Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahistaa. Pitäisi muuttaa Kuopioon..

Vierailija
07.09.2016 |

..miehen töiden vuoksi. Minen halua!

Kommentit (204)

Vierailija
41/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En lähtisi Helsingistä minnekään Kuopioon.

Vierailija
42/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

37, tätä juuri pelkään. Pienet kuviot eivät aina tarkoita rentoutta ja lupsakkuutta kaikille - täytyy olla muutakin elämää kaupungissa kuin mummot ja kerran vuodessa Jorma Uotinen torilla tanssimassa 🙄

Kuopiosta on niin pitkä matka Treelle. Ja Hkiin. Ja maailmalle.

Epäillyttää ja puristaa... Mikä asia menee toisen edelle..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostut muuttamaan miehen takia vaikka et halua, niin miten mies aikoo "korvata" sulle uhrauksesi? Suostuuko siihen että muutto on vain vaikka vuodeksi ja sitten palaatte? Tekeeko jotain isoa sulle tärkeää mihin ei oo ennen ollut valmis? Ottaa vastuun siitä että tutustuttaa sut siellä uusiin ihmisiin? Hankkii teille mökin/veneen/hevosen tai minkä ikinä haluatkin, jotta sinulla on kivaa tekemistä?

Vierailija
44/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Mihin lähetetään kukkia?

Vierailija
45/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen työ olisi tärkeämpää kuin sinun nykyinen työ?

Vierailija
46/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.. Puhu miehelle järkeä päähän. Kuka niitä kalakukkoja kestää.

Vierailija
47/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni meistä on kiinnostunut työnteosta, jopa siinä määrin että on valmis muuttamaan työn perässä. Sitten on erikseen niitä juntteja, jotka istuvat nyhjöttävät kotonaan Juankoskella tai Helsingissä, koska muutto ei ole vaihtoehto.

Kuopiossa on työllisyystilanne varsin hyvä, joten sikäli ihan käsittämätöntä miten jotkut pitävät paikkaa kuolleena tuppukylänä. Tamperehan se kuollut tuppukylä on, jos ap:n miehelle ei ole siellä töitäkään.

Vierailija
48/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja kyllä se vaan niin on, että Kuopio on aivan liian "eksoottinen" paikka myös Tamperelaiselle. Ihan vilpittömästi olen melko varma, ettei ap tule siellä viihtymään.

Vierailija
49/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha. Tietääkö mies että et halua?

Vierailija
50/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Oulussa, Tampereella, Vantaalla ja Espoossa. Vantaa paras. Ampuisin mielummin itseni, kuin muuttaisin johonkin Kuopioon. Tuupovaarakin kuullostaa houkuttelevammalta.

Vierailija
51/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt Kuopiossa kesällä: ihan jees ja nättiä. Olen käynyt myös talvella: täysin kuollut paikka. Persjalkaisia lylleröitä emäntiä ja topakoita noita-akkoja. Persjalkaisia isäntiä ja räkiviä teinejä. Suomen tyylittömin kaapunti. Ja kalakukko *oksentaa*

Älä muuta!

Kerron nyt salaisuuden: kalakukkoa ei ole pakko syödä vaikka asuisi Kuopiossa.

Tässä maassa ei kyllä ole talvella elämää missään muuallakaan, me suomalaiset nyt ollaan kaikki persjalkaista rotua ja räkivät teinit ovat myös melko yleiskansallinen ilmiö. Kuopiossa on nykyään aika kansainvälinen meininki, usko tai älä.

Vierailija
52/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehen työssä on niin tärkeää että teidät kolme muuta pitäisi ryöstää elämästänne muualle?

Vierailija
53/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Oulussa, Tampereella, Vantaalla ja Espoossa. Vantaa paras. Ampuisin mielummin itseni, kuin muuttaisin johonkin Kuopioon. Tuupovaarakin kuullostaa houkuttelevammalta.

jep pk-seutu on niin elävä :D ihankuin olisi ulkomailla.itse asun espoossa ja tykkään!

Vierailija
54/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37, tätä juuri pelkään. Pienet kuviot eivät aina tarkoita rentoutta ja lupsakkuutta kaikille - täytyy olla muutakin elämää kaupungissa kuin mummot ja kerran vuodessa Jorma Uotinen torilla tanssimassa 🙄

Ap

Mitkä ihmeen pienet kuviot? Uotinen torilla, huhhuh... Kuopiossa on enemmän tapahtumia kuin sinä ehdit mitenkään käydä - varsinkin jos töitäkin meinaat tehdä. Enemmän tässä on kysymys siitä, että joudut eroamaan tutuista paikoista ja kavereista, mikä on totta kai ikävää.

Vierailija
55/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saat kivan työn kuopiosta niin asia menee varmaan ok. Jos et saa työtä, on tilanne vaikea, koska missä sitten tutustut ihmisiin ja mitä järkevää teet kaikki päivät?

Koko elämä työ? Just joo.

Vierailija
56/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä lienee ahistuksesi syy? haluatko pysähtyä paikoillesi ja estää kehittymisen.

seuraat vain tietä.

muutto on mahdollisuus.

sinä itse päätät miten tähän suhtaudut.

kokeile näkökulman muutosta.

Kuopioon? miksi ei.

Vierailija
57/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitkä ihmeen pienet kuviot? Uotinen torilla, huhhuh... Kuopiossa on enemmän tapahtumia kuin sinä ehdit mitenkään käydä - varsinkin jos töitäkin meinaat tehdä. Enemmän tässä on kysymys siitä, että joudut eroamaan tutuista paikoista ja kavereista, mikä on totta kai ikävää.

Epäilen vahvasti. Se, että mummot kutovat sukkaa yhdessä ei välttämättä tarjoa jollekulle yhtään mitään.

Vierailija
58/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua turista pappojen kanssa. En jaksa kuunnella savon viäntöö ja kiäntöö. Lapsetkaan osaa sitä, joutuvat koulussa kiusatuksi.

Tod.näk.saisin töitä sieltä, ja mahdollisuus isompaan ja uudempaan taloon mutta mitä minä niillä tekisin kun ystävät ja tutut paikat jäisivät tänne 😔

Ap

On kyllä mukava kaupunki asua lasten kanssa. Luuletko, että et saa ystäviä Kuopiosta? Minä kyllä sain ja oli kovin haikea muuttaa sieltä pois, taaskin töiden takia. Otahan haasteena, tutustut uusiin ihmisiin :)

Vierailija
59/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku muuttanut Kuopioon ja löytänyt paremman elämän?

Ap

On.

Leppoisampi meno. Savolainen ihmisluonto on sosiaalinen ja aika leppoisa kuitenkin yleisesti.

Kaupunkina Kuopio on kiva. Monipuolinen... liikunta, kulttuuri, koulutus, ulkoilumaastot. Kiva tori.

Tiedän sellaisia, jotka ei sieltä pois tulis...jotka on pk -seudulta sinne menneet.

Onhan se monesta asiasta kiinni. Mahdollisuudet siellä kyll on.

Ehkä asenne eniten ratkaisee, jos kerran töitä on?

Vierailija
60/204 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä lienee ahistuksesi syy? haluatko pysähtyä paikoillesi ja estää kehittymisen.

seuraat vain tietä.

muutto on mahdollisuus.

sinä itse päätät miten tähän suhtaudut.

kokeile näkökulman muutosta.

Kuopioon? miksi ei.

Muutto on mahdollisuus ainoastaan, jos muuttaa johonkin minne haluaa muuttaa. Muuten se on pelkkä rasite.