Mistä tietää, että mies on oikeasti kiinnostunut?
Mistä tietää, että mies on oikeasti kiinnostunut eikä vain seksin perään? Harmittaa, kun vähän jokainen mies tuntuu haluavan vain sitä yhtä. Nyt olen tapaillut yhtä ihanaa miestä, johon olen todella ihastunut ja aloin kyynisenä hänenkin motiivejaan epäillä.
Kommentit (29)
Katso vain mihin se johtaa, turha noita on miettiä.
Useimpiin toimiviin suhteisiin kuuluu seksi ja ylianalysoimalla tilanteita luot vain lisää ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Useimpiin toimiviin suhteisiin kuuluu seksi ja ylianalysoimalla tilanteita luot vain lisää ongelmia.
Totta. Tämä tyyppi kyllä tykkää oikeasti viettää kanssani aikaa yms. ja haluaa nähdä usein. Jostain vaan tuli pahat fiilikset, eivät todennäköisesti liity häneen mitenkään.
Siitä tiedän ainakin itse, että mies onoikeasti kiinnostunut, kun mies haluaa seksiä.
Minulla on myös muutama miespuolinen kaveri, jotka sanovat etsivänsä naista, joka on täydellinen sängyssä. Jotkut naiset ovat kuulemma kauheita lahnoja sängyssä ja makaavat paita päälle epävarmana peiton alla. Huonon seksin lisäksi mies joutuu yleensä elättämään näitä naisia. Kukaan mies ei halua itsestään älyttömän epävarmaa naista, jonka kanssa joutuisi kokoajan olemaan varpaillaan.
Johtopäätelmäni on se, että sinun täytyy olla jollain tapaa huono sängyssä, koska miehet eivät halua tavata sinua uudestaan.
Ei mistään. Tai siis tavallaan kaikesta - kun ei niitä ketään kiinnosta oikeasti. 20 vuotta olen toivonut löytäväni poikaystävän; turhaan, koska miehet vain leikkivät. Jopa ne, joille sanoin että ole kiltti ja sano rehellisesti mitä haluat, jopa he valehtelivat ja pelasivat tunteillani. Kun saisi kerran elämässä kokea sen, että vierellä eläisi _minusta_ aidosti välittävä mies... Mutta sitä päivää ei taida koskaan tulla.
Jos naisella on parempi auto kuin miehellä, isompi moottorivene, uudempi talo tai nainen harrastaa metsästystä, kalastusta tai moottoriurheilua, niin mies on kiinnostunut naisesta ihmisenä. Muissa tapauksissa ei kiinnosta kuin se yksi.
Fitness-pimu kirjoitti:
Siitä tiedän ainakin itse, että mies onoikeasti kiinnostunut, kun mies haluaa seksiä.
Minulla on myös muutama miespuolinen kaveri, jotka sanovat etsivänsä naista, joka on täydellinen sängyssä. Jotkut naiset ovat kuulemma kauheita lahnoja sängyssä ja makaavat paita päälle epävarmana peiton alla. Huonon seksin lisäksi mies joutuu yleensä elättämään näitä naisia. Kukaan mies ei halua itsestään älyttömän epävarmaa naista, jonka kanssa joutuisi kokoajan olemaan varpaillaan.
Johtopäätelmäni on se, että sinun täytyy olla jollain tapaa huono sängyssä, koska miehet eivät halua tavata sinua uudestaan.
Ihan hyvä analyysi. Sen verran kuitenkin korjaan, että olen kaunis nainen, mutten ole lainkaan kiinnostunut irtosuhteista. Haluaisin siis vakavan parisuhteen, johon tietysti kuuluu seksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Tai siis tavallaan kaikesta - kun ei niitä ketään kiinnosta oikeasti. 20 vuotta olen toivonut löytäväni poikaystävän; turhaan, koska miehet vain leikkivät. Jopa ne, joille sanoin että ole kiltti ja sano rehellisesti mitä haluat, jopa he valehtelivat ja pelasivat tunteillani. Kun saisi kerran elämässä kokea sen, että vierellä eläisi _minusta_ aidosti välittävä mies... Mutta sitä päivää ei taida koskaan tulla.
No tätä minäkin pelkään...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimpiin toimiviin suhteisiin kuuluu seksi ja ylianalysoimalla tilanteita luot vain lisää ongelmia.Totta. Tämä tyyppi kyllä tykkää oikeasti viettää kanssani aikaa yms. ja haluaa nähdä usein. Jostain vaan tuli pahat fiilikset, eivät todennäköisesti liity häneen mitenkään.
Jokainen meistä on enemmän tai vähemmän menneisyyden vanki.
Ja miehen korvaan tuo kuulostaa, että kyllä sitä kaveria oikeasti kiinnostaa.
En minä ainakaan ole pelkkää panoseuraa varten, ole panostanut yhtään enempää kuin "on pakko".
Ei tulisi mieleenkään viettää todella paljon aikaa, jonkun naisen kanssa jolta haluaisin vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimpiin toimiviin suhteisiin kuuluu seksi ja ylianalysoimalla tilanteita luot vain lisää ongelmia.Totta. Tämä tyyppi kyllä tykkää oikeasti viettää kanssani aikaa yms. ja haluaa nähdä usein. Jostain vaan tuli pahat fiilikset, eivät todennäköisesti liity häneen mitenkään.
Jokainen meistä on enemmän tai vähemmän menneisyyden vanki.
Ja miehen korvaan tuo kuulostaa, että kyllä sitä kaveria oikeasti kiinnostaa.
En minä ainakaan ole pelkkää panoseuraa varten, ole panostanut yhtään enempää kuin "on pakko".
Ei tulisi mieleenkään viettää todella paljon aikaa, jonkun naisen kanssa jolta haluaisin vain seksiä.
Kiitos tästä!
Ap
Fitness-pimu kirjoitti:
Tuo taitaa on ainakin osatotuutta , kuulostaa ihan oikealta.
Seksi on iso osa toimivaa parisuhdetta ainakin jos puhutaan alle 50 vuotiaista
Sitä pitäisi olla ja saada riittävästi omalta kumppanilta niin ei tarvitsisi käydä vieraissa vaikka joka päivä vähintään kerran.
Ei sitä ihan oikesti tiedä mistään. Kyllä ne pystyy vaikka mihin suorituksiin halutessaan. Kannattaa olla varautunut ennenkuin olette oikeasti esim.sopineet seurustelusta.
T. Miehiin pettynyt...
Olen ollut sairaana eikä olla nähty pariin päivään. Toki ollaan kovasti viestitelty jne., mutta eilen illalla mies laittoi viestin, että tulisinko alaovelle. Hän tahtoisi vain nähdä minut ja halata eli tuli pitkän matkan päästä vaan minua halimaan. Olisiko tässä jo jotain rakkauden/sitoutumisen merkkejä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sairaana eikä olla nähty pariin päivään. Toki ollaan kovasti viestitelty jne., mutta eilen illalla mies laittoi viestin, että tulisinko alaovelle. Hän tahtoisi vain nähdä minut ja halata eli tuli pitkän matkan päästä vaan minua halimaan. Olisiko tässä jo jotain rakkauden/sitoutumisen merkkejä?
Ap
Kiva ele mieheltä, mutta sinuna en lähtisi ylianalysoimaan. Kuuntele sydämesi ääntä :) - siitä tiedät. Ehkä.
Fitness-pimu kirjoitti:
Älä viitti, alkaa oksettaa kun luen sun viestiä. Jos pelkästään seksiä janoava mies ei pidä yhteyttä seksin jälkeen, ei kyse ole siitä että nainen on ollut huono sängyssä. Kyse on siitä, että mies on saanut jo haluamansa ja on aika siirtyä seuraavaan. Niin ne irtosuhteita janoavat pelimiehet toimii, oli seksi huonoa tai ei.
Hyi mua kuvottaa millä tavalla sä tulkitset ja ajattelet asioita.
Kuulostaa tosi hyvältä :) Hyviä, rakastavia miehiä on. Joskus sinun on vain taas päätettävä luottaa. Tämä mies ei ole vastuussa siitä, mitä jotkut muut ovat sinulle tehneet.Sydän kertoo, milloin mies on vilpitön. Olethan silloin sitä itsekin?Anna silloin itsellesi ja teille molemmille lupa olla onnellinen. Rakkautta on! Terveisin ennen kaltaisesi, nyt lopulta (!) onnellisessa avioliitossa elävä vaimo ja äiti :)
Olen itse kanssa niin monesti pettynyt miehiin, ja aloin jo menettää toivoa.
Nyt tiedän, että ihastuin vääriin miehiin. En halua yleistää (puhun tässä kohtaa ihan pelkästään omista kokemuksistani), mutta ne parhaimman näköiset ja suustaan taitavimmat on just niitä irtosuhteiden hakijoita. Aina kun antoi itsensä ihastua tällaseen henkilöön ja uskotella itselleen, että ehkä mä olen sille erityisempi kuin muut, satutin itseäni. Ja niin tekee myös moni muu nainen. Suustaan taitava mies saa kyllä naisen kun naisen uskomaan olevansa erityinen, muita parempi, vaikka mies jauhaisi paskaa.
Ja aina kun asioissa oltiin edetty ja itse halusin enemmän, perinteinen syy oli, ettei tässä elämäntilanteessa mies hakenut mitään vakavaa.
Vika ei siis ole sinussa, vika on arviointikyvyssäsi ja sinisilmäsyydessäsi. Jollain tavalla annat itsesi ihastua "vääriin" miehiin, ja jatkuvista pettymyksistä johtuen alat menettää uskosi kumppanin löytämiseen. Vaikka lannistaa, ja olet varmasti kuullut klisheiset "se oikea tulee kun sitä vähiten odottaa" jo moneen kertaan, usko minua. Sä tulet löytämään sen tyypin vielä. Ja omalla
kohdallani kävi just niin, kun tuo klisheinen lause väittää.
Arvosta itseäsi, älä leiki liian vaikeasti tavoteltavaa mutta älä päästä liian helpollakaan.
Edit edelliseen viestiin:
Kun sanoin, että sä tulet löytämään sen tyypin vielä. Piti lisätä että tää tyyppi kenestä kerroit voi ihan hyvin olla se. Älä anna vainoharhaisuuden estää sua, mutta aina kannattaa olla pieni varovaisuus mukana ettet satuta itseäs.
Anna mahdollisuus sille miehelle osottaa, ettei se ole millään tavalla samanlainen kun miehet jotka on vaan leikkinyt sun tunteilla.
Mulla vähän sama juttu, pillun perään vaan ollaan...