Annatteko miehenne käydä naislääkärillä?
Minä en anna. Miehellä ollut yli 10 vuotta sama naislääkäri, nyt en enää jaksa miettiä mitä siellä vastaanotolla tapahtuu.
Joten käskin mieheni vaihtaa lääkäriä.
Ei ole normaalia että toinen nainen saa kosketella miestäni vaikka mistä.
Kommentit (66)
hoidon paikka sulla äkkiä. koko tilanne lääkärissä on niin vastenmielistä,, ne asutkin on hyvin sukupuolineutraalit, hammaslääkäristäkin vain silmät näkyy,,ai säikysilmät,,oi jee,,sulle sekin riittää, työasu peittää ,työjalkineet jne. ei kovin mielikuvia herättäviä keskivertoihmisellä. naislääkärit ,kuten uimahalli naissiivoojatkaan pesuhuoneissa ovat miltei 1oo pros. turvallisia,, ei niistä kuule hyväksikäyttöjä, mutta miehistä kuulee ja useinkin. kerran mieslääkäri kuiski naisen korvaan lähdön hetkellä seksuaalisia törkeyksiä,,ihan menisi kunnianloukkauksesta, siksi jatkossa aina sanelin mukaan, sana sanaa vastaan ei ikinä enää sillä rouvalla, ei menestynyt prosessissakaan kun näyttö puuttui. lääkäri ei koskettele ja näkee potilaan materiaalina, he näkee raadollisuuden, veret paskat onnettomuudet,pukamat haisee jne,, ja sulla mitäään oikeuksia kieltää ketään. sunkin omasakkalääkäri voi olla lebso,,kiimailetteko lääkärissä hikisinä kirurginhattu takaraivolla keikkuen,
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kävin naislääkärillä. Tuntui kivalta kun lääkäri hiveli hauistani ja kehui lihasten kovuutta.
ai revennyt lihas
Mun mies on ihan täysvaltainen, oikeustoimikelpoinen henkilö. En ole hänen holhoojansa
Hah! Jos miehen saa lääkärille ja sitten ajan sinne lekurille, niin ihan sama onko vastaanottava lääkäri mies, nainen tai ulkoavaruudesta tullut alien.
Kunhan on lääkäri. Vaikein kohta tässä listassa on saada mies varaamaan lääkäriaika.
Mun miehellä on neurologinen vaiva, astma, verenpainetta, huono näkö ja nyt todennäköisesti myös burn out töistä. Olisin ikionnellinen jos menisi lääkäriin. Mutta ei. Ei nyt töiltään ehdi.
Ehkä pitäisi yrittää sanomalla, että työterveyteen on tullut uusi naislääkäri, joka on tosi kaunis.
Eikö teitä huolestuta että miehenne voi pettää teitä myös mieslääkärin vastaanotolla?
Miehellä on tulossa leikkaus alavatsan alueella, ottaa päähän että siellä ties kuka voi nähdä senkin. Voinko soittaa että vain mieslääkäreitä ja hoitajat myös saa olla?
Sairrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat menkää hoitoon.
Totta vaikka mies varaisi ajan mieslääkärille voihan joutua käymään samalla vaikka hoitajan luona tai labrassa myös työterveyshoitajat on yleensä naisia kyllä riittää miehellä pettämis tilaisuuksia
Ihan rauhassa saa käydä näyttämässä ihan mitä vaan naislääkärille.
Ei haittaa. Töitään ne lääkärit vaan tekee.
Kyllä. Ei ole tosin miestä. En epäile että naislääkäri alkaa puuhailla jotain, saati mies. Pitäisi olla väärän miehen kanssa jos tuollain pettää ja se joutaisi mennäkin. Se onko muuten soveliasta naisurologi miehelle, on toinen kysymys tai naiselle miesgyne.
Mä en olisi antanut mennä naislääkärille, jos olisin silloin hokannut, kuinka niljakkaasti elosteleva mieheni kyyläsi naislääkäreiden kaula-aukkojen syvyyttä ja rintavaon näkymistä. Kertoi myös, kuinka rinnat pompsahtelivat nenän edessä eikä ollut paha lainkaan. Kuulemma oireetkin unohtuivat käynnin aikana. Hyi helv..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ei ole tosin miestä. En epäile että naislääkäri alkaa puuhailla jotain, saati mies. Pitäisi olla väärän miehen kanssa jos tuollain pettää ja se joutaisi mennäkin. Se onko muuten soveliasta naisurologi miehelle, on toinen kysymys tai naiselle miesgyne.
Mä en enää suostu menemään miesgynelle. En muista kuinka monta vuotta siitä on, kun säädettiin siitä käytännöstä, että naisella on oikeus vaatia naisgyneä, mutta siitä lähtien olen niin tehnyt. Nuorena jouduin usein miesgynen ronkittavaksi ja pidin sitä aina jotenkin nöyryyttävänä. Onneksi ei enää tarvitse sellaisesta kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Totta vaikka mies varaisi ajan mieslääkärille voihan joutua käymään samalla vaikka hoitajan luona tai labrassa myös työterveyshoitajat on yleensä naisia kyllä riittää miehellä pettämis tilaisuuksia
Ja mies on sellainen Brad Pitt, että kaikki terkkarin naistyöntekijät vain kyttää tilaisuutta päästä harrastamaan seksiä tämän valioyksilön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mua hoiti päivystyksessä miesneurologi, joka oli ainoana päivystävänä neurona paikalla. Hän hiveli kasvojani ja käski minun puristaa hänen kättään ja vaikka mitä, olisikohan mieheni pitänyt suuttua? :(
Aihetta suuttumukseen olisi ollut mikäli sinua ei olisi hoidettu. Lääkärin sukupuolella ei ole väliä.
Käykööt vaikka eläinlääkärillä. Saa olla uros tai naaras.
Poikaystävällä on edessä kutsunta lääkärintarkastus. Pitääkö olla huolissaan? Siellä kuulemma kopeloidaan alapäätä myös. Onkohan siellä mieslääkäri? Ei kait siellä vain ole naishoitajaa? Hän ei varmaan voi kieltäytyä tuosta tarkastuksesta vaikka tietää etten tykkää jos siellä on vieraita naisia. Ei auta asiaa vaikka olisivat jo iäkkäämpiäkin .
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävällä on edessä kutsunta lääkärintarkastus. Pitääkö olla huolissaan? Siellä kuulemma kopeloidaan alapäätä myös. Onkohan siellä mieslääkäri? Ei kait siellä vain ole naishoitajaa? Hän ei varmaan voi kieltäytyä tuosta tarkastuksesta vaikka tietää etten tykkää jos siellä on vieraita naisia. Ei auta asiaa vaikka olisivat jo iäkkäämpiäkin .
Stressi ohi. Mies lääkäri oli ollut onneksi. Kuulemma oli tutkittu perusteellisesti. Tulin mukaan odotushuoneeseen asti.
10 vuotta ollut sama lääkäri eli miehesi on nähnyt hänet mitä, 1-2 kertaa? Tosi vakava suhde varmaan heillä.