Milloin olet viimeksi ostanut CD:n?
Nyt kun haluamaansa musiikkia voi kuunnella Spotifyn kautta, ei ole niin paljon tarvetta ostaa CD:itä. Siitä on pitkä aika, kun minä viimeksi ostin CD:n. Yleensä ostan CD:iden muodossa musiikkia, jota todennäköisesti kuuntelen vielä vuosikymmenen tai parinkin sisällä.
Milloin sinä olet viimeksi ostanut CD:n?
Kommentit (13)
En muista, en kauheasti kuuntele musiikkia. Ajattelin kyllä tänään, että voisin ostaa Ghostin levyn autoon, ja jotain toistakin levyä ajattelin, mutta mikähän helkkari se oli. Joku vanhempi bändi, miten jo unohdin.
Oliskohan kuule ollut Eppujen Repullinen hittejä -96 :D
Ostan aika useinkin. En käytä mitään spotifyita. Kuuntelen autossakin jonkin verran cd:itä.
Spotifyn äänenlaatu on niin kaukana CD:stä, että vain musiikkituristit voivat kuunnella sitä. Vähän kuten radionkin suhteen, siis.
Tänään ostin. Yli 2000 niitä jo löytyy ja siihen vinyylit päälle.
Juuri viime viikolla. Spotify on se varavaihtoehto, kun jotain ei ole levyllä.
Jatkuvasti tulee osteltua netin kautta.
Viime viikolla. Nytkin on yksi tilauksessa.
Olen myynyt vanhatkin pois. Ei mulla enää ole edes cd-soitinta.
En oo koskaan muutenkaan ollut hullu musadiggari ja spotifystä/youtubesta löytyy kaikki musa mitä tarvin. Eipä tarvi säilyttää ylimääräistä roinaa pölyttymässä hyllyilläkään.
Yleensä jos ostan levyjä ostan pienten, ei-massamusiikki-artistien levyjä. Tähän on kaksi syytä; näiden koko tuotantoa ei yleensä ole saatavilla ja haluan tukea pienempiä tekijöitä. Levyjä on vain hankalampi löytää, siksi ostan harvoin. Ostan useamman levyn kerralla kun löydän paikan mistä saa tällaista musiikkia.
3
Olen reliikki, joten pari viikkoa sitten.