Mies ei voi mukamas rakastua naiseen jolla lapsia. Eikö olekin tekosyy?
?? Aito rakkaus voittaa kaikki esteet sanon minä.
Kommentit (57)
Kyllä mun veli ainakin rakastui naiseen jolla oli 4vuotias poika. Nyt he odottaa myös yhteistä lasta.
Miksei ois aito syy kun kutsut itsekin lapsiasi esteiksi?
Ap, tarkoititko, että miehet yleensä, vai oliko tämä jonkun tietyn miehen sanomaa, ettei hän voi rakastua naiseen jolla on lapsia?
Kyllä voi, mutta monesti ei halua. En minäkään haluaisi. En edes aloittaisi tapailua, vaikka olisin kuinka ihastunut, jos miehellä olisi lapsia/a.
Tämä mies ei halua omia lapsia, enkä minä toivo lisää. Vastuuseen ei todellakaan joutuisi. Lapsilla on isä. Etsin itse ihan aikuista suhdetta enkä mitään uusioperheleikkiä. En tajua mitä ne lapset siinä voi haitata.
Voi olla mahdotonta rakastua kumppaniin, jossa on jokin todella vastenmielinen piirre. Se, että on hankkinut lapsia toisen miehen kanssa, on joistakuista tällainen piirre. Joten siinä mielessä on täysin mahdollista, ettei joku mies voi rakastua naiseen, jolla on lapsia.
Tietty mies kyseessä. Ja tarkoitin esteellä sitä että vaikka oliskin aiemmin ajatellut etsivänsä lapsetonta naista niin jos kohdalle osuu se oikea on ihan sama vaikka olisi 10 lasta ja eläintarha.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies ei halua omia lapsia, enkä minä toivo lisää. Vastuuseen ei todellakaan joutuisi. Lapsilla on isä. Etsin itse ihan aikuista suhdetta enkä mitään uusioperheleikkiä. En tajua mitä ne lapset siinä voi haitata.
No sitten hän ei halua jakaa sinua lastesi kanssa. Ja ainahan ne lapset joutuu parisuhteessa huomioon ottamaan, vaikkei yhdessä asuttaisikaan. Reilua sanoa heti aluksi, ettei tuu kesää.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei varmaankaan halua rakastua naiseen, jolla on lapsia, ettei joudu heistä vastuuseen.
Tämä. Koin itse ihan vasta. Miehellä ei ollut oma elämä siinä vaiheessa, että olisi voinut nähdä itseään "isäpuolena" lapsilleni. En sitä vaatinut sillä lapsilla on jo yksi isä. Mutta hän ei itse voinut asettua mun elämään pelkkänä poikakaverina. Tunteet eivät aina ole tarpeeksi jos ajoitus elämässä muuten on huono.
No jos ei kaipaa perhe-elämää niin etsinee naista joka sopii omiin kuvioihin. Mitä maatakaatavan ihmeellistä tässä nyt on?
(Se ei vaan halua sua ja yritti kertoa asian jotenkin hienovaraisemmin...)
Kyllä voi. Yksi kaverimies rakastui naiseen jolla 3 lasta, hankkivat vielä 2 yhteistäkin. Riippuu siis tapauksesta, ja voihan joku rakastua mutta silti päättää ettei ala suhteeseen jos toisella on lapsia.
Toki voi mutta kaikki ei halua "valmista" perhettä.
Voi tykätä kovastikin ja on panosuhde mutta ei kuitenkaan halua sitoutua koska naisella on jo lapsia.
Toisille lapset eivät ole mikään este, toisille hidaste ja toiselle ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Tietty mies kyseessä. Ja tarkoitin esteellä sitä että vaikka oliskin aiemmin ajatellut etsivänsä lapsetonta naista niin jos kohdalle osuu se oikea on ihan sama vaikka olisi 10 lasta ja eläintarha.
Ap
Ainakin omalta kohdaltani voin sanoa, että jos naisella olisi kymmenen lasta ja paljon eläimiä, hän ei missään tapauksessa olisi minulle se oikea. Tuskin voisin edes kiinnostua tuollaisesta naisesta, enkä varsinkaan alkaisi hänen kanssaan suhteeseen. Mitä tulee suhteesta, jossa kummankin toive-elämä on ihan muuta kuin toisella?
No onhan se ihan eri asia tapailla ihmistä jolla on lapsia kuin tapailla lapsetonta.
No eihän se mikään tekosyy ole. Mies joka ei rakastu naiseen jolla on lapsia, ei varmasti koe sitten sitä naista aidoksi rakkaudekseen.
Minä en olisi miehen kanssa jolla on lapsia. Sen lapsen mukana tulee aina uusperheen kuvio ja se yleensä vittumainen ex.
Lisäksi kannattaa muistaa että ihmiset ovat pohjimmiltaan eläimiä. Luonnossa monen lajin urokset tappavat toisen uroksen poikaset.
Mikä sitten olisi parempi, ei tekosyy, jos ei halua alkaa suhteeseen kanssasi? SInulla on liian iso perse? Ei kai sekään sinua miellyttäisi.
En minäkään voisi. Lapsi tarkoittaa, että nainen on ehkä ollut sillai jonkun toisen miehen kanssa. Itse olen neitsytmies.
täh? siis kysytkö vakavissasi onko tuo täysin absoluuttinen totuus ettei naiseen jolla on lapsia voi rakastua tajuatko että tuo tarkoittaa sitä että esim. uusioperheitä ei olisi sitten ollenkaan? entä miehet, voiko nainen rakastua mieheen jolla on lapsi?
Hän ei varmaankaan halua rakastua naiseen, jolla on lapsia, ettei joudu heistä vastuuseen.