Annatteko miehenne käydä naislääkärillä?
Minä en anna. Miehellä ollut yli 10 vuotta sama naislääkäri, nyt en enää jaksa miettiä mitä siellä vastaanotolla tapahtuu.
Joten käskin mieheni vaihtaa lääkäriä.
Ei ole normaalia että toinen nainen saa kosketella miestäni vaikka mistä.
Kommentit (66)
En tietenkään anna! Kyllä sen tietää mitä siellä vastaanottohuoneessa puuhaillaan suljettujen ovien takana!!! Onhan mun mussu niin spessu et sen oma lääkärikin haluu sitä!
.......
Kuinka harhainen sinä olet, ap? :D Eiku niin tää oli varmaan trolli....
Jos sinä pelkäät että miehesi pettää sinua naislääkärin kanssa, niin saat pelätä kaikkia muitakin naisia joiden kanssa miehesi pakostakin joutuu tekemisiin. Ehkä kannattaisi luottaa enemmän. Tuskin pystyt vahtimaan häntä 24/7.
En anna. Miehelläni on vakava sairaus, jonka hoitoon erikoistunut ainoa lääkäri paikkakunnallamme on nainen. Lähin erikoistunut mieslääkäri yli 300 km päässä eikä mies saa lähetettä toiseen hoitopiiriin. Nyt odotellaan, tulisiko paikkakunnallamme joku samaan alaan erikoistunut mieslääkäri ennen kuin mieheni terveys lopullisesti romahtaa.
Mun mes kävi joskus naisfyssarilla,kun oli selän kanssa ongelmia. NO tämä fyssari oli sitten ehdottanut että voisko hän soittaa miehelle joskus jos vaikka näkisivät.. totesi vielä että tietää ettei ole ammattietiikan puolesta edes sallittua tuollainen.. miehelläni on työterv.lääkärinä nainen tämä käyttäytyy asiallisesti ja mieheni on monesti hänelle todennut et kyllä kotona huolehditan jos on esim. kipeenä tai tarvii patistaa vähän enemmän reippailemaan ulos..'
niin on meitiä moneen junaan..
Kannattaa mennä mukaan lääkäriin niin pääsee valvomaan ettei mitään pahaa tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
En anna miehen käydä lääkärillä ollenkaan, en aikakaan ilman että itse sen varaan ja olen mukana vastaanotolla.
Sinähän kuulostat ihan ex naisystävältäni. Hän varasi aina mulle lääkäri ajat ja aina mieslääkärin. Oli myös mukana eturauhas tutkimuksessa.
On käynyt. Eipä tullut mieleenikään kieltää. Ei hänkään ole koskaan kieltänyt minua menemästä mieslääkärille. Entäpä yksin vietetyt lomat esim. ulkomailla ja mökillä? Luottamusta riittänyt puolin ja toisin 48 vuotta.
Kun kävin eturauhastutkimuksessa naislääkärillä otin ennen käyntiä vaimolta salaa erektiolääkkeen. Oli mahtava seisokki jota lääkärikin ihasteli.
Mulla ei ole mitään käsitystä, mitä sukupuolta mun mieheni lääkäri(t) on. Ei ole käynyt edes mielessä kysyä moista.
Käyn aina mieluummin parturissa, hierojalla, jalkahoidossa, lääkärillä jne. jossa palvelun tarjoaja on nainen.
M52
Eturauhas tutkimus mieslääkärin tekemänä ja vaimo vieressä katsomassa? Yäk miten noloa
Vierailija kirjoitti:
Eturauhas tutkimus mieslääkärin tekemänä ja vaimo vieressä katsomassa? Yäk miten noloa
Etenkin jos vielä alkaa kulli kovettumaan
Mun miehen työterveyslääkäri on nainen 👍
Käyn itse yksityisellä hammaslääkärillä. Tilasin miehelleni ajan samaiselle hammaslääkärille. Hammaslääkäri on nainen.
En tietenkään anna. Se ketku yritti myös mennä tuosta vain espanjan kurssille, missä naisopettaja ja useampi naisopiskelijiakin. Onneksi ehdin puuttua asiaan ajoissa.
Ei ihme, että erotilastot hipoo taivasta, kun lepsut vaimot antavat ukkojensa hillua miten vaan turuilla ja toreilla.
En ole kyllä koskaan edes kysynyt, mitä sukupuolta miehen lääkäri sattui olemaan. Ei niin mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
On käynyt. Eipä tullut mieleenikään kieltää. Ei hänkään ole koskaan kieltänyt minua menemästä mieslääkärille. Entäpä yksin vietetyt lomat esim. ulkomailla ja mökillä? Luottamusta riittänyt puolin ja toisin 48 vuotta.
Samoin meillä. Minun työterv.lääkäri on mies ja minun miehellä nainen. Kyllä luottamusta täytyy löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Kun kävin eturauhastutkimuksessa naislääkärillä otin ennen käyntiä vaimolta salaa erektiolääkkeen. Oli mahtava seisokki jota lääkärikin ihasteli.
Voi riepu, olisit vain antautunut lumojen valtaan, olisi seisokki päällä ku sormi työntyy persreikään.
En anna miehen käydä lääkärillä ollenkaan, en aikakaan ilman että itse sen varaan ja olen mukana vastaanotolla.