Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eläinrakkaat lihansyöjät

Vierailija
07.09.2016 |

Millä tavoin pidät itseäsi eläinrakkaana ihmisenä, jos kuitenkin tuet eläinen orjuuttamista, hyväksikäyttöä, tappamista ja raiskaamista ostamalla eläinperäisiä tuotteita?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voit elää itsesi kanssa, vaikka joka päivä hauki syö ahventa ja susi tappaa hirvenvasoja (siis ajattele, vasoja!) ja ahmat pudottautuvat puusta poron niskaan ja raatelevat ne hengiltä. Luonto on väkivaltainen paikka ja ihminen on osa luontoa. Mutta ihminen ei sentään mene ilman tappamista viiltelemään naudasta paistia niin kuin aidot petoeläimet. Tai no onhan tietysti kosher/halal-teurastus, joita kyllä vastustan juuri siitä syystä, että olen eläinrakas ihminen ja se on tarpeetonta kiduttamista.

Vierailija
62/63 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap voit elää itsesi kanssa, vaikka joka päivä hauki syö ahventa ja susi tappaa hirvenvasoja (siis ajattele, vasoja!) ja ahmat pudottautuvat puusta poron niskaan ja raatelevat ne hengiltä. Luonto on väkivaltainen paikka ja ihminen on osa luontoa. Mutta ihminen ei sentään mene ilman tappamista viiltelemään naudasta paistia niin kuin aidot petoeläimet. Tai no onhan tietysti kosher/halal-teurastus, joita kyllä vastustan juuri siitä syystä, että olen eläinrakas ihminen ja se on tarpeetonta kiduttamista.

en ole hauki tai susi, vaan ihminen jonka ei tarvise syödä  eläimiä tai niiden eritteitä elääkseen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen possun äiti on raiskattu jotta se putte sai alkunsa.  Sen kun itse tajusin  niin lopetin raiskaamisesta maksamisen .