Olen miehille näkymätön
Osaako kukaan vastata tähän minua jo vuosia askarruttaneeseen ongelmaan. Miksi minua ei koskaan isketä missään tai minulle ei miehet flirttaile ollenkaan? Huomaan miten paljon minua rumempiakin naisia yritetään iskeä oikealta ja vasemmalta, minua ei koskaan eikä missään. Miehet ovat asiallisia ja viileän etäisiä minua kohtaan mutta varovat antamasta mitään seksuaalisia signaaleja lähettyvilläni, kohtelevat joskus jopa suoranaisen tylysti. En käsitä tätä. Nyt en sitten sekoita tätä siihen että on tultu iskemään mutta en vain ole sitä itse tajunnut. Onko ketään muuta täällä joka kokee samaa miesten taholta?
Kommentit (132)
M40v 181cm/85kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen
- 31-vuotias
- vaalea- ja pitkätukkainen
- pukeutumiseltani naisellinen: hame on päällä 6 päivää viikosta, käytän aika paljon värejä tyylikkäästi yhdisteltyinä
- normaalipainoinen, muodokas
- aina huoliteltu: (lyhyet) kynnet lakattu, hiukset pesty ja muotoiltu, asut mietitty, korut valittu... en kuitenkaan ole tyyliltäni hienosteleva, vaan ennemminkin klassinen/yksinkertainen
- tehnyt useita aloitteita miehille: suorista kysymyksistä (Lähdetkö kahville? Voinko tarjota drinkin?) hienovaraiseen vihjailuun (Se uusi elokuva tulee nyt, haluaisin mennä katsomaan sen, mutta pitäisi keksiä ketä pyytää mukaan?)
- viimeisen 2-3 vuoden aikana tällä tavoin yrittänyt tutustua varmasti jo yli 20 mieheen, lisäksi olen ollut nettideitissä ja Tinderissä, sekä jutellut aina kiinnostavien miesten kanssa töissä, harrastuksissa, matkoilla jne.
Tulos: 0 deittiä.
(Ja nyt on turha tulla sanomaan, että "lopeta etsiminen, sitten se tulee kun sitä vähiten odotat". Ikävuodet 15-29 olin täysin passiivinen asian suhteen, ja suurimmaksi osaksi täysin tyytyväinen sinkkuuteeni. Sitten kun parisuhteen kaipuu nosti päätään, aloin "etsiä" eli toisinsanoen tehdä itse aloitteita. Ne eivät kuitenkaan johda yhtään mihinkään. En ole epätoivoinen, en omituinen, en epäsosiaalinen, en mielenterveyspotilas. Mutta jotain vikaa minussa siis on, kun kuulemma nainen kuin nainen saa miehen. Sen kuin valitsee mielestään parhaimman näköisen ja menee koputtamaan olalle. WTF.)
Lähtisitkö tavallisen saikulla olevan elämää nähneen 40v duunarimiehen kanssa treffeille,en ole alkkari tai muutenkaan elämänhallinta ongelmainen,parturissa ei ole tullut kyllä käytyä vuosiin ja partakin rehottaa kun käsi paketissa ei ole saanut ajettua.
vartalolta olen ennemminkin gotleettinen kuin atleettinen.
Voisin lähteä. En ole edes homo mutta pakkohan se on parrakasta gotlettia panna jos kerran tilaisuus avautuu avartaville kokeiluille..
Minä. Olen 27-vuotias. En ole lainkaan näyttävän näköinen, mutta kasvoiltani ihan ok sellaisella söpöllä tavalla. Näytän todella nuorelta ja ikäiseni miehet eivät katso minua ollenkaan. Olen vain 155cm pitkä ja myös hoikka. Pukeudun miten milloinkin. Välillä hameita ja mekkoja, yleensä musta farkut ja kiva pusero. Korkkareita tykkään myös käyttää. Meikkaan aika hillitysti. En osaa sanoa missä vika. Baarissa tullaan iskemään kavereita ja minä olen ilmaa. En saa juuri edes katseita. Luonteeltani olen aika ujo. Puhelias sitten kun minuun tutustuu paremmin. Perusilme on aika nyrpeä, mutta en osaa hymyillä kokoaikaa. Kai nämä ominaisuudet yhdessä paketissa ovat sitten miehille turn off.
Apua tätä keskustelua!! Eikö kenellekään tule mieleen, että syy voi olla luonteessa eikä ulkonäössä?? Tai iässä? Ehkä olette olleet turhan nipottaja, tylsää seuraa, huono huumorintaju, älykkyys? Suurempi painoarvo näillä on kuin bmi:n 25-20 välinen erolla.
Vierailija kirjoitti:
Apua tätä keskustelua!! Eikö kenellekään tule mieleen, että syy voi olla luonteessa eikä ulkonäössä?? Tai iässä? Ehkä olette olleet turhan nipottaja, tylsää seuraa, huono huumorintaju, älykkyys? Suurempi painoarvo näillä on kuin bmi:n 25-20 välinen erolla.
Kukaan mies ei ole koskaan aloittanut lausetta "apua" sanalla. Tässä ei kysytty mielipiteitä jotka tulevat kokemuksen tissi äänellä. Pokaamaan tullaan ulkonäön ja habituksen perusteella. Vitsejä saa huutaa ääneen kympäriinsä, jos aikoo huumorintajulla houkutella miehen iskemään itseään.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Olen 27-vuotias. En ole lainkaan näyttävän näköinen, mutta kasvoiltani ihan ok sellaisella söpöllä tavalla. Näytän todella nuorelta ja ikäiseni miehet eivät katso minua ollenkaan. Olen vain 155cm pitkä ja myös hoikka. Pukeudun miten milloinkin. Välillä hameita ja mekkoja, yleensä musta farkut ja kiva pusero. Korkkareita tykkään myös käyttää. Meikkaan aika hillitysti. En osaa sanoa missä vika. Baarissa tullaan iskemään kavereita ja minä olen ilmaa. En saa juuri edes katseita. Luonteeltani olen aika ujo. Puhelias sitten kun minuun tutustuu paremmin. Perusilme on aika nyrpeä, mutta en osaa hymyillä kokoaikaa. Kai nämä ominaisuudet yhdessä paketissa ovat sitten miehille turn off.
mä oon kohta 20-vuotias ja näytän reilusti ikäistäni nuoremmalta(tai ainakin vaikutan?)ja uskon sen olevan yksi syy siihen, miksi ei lähestytä. eikai kukaa viitsi lähestyä kun ajattelee että tossa menee joku yläastelainen?! :D sen takia mua ilmeisesti lähestyykin jotkut tummahkot alaikäiset epätoivoiset teinipojat...todella ikävää :/
Minä olen 25-vuotias nainen. Saan kyllä huomiota mutta kukaan ei halua tutustua tai ihastu minuun. (Huomio on esim. Huutelua kadulla tai viheltelyä, ulkonäön kehumista Facebook, ig) Luonteeltani olen ujo aluksi mutta tutustuessa ihan hauska, fiksu, naisellinen. Netistä löydän helpoiten seuraa. Harmi että niin monet miehet vain hakee seksiseuraa. En todellakaan ole suostunut mutta tuntuu ettei löydä ihanaa rakasta jonka syliin käpertyä.
Minulle sanoi yksi mies kerran, etta olen liian natti, etta miehet uskaltaisivat lahestya. Totta oli, etta kun menin ystavattareni kanssa ulos, hanen ymparillaan pyori aina miehia ja hanta nyt ei ainakaan natiksi voinut sanoa.
Nykyaan olen vain tyytyvainen, kun en saa huomiota miehilta. Minulla on hyva parisuhde ja se riittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon 155cm ja 45kg. 70DD ei edes riipparit, pitkät hiukset ja pyöreä naama. Ihan söpö. Pukeutuminen enemmän peittävää kuin paljastavaa. Ei ole tekokynsiä,-ripsiä tai merkkilaukkuja.
Vain joskus ruma mies yrittää iskeä. Hygienia kunnossa, en tupakoi, en juo.
Kait mulla on vaan niin huonot geenit.
Missä asut? Juuri sellainen pieni ja söpö, jonka haluaisin viekkuuni. Muistan yhä kun kävin yo-kirjoituksissa aikuisiällä, ja sielä näin juuri sellainen pienen ja söpön naisen. Aww. M30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä oon kohta 20-vuotias ja näytän reilusti ikäistäni nuoremmalta(tai ainakin vaikutan?)ja uskon sen olevan yksi syy siihen, miksi ei lähestytä. eikai kukaa viitsi lähestyä kun ajattelee että tossa menee joku yläastelainen?! :D sen takia mua ilmeisesti lähestyykin jotkut tummahkot alaikäiset epätoivoiset teinipojat...todella ikävää :/
No kai se on tätä sitten. Vaikea tästä on vanhemman näköiseksikään muuttua. Ehkä pitäisi värjätä tummat hiukset? :D T:83
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehet esim. baareissa ehdi näkemään kuin naisen ulkonäön ja sen perusteella lähestytään.
HEL-ATH kirjoitti:
Luen par'aikaa kirjaa sosiaalisesta älystä, ja siinä väitetään, että miehet lähestyvät naisia, jotka flirttaavat luonnollisesti.
Flirtillä kirjassa ei tarkoiteta opittua ja päälle liimattua tapaa keimailla vaan biologista, tiedostamatonta kutsua. Naisen kauneudella ei tutkimuksissa ollut niin suurta merkitystä.
Tämä selittäisi jotain siitä, että asialle ei välttämättä mahda itse kovin paljon ja myös sitä "mysteeriä", miksi jotkut vetävät miehiä puoleensa kuin kärpäsiä vaikkeivät olisi paikan kaunottaria.
Minne sekin 3kymppinen pirkko hävisi,se kuka kaipaili treffi seuraa,olisin voinut tarjotakin.
t.gotleetti.
Entis aikaan sukulaiset järjestivät naimakaupat.
Vierailija kirjoitti:
Minne sekin 3kymppinen pirkko hävisi,se kuka kaipaili treffi seuraa,olisin voinut tarjotakin.
t.gotleetti.
Ei se hävinnyt mihinkään. Palstalla on ainoastaan näkymättömiä naisia jos et otsikosta huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei ole koskaan aloittanut lausetta "apua" sanalla. Tässä ei kysytty mielipiteitä jotka tulevat kokemuksen tissi äänellä. Pokaamaan tullaan ulkonäön ja habituksen perusteella. Vitsejä saa huutaa ääneen kympäriinsä, jos aikoo huumorintajulla houkutella miehen iskemään itseään.
Ohiksena todettava että ei se huumorintajukaan toimi eikä ainakaan silloin jos saa miehen nauramaan. Ilmeisesti huumorintajuinen nainen on miehelle liikaa, vissiin sen pitäisi mennä ainoastaan niin päin että mies saa jutuillaan naisen nauramaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan vastata tähän minua jo vuosia askarruttaneeseen ongelmaan. Miksi minua ei koskaan isketä missään tai minulle ei miehet flirttaile ollenkaan? Huomaan miten paljon minua rumempiakin naisia yritetään iskeä oikealta ja vasemmalta, minua ei koskaan eikä missään. Miehet ovat asiallisia ja viileän etäisiä minua kohtaan mutta varovat antamasta mitään seksuaalisia signaaleja lähettyvilläni, kohtelevat joskus jopa suoranaisen tylysti. En käsitä tätä. Nyt en sitten sekoita tätä siihen että on tultu iskemään mutta en vain ole sitä itse tajunnut. Onko ketään muuta täällä joka kokee samaa miesten taholta?
.
Eikös se ole nykyaikana ihan hyvää asia, ettei miehet turhaan seksualisoi millään tavalla "vastakkaista" sukupuolta, vaan antavat olla ihan rauhassa. Tästähän on keskusteltu ihan kansanedustajatasollakin ja naiset vaivautuneet, kun miehet ovat katselleet näitä "herkkulihoja, kuten eräs naispuolinen kansanedustaja tilanteen koki..
.
Naisen yli-seksualisointi, halveeraaminen ja esineellistäminen ovat ihan eri asioita kuin se että lähestyy naista romanttisessa ja/tai seksuaalisessa mielessä. Asiallinen lähestyminen ei ole verrattavissa seksuaaliseen häirintään. Aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehet uskalla lähestyä naisia enää kun naiset ovat tehneet selväksi vaatimuslistansa miehiä kohtaan. Keskivertonainenkin odottaa 8/10 miestä. Siksi ne järkevät keskiveromiehet harvoin tulevat ketään iskemään ja ne "alfat" iskevät vain ne kauneimmat misut.
Kiittäkää nyt sitä feminismiä ja vahvaa naiskuvaa mitä on kymmenen vuotta tuputettu joka tuutista. Se on nyt naiset saaneet mitä tilanneetkin joten varautukaa jatkossa ottamaan sitä miehen roolia jota olette halunneet. Eli teidän on tehtävä aloitteita ja tuotava leipää pöytään. Tervetuloa miehen maailmaan.
Tässä käy lopulta niin että kukaan ei ole enää tyytyväinen tilanteeseen ja sosiaalisiin arvoihin jotka vallitsevat. Toki ne kauneimmat ja komeimmat miehet ja naiset, sekä rikkaat ihmiset saavat lähes aina mitä haluavat, mutta keskiverroille tilanne on paha puhumattakaan rumista.
Naulan kantaan.
Olen ketjussa jo maininnut että en ole luonteeltani epämiellyttävä ihminen, joten se ei toimi syynä sille että miksi en löydä miestä. Kaipa minussa joku luontainen miesten-karkoitin sitten on, jokin ominaisuus minkä he vaistoavat ja siksi perääntyvät. Aloittaja.
Sakke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehet uskalla lähestyä naisia enää kun naiset ovat tehneet selväksi vaatimuslistansa miehiä kohtaan. Keskivertonainenkin odottaa 8/10 miestä. Siksi ne järkevät keskiveromiehet harvoin tulevat ketään iskemään ja ne "alfat" iskevät vain ne kauneimmat misut.
Kiittäkää nyt sitä feminismiä ja vahvaa naiskuvaa mitä on kymmenen vuotta tuputettu joka tuutista. Se on nyt naiset saaneet mitä tilanneetkin joten varautukaa jatkossa ottamaan sitä miehen roolia jota olette halunneet. Eli teidän on tehtävä aloitteita ja tuotava leipää pöytään. Tervetuloa miehen maailmaan.
Tässä käy lopulta niin että kukaan ei ole enää tyytyväinen tilanteeseen ja sosiaalisiin arvoihin jotka vallitsevat. Toki ne kauneimmat ja komeimmat miehet ja naiset, sekä rikkaat ihmiset saavat lähes aina mitä haluavat, mutta keskiverroille tilanne on paha puhumattakaan rumista.
Naulan kantaan.
Naulan kantaan millä tavalla? Ei tuo yleistys päde ihan jokaiseen ihmiseen, itselläni kriteerit ovat ennen kaikkea realistiset. Olen aiemmissa viesteissäni maininnut, olen ihan tavallinen nainen, kuten suurin osa ihmisistä, joten ei sen kumppanin puutteen pitäisi ainakaan ulkonäköön tyssätä. Aloittaja.
Lähtisitkö tavallisen saikulla olevan elämää nähneen 40v duunarimiehen kanssa treffeille,en ole alkkari tai muutenkaan elämänhallinta ongelmainen,parturissa ei ole tullut kyllä käytyä vuosiin ja partakin rehottaa kun käsi paketissa ei ole saanut ajettua.
vartalolta olen ennemminkin gotleettinen kuin atleettinen.