heittelisi tuollaisia miettimättä mitä se käytännössä tarkoittaisi. Kyllä utopiankin täytyy kestää tarkastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan liian laiha.
Tuoko muka näyttää mieheltä?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan liian laiha.
Voisi näyttää paljon naisellisemmaltakin. Laihat luikut näyttävät miehiltä sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Pelastuisiko maailma sillä? Ei nälänhätää sotia ja sairauksia? Vai oliko sulla sellainen itsekeskeinen näkemys, että jos kaikki naiset olisivat tuollaisia, valitsisit niistä kuin makeisista itsellesi seksikumppanin? Entä jos eivät haluaisi sinua? Mitä se sinua hyödyttäisi jos kaikki naisen vartalot olisivat klooneja tuosta naisesta?
Entä kun kaikki naiset olisivat tuollaisia, jokainen tyttöystäväsi ja seksikumppasi olisi samanlainen. Oi sitä autuuta kun vaihtelua ei saisi vaikka haluttaisi.
Käyttäisin sanaa Pitäisi hyvin varovaisesti. En myöskään heittelisi tuollaisia miettimättä mitä se käytännössä tarkoittaisi. Kyllä utopiankin täytyy kestää tarkastelua.
Kyllä niitä voi olla eri ihonvärillä ja hiusten värillä jne. Mutta kroppa pitäisi olla tuollainen.
En minä ainakaan halua vaihtelua jos se vaihtelu tarkoittaa pieniä rintoja, lattapersettä tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan liian laiha.
Voisi näyttää paljon naisellisemmaltakin. Laihat luikut näyttävät miehiltä sukupuolesta riippumatta.
Kenelläkään naisella ei pitäisi olla läskiä eikä kyllä miehelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ei näkynyt naisen genitaaleja. Joten niistä ei osaa sanoa. Mutta pitäisi tietenkin olla kunnon häpyhuulet ja klittoris ja häpykumpu. Viimeksi mainittu ei näyttänyt kovin isolta naisella.
Sellainen vagina ei ole kaunis joka näyttää melkein reiältä vaan kun on niin pienet huulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavat rantapallokumipallot.
Miten luomut voi olla kumipallot?
Nuo ovat todella kaukana luomusta sanoi nainen itse mitä hyvänsä. Silikoniahan nuo, rintalihaksen päälle asetetut, implantin rajat näkyvät selvästi.
Kirurgi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat todella kaukana luomusta sanoi nainen itse mitä hyvänsä. Silikoniahan nuo, rintalihaksen päälle asetetut, implantin rajat näkyvät selvästi.
Jep. Ovat kyllä niin selvästi silarit, ettei vaikea uskoa tyhmimminkään ukon uskovan, jos tuo oikeasti väittää, että ne ovat aidot.
Kirurgi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista väitetä ilman että asian pystyy todistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kirurgi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ovat kyllä niin selvästi silarit, ettei vaikea uskoa tyhmimminkään ukon uskovan, jos tuo oikeasti väittää, että ne ovat aidot.
Olet siis plastikakirurgi? Jos et niin älä tule sitten huutamaan asioita mistä sinulla ei ole mitään tietoa.
Ihan seksikäs, mutta pilaa sitä seksikkyyttään tolla naamanvääntelyllä. Toi duckface-poseeraus ja töröttäminen on vaan niin iso turnoff, koska se antaa naisestaa niin tyhmän kuvan. Jos olisis luonnollisempi, noi muodot olis vaan plussaa pakkauksessa.
Hmmmm, munkin rinnanympärys on 96cm. Enkä todellakaan näytä tuolta. Näytän pieneltä. Miten on mahdollista? :) Toki lantio sitten mulla 92, eli aika paljon pienempi. Näin ne kropat vaihtelevat.
Oli pakko mitata omat muodot tän innoittamana. Lantio 104 cm, vyötärö 69 cm ja rinnanympärys 90 cm. :) Videon naisen mitat rinnanympärys 95, vyötärö 63 ja lantio oisko ollu 105 cm. Toki tolla naisella on enemmän lihasta ku mulla ja vaikka rinnanympärys on meillä melkeen sama, niin mulla se johtuu kyl muusta ku isoista tisseistä. :-D
Tykkään mun pienestä vyötäröstä (verrattuna lantioon), saa nähä, miten mitat muuttuu, ku tästä viel hiukan laihdun. Todennäköisesti rinnoista lähtee tietty senttejä ja vatsasta. Mutta poikaystävä tykkää mun takapuolesta, siitä ei tarttis hirveesti lähteä. :-D
Muovipussit rintojen paikalla ei ole naiseutta. Ne on vain muovipussit, ei rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä todellinen kuin me löysät kotimaan naiset, ne joiden kanssa te suomi-uroot lisäännytte. Valitkaa tulevaisuudessa kaikki tuon mallisia naisia, niin evoluution avulla kaikille riittää tuota sorttia. Vai oiskohan se sittenkään niin helppoa...
Nättihän tuo on, pakko heteronaisenakin myöntää.Minusta ihmisiäkin voisi jalostaa. Sen lisäksi että panostaa terveyteen niin voisi panostaa että naiset näyttäisi tuolta ja miehet olisi kaikki kaksi metrisiä adoniksia.
Ruvetaan ottaamaan tuollaisten naisten munasoluja talteen ja komeiden miesten spermaa. Pikkuhiljaa ruvetaan sitten jalostamaan
Kauniillekin ihmisille voi syntyä jopa suoranaisen rumia lapsia, hyvänä esimerkkinä Bruce Willis ja Demi Moore, molemmat hyvännäköisiä mutta kaikki heidän kolme tytärtään kuin petolinnun-p. Ihan oikeasti, eivät todellakaan ole mitään kaunottaria. Yksikin kerta jo ihmetyttää mutta menee lähinnä huonon tuurin piikkiin mutta että peräti kolme kappaletta rumia tyttäriä? Wow..Jokin on mennyt pahasti pieleen mutta eipä sille mitään voi, eivät he kuitenkaan ihmisinä mitenkään pahoja ole.
Ihan jees mutta noi tissit on selkeet silikonit. Oispa noin kapea vyötärö.... ;____;
Vierailija kirjoitti:
Muovipussit rintojen paikalla ei ole naiseutta. Ne on vain muovipussit, ei rinnat.
Sitä "oikeaa naiseutta" on tyhjät riipparit, pienet hyttysen pistot tai eriparia olevat tisulit *Huutonaurua* Kyllä tuollaista misua kelpaisi painaa, on paljon kuumempi kuin rumat suomivalaat :)
Onko mutsillas?