Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, että mies on oikeasti kiinnostunut?

Vierailija
07.09.2016 |

Mistä tietää, että mies on oikeasti kiinnostunut eikä vain seksin perään? Harmittaa, kun vähän jokainen mies tuntuu haluavan vain sitä yhtä. Nyt olen tapaillut yhtä ihanaa miestä, johon olen todella ihastunut ja aloin kyynisenä hänenkin motiivejaan epäillä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kanssa niin monesti pettynyt miehiin, ja aloin jo menettää toivoa.

Nyt tiedän, että ihastuin vääriin miehiin. En halua yleistää (puhun tässä kohtaa ihan pelkästään omista kokemuksistani), mutta ne parhaimman näköiset ja suustaan taitavimmat on just niitä irtosuhteiden hakijoita. Aina kun antoi itsensä ihastua tällaseen henkilöön ja uskotella itselleen, että ehkä mä olen sille erityisempi kuin muut, satutin itseäni. Ja niin tekee myös moni muu nainen. Suustaan taitava mies saa kyllä naisen kun naisen uskomaan olevansa erityinen, muita parempi, vaikka mies jauhaisi paskaa.

Ja aina kun asioissa oltiin edetty ja itse halusin enemmän, perinteinen syy oli, ettei tässä elämäntilanteessa mies hakenut mitään vakavaa.

Vika ei siis ole sinussa, vika on arviointikyvyssäsi ja sinisilmäsyydessäsi. Jollain tavalla annat itsesi ihastua "vääriin" miehiin, ja jatkuvista pettymyksistä johtuen alat menettää uskosi kumppanin löytämiseen. Vaikka lannistaa, ja olet varmasti kuullut klisheiset "se oikea tulee kun sitä vähiten odottaa" jo moneen kertaan, usko minua. Sä tulet löytämään sen tyypin vielä. Ja omalla

kohdallani kävi just niin, kun tuo klisheinen lause väittää.

Arvosta itseäsi, älä leiki liian vaikeasti tavoteltavaa mutta älä päästä liian helpollakaan.

Klisheinen :D

Vierailija
22/29 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sairaana eikä olla nähty pariin päivään. Toki ollaan kovasti viestitelty jne., mutta eilen illalla mies laittoi viestin, että tulisinko alaovelle. Hän tahtoisi vain nähdä minut ja halata eli tuli pitkän matkan päästä vaan minua halimaan. Olisiko tässä jo jotain rakkauden/sitoutumisen merkkejä?

Ap

On kyllä! T: Mies 48v :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen on pakko olla vakavaa? Kyse on siitä kuinka mies tykkää viettää vapaa-aikansa. Jos se on alkoholin parissa ja sinulla ei ole sama mielenkiinnon kohde, ette sovi yhteen. Jos harrastus on joku jota voi tehdä mies ja nainen yhdessä, niin se on plussaa. Jos olette molemmat kotona viihtyviä, niin kyllä siihen sohvalle toinenkin sopii. Se selviää, kun tutustuu ja näkee tuleeko sitä aikaa vietettyä yhdessä.

Vierailija
24/29 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sairaana eikä olla nähty pariin päivään. Toki ollaan kovasti viestitelty jne., mutta eilen illalla mies laittoi viestin, että tulisinko alaovelle. Hän tahtoisi vain nähdä minut ja halata eli tuli pitkän matkan päästä vaan minua halimaan. Olisiko tässä jo jotain rakkauden/sitoutumisen merkkejä?

Ap

No ei tuollaista tehdä kenen tahansa vuoksi. Pitäisi olla hyvinkin merkityksellinen nainen, että häntä asioikseen tulisin halailemaan, eli en pelkkää kaverinaista lähtisi tuolla lailla "yksityisesti" halailemaan. M34

Vierailija
25/29 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kanssa niin monesti pettynyt miehiin, ja aloin jo menettää toivoa.

Nyt tiedän, että ihastuin vääriin miehiin. En halua yleistää (puhun tässä kohtaa ihan pelkästään omista kokemuksistani), mutta ne parhaimman näköiset ja suustaan taitavimmat on just niitä irtosuhteiden hakijoita. Aina kun antoi itsensä ihastua tällaseen henkilöön ja uskotella itselleen, että ehkä mä olen sille erityisempi kuin muut, satutin itseäni. Ja niin tekee myös moni muu nainen. Suustaan taitava mies saa kyllä naisen kun naisen uskomaan olevansa erityinen, muita parempi, vaikka mies jauhaisi paskaa.

Ja aina kun asioissa oltiin edetty ja itse halusin enemmän, perinteinen syy oli, ettei tässä elämäntilanteessa mies hakenut mitään vakavaa.

Vika ei siis ole sinussa, vika on arviointikyvyssäsi ja sinisilmäsyydessäsi. Jollain tavalla annat itsesi ihastua "vääriin" miehiin, ja jatkuvista pettymyksistä johtuen alat menettää uskosi kumppanin löytämiseen. Vaikka lannistaa, ja olet varmasti kuullut klisheiset "se oikea tulee kun sitä vähiten odottaa" jo moneen kertaan, usko minua. Sä tulet löytämään sen tyypin vielä. Ja omalla

kohdallani kävi just niin, kun tuo klisheinen lause väittää.

Arvosta itseäsi, älä leiki liian vaikeasti tavoteltavaa mutta älä päästä liian helpollakaan.

Tuollaista tapahtuu myös miehille, että ihastuu / rakastuu vääriin naisiin. Tällaisia on sattunut kohdalleni useitakin ja noista viimeisimmän kanssa jopa asuimme yhdessä yli vuoden. Erosimme melkein puolitoista vuotta sitten ja sen jälkeen en ole tutustunut yhteenkään uuteen naiseen, koska mielessä on, että tämäkin nainen on hyväksikäyttäjä joka pettää ja särkee sydämeni. Onneksi viihdyn itsekseni hyvin ja minulla ei ole mitään pakkomiellettä parisuhteesta. Paremmin minä viihdyn itsekseni kuin parisuhteessa, ainakin noiden parisuhteiden perusteella. M34

Vierailija
26/29 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap. Jos miehellä onkin vielä avioeroprosessi tmv ero kesken ja sinun intuitiosi yrittää kertoa sinulle että miehellä vielä pahasti asiat kesken ja hakee sinusta vain lohtua. Jos olet nk kunnollinen kiltti nainen, niin tämä voi olla se oikea tilannekuva. Varmasti mies sinusta välittää todella paljon, mutta onko vielä valmis sitoutumaan? Naisen intuitio on yleensä aina hyvin herkkä sydämen asioissa. Sitä pitää vain osata ja uskaltaa kuunnella.

Vierailija
27/29 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaapa ihanalta mieheltä

Vierailija
28/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä päivittelee kuulumisia. Uskaltauduin sitten kumminkin luottaa tähän mieheen ja heittäytyä suhteeseen. Hän oli oikeasti vakavissaan suhteeni, hellä ja huolehtiva ja vielä huomaavainen rakastajakin. Kyllä se arkikin taas jossain vaiheessa alkaa, mutta tässä on kyllä sellainen mies, jonka kanssa sen mielelläni jaan. Rakkautta kaikille <3

Ap

Vierailija
29/29 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut mies on epävarma, käyttäytyy hölmösti ja esim puhuminen saattaa kangerrella. Jos mies ei ole kiinnostunut hän on itsevarma ja silloin on helppo naurattaa naista. Siksi naiset juuri lankeavat panomiehiin. 

Hyvin yksinkertainen yhtälö.

Lottoarvonta laittaa jännittämään, mutta jos löydät kympin kadulta olet vain iloinen. Sama pätää panomieheen. 

t. 10v erään panomiehen kaverina ollut ja toimia vierestä seurannun.