Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei voi mukamas rakastua naiseen jolla lapsia. Eikö olekin tekosyy?

Vierailija
08.09.2016 |

?? Aito rakkaus voittaa kaikki esteet sanon minä.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voita sitä estettä että mies joutuisi kasvattamaan jonkun toisen miehen siittämät lapset ikäänkuin ominaan, aika karmeaa.

Vierailija
22/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies ei halua omia lapsia, enkä minä toivo lisää. Vastuuseen ei todellakaan joutuisi. Lapsilla on isä. Etsin itse ihan aikuista suhdetta enkä mitään uusioperheleikkiä. En tajua mitä ne lapset siinä voi haitata.

Ei voi olla pelkkää "aikuista suhdetta", jos toisella on lapsia. Ne lapset vaikuttaa joka asiaan ajankäytöstä lähtien. En itsekään haluaisi, että jotkut tuntemattomat lapset pyörisivät jaloissa, kun yrittäisin aloittaa romanttista suhdetta. Ja ne lapset menee suhteen edelle aina, niin kuin pitääkin, mutta minä en sellaista suhdetta halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei hänen tarttisi nähdäkään lapsia jos ei halua. En tajua miksi ei voisi olla aikuista suhdetta niin kauan kun lapset asuvat kotona (vain joka toisen viikon siis) ja sitte kun ovat lentäneet pesästä niin voi miettiä yhteenmuuttoja sun muita jos siltä tuntuu. Kohta teinit lapset joten ei se nyt mahdoton aika olisi ja jäisipä miehellekin sitten aikaa olla itsekseen. En vaan mitenkään ymmärrä.

Ap

Vierailija
24/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rakkauden pitäisi voittaa esteet?Miksi pitäisi tyytyä vaikeaan suhteesern, kun lapseton nainen on unelma?

Vierailija
25/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastua voi mutta en silti välttämättä rupeaisi suhteeseen yh-äidin kanssa elleivät lapset ole jo lähes täysi-ikäisiä.

Vierailija
26/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta kun en ole yh.

Ap

Vierailija
27/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkö miehen mielestä kohdalle ei ole osunut "se oikea"

Vierailija
28/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole mikään tekosyy. Olen itse rakastunut palavasti mieheen, jolla oli lapsia. RakastAminen ei onnistunut juurikin lasten vuoksi (elämä lasten kanssa on mulle kauhujen elämää) joten ei auttanut kuin erota.

Haluan nimenomaan miehen, en mitään pakettia jossa on epämiellyttäviä kaupanpäällisiä.

Vierailija
29/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ap voi pakottaa miestä rakastumaan ja suhteeseen, jos hän ei sitä halua. Vaikka kuinka olisi perfect match. 

Vierailija
30/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei hänen tarttisi nähdäkään lapsia jos ei halua. En tajua miksi ei voisi olla aikuista suhdetta niin kauan kun lapset asuvat kotona (vain joka toisen viikon siis) ja sitte kun ovat lentäneet pesästä niin voi miettiä yhteenmuuttoja sun muita jos siltä tuntuu. Kohta teinit lapset joten ei se nyt mahdoton aika olisi ja jäisipä miehellekin sitten aikaa olla itsekseen. En vaan mitenkään ymmärrä.

Ap

Olen todella pahoillani puolestasi, ap, mutta asia ei ole täysin rationaalisesti järkeiltävissä. Ne lapset ovat olemassa jokatapauksessa eikä niitä voi sulkea suhteen ulkopuolelle vaikkei varsinaisesti isäksi tarvi ruvetakaan. Tälläseen suhteeseen alkamiseen on monella korkea kynnys.

Vierailija
31/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rakkaus ne esteet voittaisi niin kaikki rakkaus ei ole sen arvoista, että roikkuisin löysässä hirressä. Lapset ansaitsevat elämäänsä aikuisen joka on aidosti läsnä, eikä vain siksi että rakastaa lapsen vanhempaa. Rakkautta on myös luovuttaa.

Vierailija
32/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hienoa jos voisin valita kehen rakastun. Olen aina rakastunut johonkin henkilöön sen takia että kyseisessä henkilössä on joku tai joitakin tekijöitä mihin sitten rakastun. Halusin tai en. Rakastumiseni ei ole tahdonalainen reaktio.  M37

Vierailija
33/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus, niin se sitten kai on. :(

Ap

Vierailija
34/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on tylsistynyt vela joka kehrää taistoa aiheesta, ei jaksa...

35/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin jo ajatus lapsista inhottaa, ja vaikka niitä ei koskaan tapaisi, vaikuttavat ne silti suhteeseen.

Vierailija
36/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiesi kyllä lapsista ennenku suhteeseen lähti, minä ehdin rakastua ja sitten totesi että ei kykene. Olisi sanonut heti jos se kerran on niin ehdotonta.

Ap

Vierailija
37/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki ihastua ja rakastua naiseen, jolla on lapsia, mutta ongelma ja tai haaste tulee siitä, että pitäisi naisen lisäksi rakastua tai vähintäänkin ihastua myös näihin lapsiin...

Jos minä sattuisin ihastumaan ellen peräti rakastumaan naiseen, jolla on lapsi(a) niin en mitenkään voisi välttyä ajatukselta, että voisimme elää ja olla ikäänkuin lapsia tai lasta ei olisi lainkaan.. Lapsen olemassa olo ja hänen varttuessa pitäisi päivä päivältä mahdollisesti huomioida enemmän suunnitelmia tehdessä miten tai kuinka huomioimme hänetikin

Se millainen tilanne on silloin lapsi on mahdollisesti kokonaan muuttanut omaan pesään lienee lopulta hyvin yksilökohtaista.

Olen huomannut, että osa soittelee lapselleen päivittäin tai lähes päivittäin. Osa taas on hyvin vähän tekemisissä lastensa kanssa. - Ja koska itselleni on tapana olla melko usein yhteydessä omiin vanhempiini ja toisin päin -omia lapsia minulla ei ole- pidän tai tai pitäisin kauniitsi sanottuna vähän outona, ellei kumppanini koskaan haluaisi soittaa saati tavata lastaan tai vanhempiaan, vaan kaikki he olisivat hänelle kuin kuolleita tai jotain, mitä ei oikein koskaan ole ollutkaan.      

Vierailija
38/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että voi rakastua, mutta uskon myös, että rakastunutkin voi vetäytyä suhteesta jos kokee sen olosuhteet itselleen vääriksi.

Tietty ehkä jos joku on aivan sekaisin rakkaudesta niin olosuhteilla ei ole väliä, mutta en ole varma onko sellainen hullu rakkaus loppujen lopuksi oikeaa rakkautta.

Vierailija
39/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your dreams.

Toisten äpärät on toisten äpärät.

Vierailija
40/57 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies ei halua omia lapsia, enkä minä toivo lisää. Vastuuseen ei todellakaan joutuisi. Lapsilla on isä. Etsin itse ihan aikuista suhdetta enkä mitään uusioperheleikkiä. En tajua mitä ne lapset siinä voi haitata.

Tottakai joutuisi vastuuseen vai miten luulet sen yhteisen elämän onnistuvan?