Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miehille näkymätön

Vierailija
07.09.2016 |

Osaako kukaan vastata tähän minua jo vuosia askarruttaneeseen ongelmaan. Miksi minua ei koskaan isketä missään tai minulle ei miehet flirttaile ollenkaan? Huomaan miten paljon minua rumempiakin naisia yritetään iskeä oikealta ja vasemmalta, minua ei koskaan eikä missään. Miehet ovat asiallisia ja viileän etäisiä minua kohtaan mutta varovat antamasta mitään seksuaalisia signaaleja lähettyvilläni, kohtelevat joskus jopa suoranaisen tylysti. En käsitä tätä. Nyt en sitten sekoita tätä siihen että on tultu iskemään mutta en vain ole sitä itse tajunnut. Onko ketään muuta täällä joka kokee samaa miesten taholta?

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😴 nyt nukkumaan Hanna ja lapset

Vierailija
42/132 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani ainakin tuo ongelma taitaa olla jo se mainittu asiallisuus ja älykkyys. Olen sievä, hoikka, meikkaava ja hyvinpukeutuva, mutta sellainen takakireä akateemikko, enkä edes söpön nörtillä tavalla. Suoraan sanottuna vaikutan varmaan aika pelottavalta ja ehkä vittumaiseltakin. :D Jos jaksaisi hymyillä ja nauraa kihertää ja lörpötellä järjettömiä niin varmasti seuraa riittäisi. Ainakin tuntuu siltä että sellaisia rempseitä naisia lähestytään helpommin kuin hiljaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet uskalla lähestyä naisia enää kun naiset ovat tehneet selväksi vaatimuslistansa miehiä kohtaan. Keskivertonainenkin odottaa 8/10 miestä. Siksi ne järkevät keskiveromiehet harvoin tulevat ketään iskemään ja ne "alfat" iskevät vain ne kauneimmat misut.

Kiittäkää nyt sitä feminismiä ja vahvaa naiskuvaa mitä on kymmenen vuotta tuputettu joka tuutista. Se on nyt naiset saaneet mitä tilanneetkin joten varautukaa jatkossa ottamaan sitä miehen roolia jota olette halunneet. Eli teidän on tehtävä aloitteita ja tuotava leipää pöytään. Tervetuloa miehen maailmaan.

Tässä käy lopulta niin että kukaan ei ole enää tyytyväinen tilanteeseen ja sosiaalisiin arvoihin jotka vallitsevat. Toki ne kauneimmat ja komeimmat miehet ja naiset, sekä rikkaat ihmiset saavat lähes aina mitä haluavat, mutta keskiverroille tilanne on paha puhumattakaan rumista.

Tuohon liittyy se ikävä ilmiö, että eivät nämä top tierin miehet läheskään kaikki tyydy yhteen naiseen. Pyörittelevät ja nussivat ympäriinsä ja naiset vaan ihmettelevät mikä on vikana kun mies ei sitoudu. Sitten ne keskitason miehet elävät jatkuvassa selibaatissa ja sinkkuina kun eivät taviksina kelpaa naisille jotka ovat tottuneet alphamiehen käsittelyyn. Oli se sitten pelkkää seksiä.

"Piereskelyt ja röyhtäilyt ovat vallan mainioita tapoja näyttää naiselleen että ei ole mitään hätää vaikka hän nyt raivoaakin. Vaatii suurta rohkeutta pieraista sopimattomalla hetkella ja miehen rohkeus vaikeina aikoina tyynnyttää epävarman ja vihaisen naisen." - Anonyymi

Vierailija
44/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen eräs tyttö kouluajoilta. Nätti, hoikka, fiksu, mukava ja hyvät sosiaaliset taidot. En vaan muista, että kukaan pojista olis ollut ihastunut häneen. Törmäsin häneen treffipalstalla ja Tinderissä. Hyvä ammatti ja hyvin myös säilynyt ulkonäöllisesti. Paha tietysti mennä sanomaan kun en hänen historiaansa tiedä, mutta hieman ihmettelen miten hän voi olla sinkkuna ja on ollut siis melko pitkään jo tuolla saitilla.

Mitä henkilökohtaisesti tähän aiheeseen tulee niin en ole koskaan tehnyt aloitetta eikä muakaan ole tultu "iskemään" paitsi ehkä kerran. Noin 20-vuotta vanhempi rouvashenkilö, en tiedä oliko se iskuyritys, mutta hieman jopa ahdisti se tilanne.

Olishan se hienoa, jos joku tulis joskus vaikka juttelemaan tai jos minä menisin...

Vierailija
45/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen par'aikaa kirjaa sosiaalisesta älystä, ja siinä väitetään, että miehet lähestyvät naisia, jotka flirttaavat luonnollisesti.

Flirtillä kirjassa ei tarkoiteta opittua ja päälle liimattua tapaa keimailla vaan biologista, tiedostamatonta kutsua. Naisen kauneudella ei tutkimuksissa ollut niin suurta merkitystä.

Tämä selittäisi jotain siitä, että asialle ei välttämättä mahda itse kovin paljon ja myös sitä "mysteeriä", miksi jotkut vetävät miehiä puoleensa kuin kärpäsiä vaikkeivät olisi paikan kaunottaria.

Vierailija
46/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-m30- kirjoitti:

Tuli mieleen eräs tyttö kouluajoilta. Nätti, hoikka, fiksu, mukava ja hyvät sosiaaliset taidot. En vaan muista, että kukaan pojista olis ollut ihastunut häneen. Törmäsin häneen treffipalstalla ja Tinderissä. Hyvä ammatti ja hyvin myös säilynyt ulkonäöllisesti. Paha tietysti mennä sanomaan kun en hänen historiaansa tiedä, mutta hieman ihmettelen miten hän voi olla sinkkuna ja on ollut siis melko pitkään jo tuolla saitilla.

Mitä henkilökohtaisesti tähän aiheeseen tulee niin en ole koskaan tehnyt aloitetta eikä muakaan ole tultu "iskemään" paitsi ehkä kerran. Noin 20-vuotta vanhempi rouvashenkilö, en tiedä oliko se iskuyritys, mutta hieman jopa ahdisti se tilanne.

Olishan se hienoa, jos joku tulis joskus vaikka juttelemaan tai jos minä menisin...

Osaatko sanoa syytä sille, miksi kukaan ei ollut kiinnostunut kyseisestä tytöstä?

Vierailija
47/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan vastata tähän minua jo vuosia askarruttaneeseen ongelmaan. Miksi minua ei koskaan isketä missään tai minulle ei miehet flirttaile ollenkaan? Huomaan miten paljon minua rumempiakin naisia yritetään iskeä oikealta ja vasemmalta, minua ei koskaan eikä missään. Miehet ovat asiallisia ja viileän etäisiä minua kohtaan mutta varovat antamasta mitään seksuaalisia signaaleja lähettyvilläni, kohtelevat joskus jopa suoranaisen tylysti. En käsitä tätä. Nyt en sitten sekoita tätä siihen että on tultu iskemään mutta en vain ole sitä itse tajunnut. Onko ketään muuta täällä joka kokee samaa miesten taholta?

.

Eikös  se ole nykyaikana ihan hyvää asia, ettei miehet turhaan seksualisoi millään tavalla "vastakkaista" sukupuolta, vaan antavat olla ihan rauhassa.   Tästähän on keskusteltu ihan kansanedustajatasollakin ja naiset vaivautuneet, kun miehet ovat katselleet näitä "herkkulihoja, kuten eräs naispuolinen kansanedustaja tilanteen koki..

.

Vierailija
48/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan, että sinua kiinnostavat alfauroot eivät iske. Ne tuhannet muut sinua iskeneet olet kylmästi jättänyt huomiotta. Kannattaiskos laskea kriteerejä?

Vierailija
49/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista nähdä ja jutella tällaisen ap:n kaltaisen ihmisen kanssa, tekstistä ei syytä vo löytyä. Luultavasti keksisin tavatessa hyvin nopeasti syyn ongelmaan, mutta veikkaan ap:n olevan vieraiden ihmisten seurassa kylmähkö, katseita välttelevä ja kyllästyneen oloinen, eikä sellaisen kanssa kenenkään tee mieli juttua aloittaa. Olen asiakaspalvelutyössä ja tiedän tämän ihmistyypin hyvin. Heihin ei vain saa minkäänlaista yhteyttä vaikka asian pystyisikin hoitamaan ongelmitta. Ulkonäöllä tässä ei ole mitään merkitystä, mutta toiset ihmiset nyt vain ovat jotenkin kylmiä. Heidän kanssaan ei löydy yhtään mitään yhteistä, he ovat tunteettoman oloisia jo kaukaa katsottuna ja jos heidän silmät tavoittaa, niin siellä ei ole kipinää, vain tyhjää.

Vierailija
50/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-ATH kirjoitti:

Luen par'aikaa kirjaa sosiaalisesta älystä, ja siinä väitetään, että miehet lähestyvät naisia, jotka flirttaavat luonnollisesti.

Flirtillä kirjassa ei tarkoiteta opittua ja päälle liimattua tapaa keimailla vaan biologista, tiedostamatonta kutsua. Naisen kauneudella ei tutkimuksissa ollut niin suurta merkitystä.

Tämä selittäisi jotain siitä, että asialle ei välttämättä mahda itse kovin paljon ja myös sitä "mysteeriä", miksi jotkut vetävät miehiä puoleensa kuin kärpäsiä vaikkeivät olisi paikan kaunottaria.

Mikä on tuon kirjan nimi?

Vierailija
51/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja on Sosiaalinen äly, Daniel Goleman

Vierailija
52/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-m30-, miksi itse ollut kiinnostunut tuosta muistamastasi tytöstä?

Vierailija
53/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan jollain tavalla vaikeasti lähestyttävän oloinen ja herätät ennemminkin kunnioitusta kuin eroottista kiinnostusta.

Itse olen joskus huomannut, että niinkin naurettavan helppo asia kuin hame vaikuttaa tosi paljon. Yleensä minua ei juuri katsota, mutta jos päälläni on hame, niin jopa alkaa tulla katseita! :D Kokeile. Kai se hamekin sitten jotenkin viestii helpommasta lähestyttävyydestä kuin housut. Mitä "kevytkenkäisemmän" oloinen nainen, sitä helpommin häntä lähestytään. Näin se vaan taitaa olla. Ja siihen vaikuttaa myös käytös ja asenne, ei pelkkä ulkonäkö. Enkä tarkoita että sellainen nainen välttämättä olisi oikeasti kevytkenkäinen, hän vain suhtautuu elämään ja itseensä ja miehiin rennosti ja on sen takia puoleensavetävä. Itsekin olen kokenut sen, että jos olen hilpeällä tuulella baarissa, paljon enemmän tulee kontakteja miesten kanssa kuin silloin, jos olen vakavammalla ja asiallisemmalla tuulella. Iloisuus, välittömyys ja rentous tekee sen, että silloin ihmistä on helppo lähestyä, olipa hän mies tai nainen.

Vierailija
54/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-m30- kirjoitti:

Osaatko sanoa syytä sille, miksi kukaan ei ollut kiinnostunut kyseisestä tytöstä?

Ei välttämättä ole kyse siitä eikö olis kiinnostuneita.

Vierailija
55/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

me eletään 2010-luvulla.

Nainen voi ihan hyvin mennä iskemään miehen. 

En usko että olet näkymätön jos kipität miehen viereen, koputat tätä olalle ja kysyt "saanko tarjota drinkin?"

t: N25 näin iskenyt oman miehensä (ja pari muuta sitä ennen)

Tämä! Itsekin olen noin yleisesti ottaen miehille täysin näkymätön, mutta omalla aktiivisuudellani ottanut jokaisen miehen jonka olen halunnut. Oikeastaan kivempikin näin, että tekee valintansa itse eikä ympärillä pyöri mitään ei-toivottuja perskärpäsiä. En muutenkaan ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset määrittävät itsensä ulkopuolelta tulevan huomion perusteella...

N35

Vierailija
56/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokonaisvaltaisesti tiedä mikä vetää miehiä yleisesti puoleensa. Tottakai miehiä on erilaisia erilaisine viehätyksineen, ei jokainen mies halua samanlaista naista. Stereotyyppinen ihanne tiestysti korostuu jokapaikassa ja helposti sitä alkaa ajatella että kaikki miehet haluaa hoikan ja naisellisen naisen. Ei tule ajatelleeksi, että joku mies saattaa katsoa enemmän vähän rennommin ja "miehekkäämmin" pukeutuvien naisten perään.

Faktahan on, että jos hyvin paljastavassa asussa menet vaikka baariin tai laitat itsestäsi kuvia tissit tyrkyllä, miehet ihastelevat. Siinä voi sitten miettiä haluaako omalla pukeutumisellaan ja käyttäytymisellään vetää puoleensa sellaisia miehiä, joita ei todennäköisesti kiinnosta muu kuin päästä kanssasi sänkyyn.

Omasta mielestäni on paras pukeutua ja laittautua juuri sen näköiseksi, kun itse kokee olevansa kauneimmillaan. Esittämällä jotakin muuta vedät puoleesi ihmisiä, jonkalaisia et todennäköisesti edes halua elämääsi. He ovat tutustuneet ihmiseen, jota esität. Kun taas olet oma itsesi ja pukeudut niin kuin haluat itse ja olet mukavimmillasi, täysin oma itsesi, vedät kaltaisia ihmisiäsi ympärillesi. Ihmisiä, joiden kanssa sinulla synkkaa.

Älä siis esitä tai yritä olla kukaan muu kuin olet itse. Älä varsinkaan suunnittele laittautumistasi ja käyttäytymistäsi sen mukaan, että miehet tykkäisivät. Kunnioita itseäsi.

Vierailija
57/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ikävä kyllä ulkoisista seikoista johtuu. Jos nainen menee baariin notkumaan yksin, niin ihan sama millaisella norsun vitulla se naama on ja kuinka kännissä olet, niin joku mies tulee varmasti juttelemaan jos olet kaunis. Pukeutuminen ja muu tyyli voi toki vaikuttaa myös asiaan. Siisti pukeutuminen, puhtaat hiukset, kaunis (hillitty) meikki ja muut perusasiat kuntoon.

Vierailija
58/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuvittelin aina teini-ikäisestä asti olevani ruma ja epähaluttu enkä pitänyt peilikuvastani. Mitä vanhemmaksi tulin, sitä enemmän pyöri miehiä ympärillä, niin komeita kun vähemmän komeitakin. Jopa varattuja miehiä. Mietin aina kuumeisesti mistä tuo johtuu kun usein näillä varatuilla komeilla miehillä oli missiainesta olevat tyttöystävät, että mitä he minussa näkevät. Ystäväni sitten kerran sanoi, että olen helposti lähestyttävä, iloinen ja ulospäin suuntautunut ja bonukseksi kaunis, kun kuulemma kauniit naiset eivät yleensä ole kivoja. Ja niille jotka miettii, en vieläkään koe itseäni äärimmäisen hyvännäköiseksi.. Ehkä siis ei kannata olla mitenkään hölmö tai kovaääninen joka erottuu joukosta vaan iloinen, hymyilevä, nauravainen, katsekontaktin pitävä, helposti lähestyttävä ja rento. Monesti kun katselee tyttöporukassa niin miehet sivuuttaa sellaiset naiset jotka ovat hiljaa ja omissa maailmoissaan. Miesten on varmaan vaikea muutenkin lähestyä naisia, varsinkin nättejä sellaisia saatika sitten hiljaisempaa sorttia olevia. Miehet jotka eivä niitä ns alfauroksia ole, saattavat itsekin olla hiljaisia ja epävarmoja joten on helpompaa jos nainen on puheliaampaa sorttia. Enkä tässä tarkoita känniääliöitä jotka kovaan ääneen tekevät itsestään numeron.

Nykyään jo naimisissa olevana, muutama kilo vyötäröllä ylimääräisenä, edelleen satelee ottajia joka suunnasta, suurin osa niistäkin on varattuja/naimisissa olevia miehiä. On tullut nuoremmiltakin milf kommentteja (mikä on aika ahdistavaa...) Enpä korviani lotkauta kun on jo itsellä paras mahdollinen mies, minun silmissäni maailman komein muttei kaikkien ja niinhän se on, kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
59/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedät miltä miehestä tuntuu kun joudumme aina tekemään aloitteen. Ei naiset tule meitä iskemään. Joten sanon sinulle suoraan, koita tehdä itse aloite sillä monet miehet arvostavat sitä.

Puhu vain omasta puolestasi. Usein joudun katsomaan baarin sisustusta, kun vieressä oleva nainen koittaa luoda minuun katsekontaktin, jotta saisi syyn lähestyä. Jos erehdyt katsomaan kohti ja vieläpä hymyilemään takaisin, kuten normaalit ihmiset tekevät hymyn kohdatessaan, niin sitten saakin miettiä miten pääsee naisesta eroon tyylikkäästi.

Vierailija
60/132 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö silmälaseja? Itse olen huomannut, että eipä minuun erityisemmin kiinnitetä huomiota, vaikka olen kasvoistani nätti, ok paino, pukeudun naisellisesti. Mutta kun joskus harvoin käytän piilareita, niin silloin kyllä saan katseita ja paljon. Hassua, että noinkin pienestä se on kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän