Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatteko miehenne käydä naislääkärillä?

Vierailija
07.09.2016 |

Minä en anna. Miehellä ollut yli 10 vuotta sama naislääkäri, nyt en enää jaksa miettiä mitä siellä vastaanotolla tapahtuu.
Joten käskin mieheni vaihtaa lääkäriä.
Ei ole normaalia että toinen nainen saa kosketella miestäni vaikka mistä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättekö te miehiä ihan idiootteina, oikeasti?  Ei ole minun kokemukseni.

Vierailija
62/66 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen miettii tuollaista että mies käy naislääkärillä niin nainen olet väärässä suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa käydä naislääkärillä vain vyötärötason yläpuolella olevissa vaivoissa. Muuten saatan suostua myös naislääkäriin, mutta silloinkin olen toki itse mukana vastaanottohuoneessa.

Vierailija
64/66 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kysy lupaa periaattessa mihinkään, varmaan pitäisin ihan nössönä, jos kysyisi. Sehän vasta ihmetystä aiheuttaisi.  Luvan kysyminen vähentäisi arvostusta, ilmoitus riittää. Saa lähteä vaikka matkalle kavereiden kanssa, niin kuin minäkin. Yhteisessä liitossamme on vapaus ja kunnioitus ja luottamus, eikä sitä ole ikinä ollut syytä epäillä. Hyvin paljon olemme yhdessä, mutta kummallakin myös omat harrastukset ja menot.  Käy varmaan välillä myös naislääkäreillä. 

Vierailija
65/66 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni saa käydä naislääkärillä vain vyötärötason yläpuolella olevissa vaivoissa. Muuten saatan suostua myös naislääkäriin, mutta silloinkin olen toki itse mukana vastaanottohuoneessa.

Kyllä on miehestä varmaan mukavaa kun vaimo on vastaanotolla mukana alapään vaivoissa

Vierailija
66/66 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on kamalaa jos vaimo on mukana. Eiköhän se ole nähnyt sukupuolielimesi ja takapuolesi ennenkin? Miehet on kummia ujostelijoita.