Miten penis toimii?
Hei! Olen kokematon nuori nainen enkä ole koskaan nähnytkään miestä alasti. Olen kuitenkin lähihoitaja opiskelija ja minun pitäisi osata käsitellä penistä esimerkiksi kun katetroin. Miten esinahka lasketaan alas? Ja jos se laskee alas, pysyykö se siellä ilman pitelyä? Suoritetaanko peniksen pesu kun esinahka on alhaalla? Ja sitten myös sellainen kysymys,että kun harrastetaan seksiä,meneekö esinahka ylös ja alas? En siis tietenkään aio harrastaa seksiä potilaiden kanssa mutta haluaisin vain tietää vastauksen tulevaisuutta ajatellen :D
Kommentit (8)
Voin tulla näyttämään, missäpäin opiskelet?
Etkö ole muka nähnyt edes isääsi tai veljiäsi alasti? :D
Toivoisin ettei tähän viestiketjuun tulisi tuollaisia viestejä:) mutta haluan jo etukäteen kiittää niitä jotka oikeasti kertovat minulle vastaukset kysymyksiini:) t:ap
HOPS tai HOJKS on oikea paikka kirjata asioita, joita haluaa oppia koulutuksessa.
Beea kirjoitti:
Hei! Olen kokematon nuori nainen enkä ole koskaan nähnytkään miestä alasti. Olen kuitenkin lähihoitaja opiskelija ja minun pitäisi osata käsitellä penistä esimerkiksi kun katetroin. Miten esinahka lasketaan alas? Ja jos se laskee alas, pysyykö se siellä ilman pitelyä? Suoritetaanko peniksen pesu kun esinahka on alhaalla? Ja sitten myös sellainen kysymys,että kun harrastetaan seksiä,meneekö esinahka ylös ja alas? En siis tietenkään aio harrastaa seksiä potilaiden kanssa mutta haluaisin vain tietää vastauksen tulevaisuutta ajatellen :D
Esinahka vain yksinkertaisesti vedetään kädellä alas. Kaikillahan sitä ei ole, vaan se on joiltain leikattu pois. Se kestää osin itsekseen ja joskus sitä voi joutua hieman pitäään. Erektiossa olevan peniksen esari kestää itekseen aika takana. Esinahkan alta pestään, kun nahka on vedetty taakse.
Kun harrastetaan seksiä, niin nahka liikkuu hieman edes taas, mutta ei samalla tavalla kuin runkatessa.
T:mies 30+
Pesut suoritetaan nahka alhaalla, esinahan alle kerääntyy kaikkea paskaa sitä sanotaan sissijuustoksikin. Joskus, useimmiten suomimiehellä on niin pieni se vehje, että pitää painaa välilihasta, ettei saa tatin edes esiin. Kyl se siitä. Opit kyllä.
Mee pois.