Poikani on liian hyvä tyttöystävälleen
Minua ärsyttää kun poikani 27v seurustelee 23v tytön kanssa. Tyttö on muuten ihan kiva ja mukava, mutta huolettaa ettei hän ole tarpeeksi hyvä pojalleni. Poikani tekee töitä ja opiskelee yliopistossa, menestyy elämässään ja haaveilee uralla nousemisesta. Tyttöystävänsä on käynyt vain ammattikoulun ja mennyt sen jälkeen töihin. Ei siis ole akateeminen. Meidän perheessä kaikki on korkeasti koulutettuja. Mitä jos poikani into lopahtaa tytön takia, kun tämä itse ei halua menestyä elämässään? Voinko sanoa pojalleni, että ottaisi yliopistolta uuden naisen? En haluaisi olla töykeä, kun tyttö on muuten ihan kiva. Ainoa vika on, että on töissä eikä koulussa ja on aika ruma. Haluaisin vain pojalleni jotain parempaa.. Vinkkejä? Kiitos.
Kommentit (32)
Tämä on nyt aika läpinäkyvä provo, mutta akateemisuus ei ole ainoa tapa menestyä elämässä.
T. Tuplamaisteri
Pääasia että on hyvät vitut ja ottaa perspilluun.
Tulihan se oikea vikakin siellä ap:n vuodatuksen lopussa. Tyttö- tai siis sanoisin naisystävä on ihan mukava, mutta kun se on ruma! Heidän perheessään kun kaikki ovat korkeasti koulutettuja ja kauniita, tietysti. Jos tuo nuori nainen olisi oikein fiksu, niin se panisi kannat vastakkain ja poistuisi kuvioista. Kuka tuollaista anoppia kestäisi monta kymmentä vuotta?
Valista poikaasi hypergamiasta. On yleisesti tunnettu ja todistettu fakta että naiset naivat aina ylöspäin. Siispä tusinahuorallekin täytyy löytyä kovapalkkainen kylteri tai NHL-pelaaja. Yksinhuoltajat on pahimpia, etsivät käytännössä aina mahdollisimman kovapalkkaista elättäjää äpärälleen.
Vierailija kirjoitti:
27-vuotias ja ei vielä valmistunut. Olisin enemmän huolissani pojastasi kuin siitä tytöstä.
Ihan normaali ikähän tuo on vielä opiskella, jos on opinnot vähän myöhemmin aloittanutkin. Varsinkin miespuolisilla on 21 tai 22 vuoden aloitusikä varmaan se kaikkein yleisin, ihan jo armeijan käymisen vuoksikin.
Pitätkö poikasi siis tyhmänä kun ei osaa valita seuraansa?
Noh! Tyttö on jo 23 vuotiaana veronmaksaja joka luultavasti vastaa poikasi ruokkimisesta ja pääasiallisesta elämästä. Kaikki me emme ole akateemisia ihmisiä, eikä yliopistotutkinto tee kenestäkään parempaa ihmistä.
Tämmösiä ihmisiä muuten oikeesti on, mut ei ne hengaa av-palstalla. Ne tekee töitä ja on kiireisiä uraohjuksia ja samaa tuputtavat lapsilleen. Exän porukat ei tykänny, kun olin amiksessa. Hyvä puoli toki oli, että olin hieman "glamourimmalla" alalla, eli kampaaja.
Provo ja erittäin huono sellainen
Komppaan kyllä Ap:ta! Mun tytär on valinnut kans huonon miehen (joka on nuorempi) ja siitä hälle usein sanonut, mutta ei kuuntele. Vi**ttaa kun mies on alemmin koulutettu (amk) ja tyttäreni väittelee tohtoriksi parhaillaan. Että eikö vois sitten ottaa jonkun oman tasoisen miehen.. Tollasta tarvii alkaa elättämään. Mieheni kanssa ollaan ite yamk pohjalta ja halutaan vaan että tytär saa tasoisensa miehen.
Hyvä aloitus sillä toisinpäin täällä ymmärtäjiä riittäisi, koska naisilla uskonnon on korvannut akateemisuus. Naisten mielestä akateemisuus on pyhyyteen nostettu asia,ihminen on lähes puolijumala koska akateemisuus. Kuulisimme satoja kommentteja kuinka kukaan muu ei voi olla sivistynyt tai älykäs jos hän ei ole akateeminen, kaikki muut ovat tyhmiä ja sivistymättömiä ihmisiä joilla ei ole mitään arvoa tässä maailmassa.