Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatteko miehenne käydä naislääkärillä?

Vierailija
07.09.2016 |

Minä en anna. Miehellä ollut yli 10 vuotta sama naislääkäri, nyt en enää jaksa miettiä mitä siellä vastaanotolla tapahtuu.
Joten käskin mieheni vaihtaa lääkäriä.
Ei ole normaalia että toinen nainen saa kosketella miestäni vaikka mistä.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna miehen käydä lääkärillä ollenkaan, en aikakaan ilman että itse sen varaan ja olen mukana vastaanotolla.

Vierailija
22/66 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään anna! Kyllä sen tietää mitä siellä vastaanottohuoneessa puuhaillaan suljettujen ovien takana!!! Onhan mun mussu niin spessu et sen oma lääkärikin haluu sitä!

.......

Kuinka harhainen sinä olet, ap? :D Eiku niin tää oli varmaan trolli....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä pelkäät että miehesi pettää sinua naislääkärin kanssa, niin saat pelätä kaikkia muitakin naisia joiden kanssa miehesi pakostakin joutuu tekemisiin. Ehkä kannattaisi luottaa enemmän. Tuskin pystyt vahtimaan häntä 24/7.

Vierailija
24/66 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
25/66 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Miehelläni on vakava sairaus, jonka hoitoon erikoistunut ainoa lääkäri paikkakunnallamme on nainen. Lähin erikoistunut mieslääkäri yli 300 km päässä eikä mies saa lähetettä toiseen hoitopiiriin. Nyt odotellaan, tulisiko paikkakunnallamme joku samaan alaan erikoistunut mieslääkäri ennen kuin mieheni terveys lopullisesti romahtaa.

Vierailija
26/66 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mes kävi joskus naisfyssarilla,kun oli selän kanssa ongelmia. NO tämä fyssari oli sitten ehdottanut että voisko hän soittaa miehelle joskus jos vaikka näkisivät.. totesi vielä että tietää ettei ole ammattietiikan puolesta edes sallittua tuollainen.. miehelläni on työterv.lääkärinä nainen tämä käyttäytyy asiallisesti ja mieheni on monesti hänelle todennut et kyllä kotona huolehditan jos on esim. kipeenä tai tarvii patistaa vähän enemmän reippailemaan ulos..'

niin on meitiä moneen junaan..

Vierailija
27/66 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä mukaan lääkäriin niin pääsee valvomaan ettei mitään pahaa tapahdu.

Vierailija
28/66 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna miehen käydä lääkärillä ollenkaan, en aikakaan ilman että itse sen varaan ja olen mukana vastaanotolla.

Sinähän kuulostat ihan ex naisystävältäni. Hän varasi aina mulle lääkäri ajat ja aina mieslääkärin. Oli myös mukana eturauhas tutkimuksessa.

Vierailija
29/66 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Eipä tullut mieleenikään kieltää. Ei hänkään ole koskaan kieltänyt minua menemästä mieslääkärille. Entäpä yksin vietetyt lomat esim. ulkomailla ja mökillä? Luottamusta riittänyt puolin ja toisin 48 vuotta.

Vierailija
30/66 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin eturauhastutkimuksessa naislääkärillä otin ennen käyntiä vaimolta salaa erektiolääkkeen. Oli mahtava seisokki jota lääkärikin ihasteli.

Vierailija
31/66 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään käsitystä, mitä sukupuolta mun mieheni lääkäri(t) on. Ei ole käynyt edes mielessä kysyä moista.

Vierailija
32/66 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina mieluummin parturissa, hierojalla, jalkahoidossa, lääkärillä jne. jossa palvelun tarjoaja on nainen.

M52

Vierailija
33/66 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhas tutkimus mieslääkärin tekemänä ja vaimo vieressä katsomassa? Yäk miten noloa

Vierailija
34/66 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eturauhas tutkimus mieslääkärin tekemänä ja vaimo vieressä katsomassa? Yäk miten noloa

Etenkin jos vielä alkaa kulli kovettumaan

Vierailija
35/66 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen työterveyslääkäri on nainen  👍

Vierailija
36/66 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse yksityisellä hammaslääkärillä. Tilasin miehelleni ajan samaiselle hammaslääkärille. Hammaslääkäri on nainen. 

Vierailija
37/66 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään anna. Se ketku yritti myös mennä tuosta vain espanjan kurssille, missä naisopettaja ja useampi naisopiskelijiakin. Onneksi ehdin puuttua asiaan ajoissa. 

Ei ihme, että erotilastot hipoo taivasta, kun lepsut vaimot antavat ukkojensa hillua miten vaan turuilla ja toreilla. 

Vierailija
38/66 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan edes kysynyt, mitä sukupuolta miehen lääkäri sattui olemaan. Ei niin mitään väliä.

Vierailija
39/66 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käynyt. Eipä tullut mieleenikään kieltää. Ei hänkään ole koskaan kieltänyt minua menemästä mieslääkärille. Entäpä yksin vietetyt lomat esim. ulkomailla ja mökillä? Luottamusta riittänyt puolin ja toisin 48 vuotta.

Samoin meillä. Minun työterv.lääkäri on mies ja minun miehellä nainen. Kyllä luottamusta täytyy löytyä. 

Vierailija
40/66 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kävin eturauhastutkimuksessa naislääkärillä otin ennen käyntiä vaimolta salaa erektiolääkkeen. Oli mahtava seisokki jota lääkärikin ihasteli.

Voi riepu, olisit vain antautunut lumojen valtaan, olisi seisokki päällä ku sormi työntyy persreikään.