Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolineutraali avioliittolaki halutaan kumota, mikä ihmisiä vaivaa?! >:(

Vierailija
07.09.2016 |

Mikä helvetin tarve joillain ihmisillä on estää toisia saamasta samoja oikeuksia kuin itsellään on?! >:(

http://www.hs.fi/politiikka/a1473221206824?jako=cdc703382094ae0305faa6a…

Sukupuolineutraali avioliittolaki halutaan kumota, mikä ihmisiä vaivaa?! >:(

Vaihtoehdot

Kommentit (912)

Vierailija
41/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasarapää kirjoitti:

Vaatikaas Islamia timimaan samoin.

Kyllä mä vaadin ihan kaikkien eri uskontokuntien Suomessa asuvia edustajia noudattamaan myös sateenkaariväen ihmisoikeuksia.

Avioon voi mennä maistraatissakin ja siitä laillisesta oikeudesta tässä on nyt kyse, ei mistään uskonnoista.

Vierailija
42/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonlapsi! kirjoitti:

Kaikilla on täsmälleen samat oikeudet mennä vastakkaisen sukupuolen kanssa naimisiin. Avioliitto on sitä. Presidentti Niinistöhän ehdotti että juridisesti olisi fiksumpaa kutsua homoliittoja joksikin muuksi kuin avioliitoksi. Lasten adoptio ja lasten oikeudet on syy miksi itse vastustan homoliittojen muuttamista avioliitoiksi. P.S. Homojen rakkaus ei ole minulta pois, koska en koskisi edes bi:hin pitkällä tikullakaan.

Et koskisi 40% naisista pitkällä tikullakaan? Lääkkeet...

No en koskisi yhteenkään naiseen, sillä olen terve heteronainen.

Mäkin oon heteronainen, mutta päivittäin joudun erinäisten naisten kanssa kosketuksiin, milloin joku tökkää kyynärpäällä tungoksessa, milloin joku istuu junassa viereen. Ja ompa sitä tullut naispuolisiakin läheisiä halattua tavatessa ja erottaessa. Olenko jotenkin epäterve..?

Aika selvästikin.

Millä tapaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Aatamille luotiin Eeva eikä esim Einari?

Miksi syrjit eläviä oikeita ihmisiä satukirjasi perusteella?

No kohta sinulta kysytään ja vastaat että jumala on suurin. Muussatapauksessa menetät pääsi.

Vierailija
44/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonlapsi! kirjoitti:

Kaikilla on täsmälleen samat oikeudet mennä vastakkaisen sukupuolen kanssa naimisiin. Avioliitto on sitä. Presidentti Niinistöhän ehdotti että juridisesti olisi fiksumpaa kutsua homoliittoja joksikin muuksi kuin avioliitoksi. Lasten adoptio ja lasten oikeudet on syy miksi itse vastustan homoliittojen muuttamista avioliitoiksi. P.S. Homojen rakkaus ei ole minulta pois, koska en koskisi edes bi:hin pitkällä tikullakaan.

Mäkin oon heteronainen, mutta päivittäin joudun erinäisten naisten kanssa kosketuksiin, milloin joku tökkää kyynärpäällä tungoksessa, milloin joku istuu junassa viereen. Ja ompa sitä tullut naispuolisiakin läheisiä halattua tavatessa ja erottaessa. Olenko jotenkin epäterve..?

Aika selvästikin.

Millä tapaa?

Puolustat pervoutta.

Vierailija
45/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, avioliitto on miehen ja naisen välinen asia, homoille ja lesboille rekisteröity parisuhde riittää"

Näin vastanneet, miltä tuntuisi jos jotkut ulkopuoliset tulisi määrittelemään sinun avioliittoasi, että teille pitäisi "riittää" vain rekisteröinti?

Vierailija
46/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkon ei pidä vihkiä homoja, muuten samantekevää.

Miksi kirkon pitäisi syrjiä? Miksi kenenkään pitäsi syrjiä??

Koska osa ihmisistä uskoo, että avioliitto on naisen ja miehen välinen juttu. Siinä se on yksinkertaisuudessaan. En ymmärrä miksi homojen pitää väkisin alkaa repimään kirkkoa rikki tällaisella kysymyksellä. Luulisi sen riittävän, että saavat olla lain edessä pari.

Minua ei kiinnosta pätkääkään mitä kirkolle käy tässä rytinässä, mutta ketään ei pitäisi lähteä moralisoimaan siitä, että he eivät halua vihkiä homopareja. Kaikilla on vapaus uskoa mihin haluaa. Menköön vihittäväksi jollain muulla papilla jos jotain ei kiinnosta vihkiä.

juurikin näin. kenelläkään joka ei hyväksy kirkon politiikkaa ja uskomuksia ei pitäisi olla siellä.

Vierailija
47/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonlapsi! kirjoitti:

Aika selvästikin.

Millä tapaa?

Puolustat pervoutta.

Siis miten? Kuvailemalla, miten olen normaaleissa kanssakäymisissä naisihmisten kanssa epäseksuaalisessa merkityksessä, vaikka olen hetero? Mitä pervoa siinä on, jos halaan anoppiani tai istun ahtaalla junanpenkillä vieri vieressä pulskan av-mamman kanssa?

Sinä et nyt ystävä hyvä osaa perustella väitteitäsi yhtään. :)

Vierailija
48/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonlapsi! kirjoitti:

Aika selvästikin.

Millä tapaa?

Puolustat pervoutta.

Siis miten? Kuvailemalla, miten olen normaaleissa kanssakäymisissä naisihmisten kanssa epäseksuaalisessa merkityksessä, vaikka olen hetero? Mitä pervoa siinä on, jos halaan anoppiani tai istun ahtaalla junanpenkillä vieri vieressä pulskan av-mamman kanssa?

Jos puolustat homoja ja pidät homoutta normaalina.

Vierailija
49/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki syrjivät uskonnot voisi kieltää lailla. Onhan kansallissosialismikin kielletty. Kristinusko, islam, yms. on vielä vanhempaa syrjintäoppia.

Vierailija
50/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonlapsi! kirjoitti:

Aika selvästikin.

Millä tapaa?

Puolustat pervoutta.

Minä en maininnut homoutta sanallakaan. Tai osoittaisitko, missä kohtaa? (Minun viestini alkavat siis tuosta "Mä oon heteronainen..." eteenpäin.) Ihan näin uteliaisuudesta. Sanoin ainoastaan, että olen naisten kanssa kosketuksissa, vaikka olen hetero.

Vierailija
51/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonlapsi! kirjoitti:

Aika selvästikin.

Millä tapaa?

Puolustat pervoutta.

Mitä sulla on pervoja vastaan? Miksi vihaat?

Vierailija
52/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten ihmisten, varsinkin omien ystävien ja perheen, oikeuksien puolustaminen on minusta ihan tervettä. ja minun perheeseeni ja ystäväpiiriini nyt sattuu kuulumaan homoja. Ihmisryhmien vihaaminen ja syrjiminen on epätervettä.

Normaalius taas on ihan yliarvostettua, suorastaan turha käsite, koska kaikki me olemme erilaisia.

Vierailija
53/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kohta sinulta kysytään ja vastaat että jumala on suurin. Muussatapauksessa menetät pääsi.

Mulla ei oo tapana nöyristellä sekopäiden mielikuvitusolennoille. Mun päätä ei muuten viedä kovin helposti. Taistelen läheisteni oikeuksien puolesta viimeiseen asti, jos tarve vaatii.

Vierailija
54/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatami & Eeva-argumentti on ehkä vähän huono, kun otetaan huomioon että nää hyypät otti ja teki sen ensimmäisen synnin josta me kärsitään vieläkin, sori.

Vierailija
55/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo tapana nöyristellä sekopäiden mielikuvitusolennoille. Mun päätä ei muuten viedä kovin helposti. Taistelen läheisteni oikeuksien puolesta viimeiseen asti, jos tarve vaatii.

Sen tuletkin tekemään. Viimeiseen saakka.

Vierailija
56/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äiti ja olen ollut myös uusioperheessä äitipuoli. Voin paljastaa tässä ja nyt teille, että sitä omaa lastansa rakastaa miljoona kertaa enemmän, ihan luonnostaan, vaikka järjellä yrittäisikin olla tasapuolinen sun muuta.

Voit puhua vain omasta puolestasi. Ihmiset ovat erilaisia. Toisilla on kyky rakastaa paljon myös toisten lapsia. Esimerkiksi minulla on sellainen kyky. 

Vierailija
57/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen tuletkin tekemään. Viimeiseen saakka.

Pitää muistaa, että nämä pojat eivät leiki asian kanssa toisinkuin suomalaiset kristityt. Jos he pystyvät selvin päin katkomaan pään 10-vuotiaalta pojalta, niin sinulle he tekevät paljon julmemmin.

Vierailija
58/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen äiti ja olen ollut myös uusioperheessä äitipuoli. Voin paljastaa tässä ja nyt teille, että sitä omaa lastansa rakastaa miljoona kertaa enemmän, ihan luonnostaan, vaikka järjellä yrittäisikin olla tasapuolinen sun muuta.

Voit puhua vain omasta puolestasi. Ihmiset ovat erilaisia. Toisilla on kyky rakastaa paljon myös toisten lapsia. Esimerkiksi minulla on sellainen kyky. 

Jos sinulla on omiakin lapsia ja väität että rakastat vieraita lapsia yhtäpaljon,et voi rakastaa omiasikaan. Eli sinulla ei ole omia lapsia. Rakkaus omaan lapseen on suurin rakkaus maailmassa.

Vierailija
59/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Raamattua satukirjana pitävät haluavat mennä kirkossa naimisiin?

TÄMÄ PARAS KOMMENTTI IKINÄ!!!!

Juu todella hyvä huomio

Vierailija
60/912 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt vaan olisi tarkoitus päästä alttarille virnuilemaan papille "läl läl lää, katso meitä, meidät vihitään nyt täällä"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi