Olen miehille näkymätön
Osaako kukaan vastata tähän minua jo vuosia askarruttaneeseen ongelmaan. Miksi minua ei koskaan isketä missään tai minulle ei miehet flirttaile ollenkaan? Huomaan miten paljon minua rumempiakin naisia yritetään iskeä oikealta ja vasemmalta, minua ei koskaan eikä missään. Miehet ovat asiallisia ja viileän etäisiä minua kohtaan mutta varovat antamasta mitään seksuaalisia signaaleja lähettyvilläni, kohtelevat joskus jopa suoranaisen tylysti. En käsitä tätä. Nyt en sitten sekoita tätä siihen että on tultu iskemään mutta en vain ole sitä itse tajunnut. Onko ketään muuta täällä joka kokee samaa miesten taholta?
Kommentit (132)
En ole linnunluinen mutta en kuulamörssärin näköinenkään. Kasvoni ovat aika sirot ja kroppani sopusuhtainen, kädet ja jalat suht. pienet. Tässä ketjussa miehet alkoivat (odotetusti) korostaa sitä kuinka se on heille niin vaikeaa, no on se näköjään naisillekin ihan yhtä hankalaa. Ja olen lähestynyt ihan tavallisia miehiä, pakit on tullut joka kerta, uskokaa tai älkää. Joku tuolla kyseenalaisti minun mukavuuttani ja fiksuuttani siksi koska kuvailin miten kammottavia osa niistä naisista on, joihin miehet tuntuvat olevan hulluina. En minä osaa sellaisia yli-äänekkäitä, miesmäisiä, aggressiivisia, epäviehättäviä ja muutenkin hyvin epämiellyttäviä naisia muullakaan tavoin kuvailla, jos joku osaa, niin siitä vain. Aloittaja.
että sillee kirjoitti:
Mulla on sama tilanne kuin aloittajalla. Oon ihmetellyt iteki aina asiaa, ja tuntuu että jopa esim. julkisissa kulkuneuvoissakin miehet menee istumaan tyyliin jonkun juopon viereen ennemminkin kun mun läheisyyteen.
Jos käytät usein tietyn kellonajan bussia samaan kohteeseen niin ehkä ne miehet on huomanneet kuinka sinä puolestaan istuudut aina mieluummin naisen viereen kuin miehen viereen, ja miehet ovat vetäneet sen johtopäätöksen että et halua olla miesten lähellä.
Sellaisen johtopäätöksen minä ainakin vetäisin.
Niin, ja olen myös usein mietiskellyt että mahtaavatkohan ne naiset jotka istuutuvat aina naisten eivätkä miesten viereen olla useimmiten myös sellaisia jotka odottavat miehen tekevän aloitteen....eivätkä halua olla "aloitteellisia" tai rohkeita edes siinä mielessä että istuutuisivat vieraan miehen viereen. Veikkaanpa että näillä on jonkinlainen yhteys.
Tottakai jokainen nainen on yksilö ja varmasti löytyy sellaisiakin naisia jotka tekevät deittailumaailmassa rohkeasti aloitteita ja silti istuvat bussissa mieluummin naisen viereen, mutta yleisesti ei näin varmaan usein ole. Paljastatte siis naiset oman passiivisuutenne deittimaailmassa jo ihan bussikäyttäytymisellänne.
Terveisin miespuolinen wannabe psykologi.
Minä myös mutta tiedän siihen syyn; olen ruma ja lauta. En ole koskaan seurustellut eikä esim baarissa miehet oo koskaan lähestyneet. N27
Jos vain superkauniita isketään niin miksi kuten aloittaja mainitsikin, jopa rumat naiset saavat iskuyrityksiä? :D Joillakin on vähän logiikka hakusessa eli siis kysehän ei nyt selvästikään ole ulkonäöstä. Mikä sitten aiheuttaa sen ettei hänestä miehet kiinnostu, on kyllä ihan täysi mysteeri.
Silti täälläkin miehet muka valittavat, kun naiset on kanoja, jotka vain ottavat peppukuvia instagramiin ja lukevat naistenlehdistä laukuista. Muut ovat heille näkymättömiä.
Tervetuloa miesten maailman missä voit olla hyvännäköinen, lihaksikas ja muutenkin hyvä tyyppi ja olet yksin. Sitten tutut ja sukulaiset kyselee miten noin komea voi olla yksin. Tää ongelma tosin on vain Suomessa. Ulkomailla lomaillessa minua on lähestynyt 8-9 naiset. Myös komeat malli tasoa olevat homo miehet ovat yrittäneet iskeä. Pitää vissiin ruveta kohta homoilemaan, kun ei saa naista, kuulemma aika yleistä nykyään sen takia kun moni mies joutuu olemaan puutteessa vuosi tolkulla.
Oletko lihavan pulskea Manta ?
Muumimamma look ?
Jotain tällaista on pakko olla .
Omalla kohdallani veikkaan ikää, painoa ja hiusten väriä.. Joo, valitettavasti nyt tulee kaikki nämä kliseet, mutta kun hiukset oli värjätty vaaleiksi ja sekä ikää että painoa oli noin kymppi vähemmän kuin nyt, niin huomiota kyllä riitti.
-38v-
Vierailija kirjoitti:
Minä myös mutta tiedän siihen syyn; olen ruma ja lauta. En ole koskaan seurustellut eikä esim baarissa miehet oo koskaan lähestyneet. N27
En usko .
Vaikka olisit ruma kuten itse sanoit mutta jos olet edes hoikka / laiha niin aivan varmasti jollekin kelpaisit, ehkä jopa minulle kunhan aloitan taas joskus treffeillä käymisen.
Ja eikai oikein rumia naisia edes olekaan, toiset ovat vaan enemmän viehättäviä kuin toiset .
Kannattaa korostaa parhaita puoliaan ja tuoda niitä paremmin esille.
Kivat miehet pitävät kivoista naisista, kai olet ainakin hauska ja hyväntuulinen se olisi jo plussaa
Eivät miehet uskalla lähestyä naisia enää kun naiset ovat tehneet selväksi vaatimuslistansa miehiä kohtaan. Keskivertonainenkin odottaa 8/10 miestä. Siksi ne järkevät keskiveromiehet harvoin tulevat ketään iskemään ja ne "alfat" iskevät vain ne kauneimmat misut.
Kiittäkää nyt sitä feminismiä ja vahvaa naiskuvaa mitä on kymmenen vuotta tuputettu joka tuutista. Se on nyt naiset saaneet mitä tilanneetkin joten varautukaa jatkossa ottamaan sitä miehen roolia jota olette halunneet. Eli teidän on tehtävä aloitteita ja tuotava leipää pöytään. Tervetuloa miehen maailmaan.
Tässä käy lopulta niin että kukaan ei ole enää tyytyväinen tilanteeseen ja sosiaalisiin arvoihin jotka vallitsevat. Toki ne kauneimmat ja komeimmat miehet ja naiset, sekä rikkaat ihmiset saavat lähes aina mitä haluavat, mutta keskiverroille tilanne on paha puhumattakaan rumista.
Vierailija kirjoitti:
En ole linnunluinen mutta en kuulamörssärin näköinenkään. Kasvoni ovat aika sirot ja kroppani sopusuhtainen, kädet ja jalat suht. pienet. Tässä ketjussa miehet alkoivat (odotetusti) korostaa sitä kuinka se on heille niin vaikeaa, no on se näköjään naisillekin ihan yhtä hankalaa. Ja olen lähestynyt ihan tavallisia miehiä, pakit on tullut joka kerta, uskokaa tai älkää. Joku tuolla kyseenalaisti minun mukavuuttani ja fiksuuttani siksi koska kuvailin miten kammottavia osa niistä naisista on, joihin miehet tuntuvat olevan hulluina. En minä osaa sellaisia yli-äänekkäitä, miesmäisiä, aggressiivisia, epäviehättäviä ja muutenkin hyvin epämiellyttäviä naisia muullakaan tavoin kuvailla, jos joku osaa, niin siitä vain. Aloittaja.
Minä olen pitkä ja hieman ylipainoinen, mutta kyllä seuraa löytyisi ja huomaan, että miehet, ainakin osa, tykkää.
Olen kyllä avoin ja puhelias, sekä kasvoista kaunis.
En sitten tiedä miksi muka kelpaan ja ap ei. Varsinkin kun täällä aina sanotaan että läski ei saa olla ja minä olen..
Rantakuntoon syöden pizzaa ja kebabia 😀👍
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehet uskalla lähestyä naisia enää kun naiset ovat tehneet selväksi vaatimuslistansa miehiä kohtaan. Keskivertonainenkin odottaa 8/10 miestä. Siksi ne järkevät keskiveromiehet harvoin tulevat ketään iskemään ja ne "alfat" iskevät vain ne kauneimmat misut.
Kiittäkää nyt sitä feminismiä ja vahvaa naiskuvaa mitä on kymmenen vuotta tuputettu joka tuutista. Se on nyt naiset saaneet mitä tilanneetkin joten varautukaa jatkossa ottamaan sitä miehen roolia jota olette halunneet. Eli teidän on tehtävä aloitteita ja tuotava leipää pöytään. Tervetuloa miehen maailmaan.
Tässä käy lopulta niin että kukaan ei ole enää tyytyväinen tilanteeseen ja sosiaalisiin arvoihin jotka vallitsevat. Toki ne kauneimmat ja komeimmat miehet ja naiset, sekä rikkaat ihmiset saavat lähes aina mitä haluavat, mutta keskiverroille tilanne on paha puhumattakaan rumista.
Tätähän se on. Tämä teksti pitäisi melkein tulostaa jokaisen naisen jääkaapin oveen tai sängyn yläpuolelle.
me eletään 2010-luvulla.
Nainen voi ihan hyvin mennä iskemään miehen.
En usko että olet näkymätön jos kipität miehen viereen, koputat tätä olalle ja kysyt "saanko tarjota drinkin?"
t: N25 näin iskenyt oman miehensä (ja pari muuta sitä ennen)
Nimetön lähde kirjoitti:
Oletko lihavan pulskea Manta ?
Muumimamma look ?
Jotain tällaista on pakko olla .
En, vaan hoikka ja sopusuhtainen, en pukeudu mauttomiin vaatteisiin vaan ihan kivoja, värikkäitä ja naisellisia vaatteita käytän. Aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Oon 155cm ja 45kg. 70DD ei edes riipparit, pitkät hiukset ja pyöreä naama. Ihan söpö. Pukeutuminen enemmän peittävää kuin paljastavaa. Ei ole tekokynsiä,-ripsiä tai merkkilaukkuja.
Vain joskus ruma mies yrittää iskeä. Hygienia kunnossa, en tupakoi, en juo.
Kait mulla on vaan niin huonot geenit.
Ja ikää se +50v vai mitä ?
Ei nuo huonolta kuulostanut jos et ainakaan paljoa valehdellut
että sillee kirjoitti:
Mulla on sama tilanne kuin aloittajalla. Oon ihmetellyt iteki aina asiaa, ja tuntuu että jopa esim. julkisissa kulkuneuvoissakin miehet menee istumaan tyyliin jonkun juopon viereen ennemminkin kun mun läheisyyteen. No anyways oon siis peruspitunen naiseksi, sekä ulkonäkö tavallinen, jos hyvin meikattu niin suhteellisen mukiinmeneväkin. Mielestäni en oo mitenkään erityisen ruma, mutta nyt kun ikää on mittarissa 36v. niin oon kyllä tajunnu mistä se johtuu. Se johtuu siitä että on miesmäisen näköinen nainen, ei siis suorainaisesti miesmäinen mutta siis jotenkin se huokuu ulospäin, ja siis geenit on vaan huonot, eli ei siis ole siro ja naisellinen. Ja mehän ollaan eläimiä kaikki, niin esmes miehet vaistoaa tämän, vaikka ulkonäkö pettäis, ja siksi, SIKSI ne kiertää meidänlaiset kaukaa. Ja siis oon alle 170cm pitkä ja painan 56kg.
Yleensä ottaen miesmäisen näköiset naiset on hyvinkin haluttuja kumppaneita miehille.
Olet selvästi ns vaimomatskua nyt pitää enää se oikea sulhanen löytää ja kirkko varata 😘
Vierailija kirjoitti:
me eletään 2010-luvulla.
Nainen voi ihan hyvin mennä iskemään miehen.
En usko että olet näkymätön jos kipität miehen viereen, koputat tätä olalle ja kysyt "saanko tarjota drinkin?"
t: N25 näin iskenyt oman miehensä (ja pari muuta sitä ennen)
Tai pyytää : tanssi mun kanssa , tanssi tiukemmin ( haloo helsinki ) 😀👍
Niin itse uskon kyllä tähän geeniteoriaan, vaikka oudolta kuulostaa jos on nuo mitat ja kuvailemasi ulkonäkö ettei miehiltä sitten saisi iskuyrityksiä.