Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin testata miehen uskollisuutta facebookissa feikkitunnuksella?

Romina
07.09.2016 |

Mitä mieltä? Oletko itse tehnyt niin? Jos et niin voisitko tehdä tai oletko ajatellut tehdä?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt muutama vuosi sitten miehelleni vastaavanlaisen "testin". En facebookissa vaan prepaid liittymällä puhelimitse. Voin sanoa että se oli yksi suurimmista virheistä ikinä, mies tarttui hetken houkuttelun jälkeen syöttiin ja asiat menivät niin pitkälle että lähti jopa "tapaamaan" tätä toista naista jota minä siis esitin. Siitä syntyi sitten arvatenkin hirveä kriisi josta ei olla yli päästy oikein vieläkään. Mies ei osannut selittää järkevästi miksi toimi niinkuin toimi jne. Jokatapauksessa luottamus meni täysin kuralle ja edelleen on ero tapetilla hetkittäin.

Vierailija
22/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt muutama vuosi sitten miehelleni vastaavanlaisen "testin". En facebookissa vaan prepaid liittymällä puhelimitse. Voin sanoa että se oli yksi suurimmista virheistä ikinä, mies tarttui hetken houkuttelun jälkeen syöttiin ja asiat menivät niin pitkälle että lähti jopa "tapaamaan" tätä toista naista jota minä siis esitin. Siitä syntyi sitten arvatenkin hirveä kriisi josta ei olla yli päästy oikein vieläkään. Mies ei osannut selittää järkevästi miksi toimi niinkuin toimi jne. Jokatapauksessa luottamus meni täysin kuralle ja edelleen on ero tapetilla hetkittäin.

..eli testi osoitti toimivuutensa, muu on pelkkää sälää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ajatellut testata.

Haluan ainoastaan olla varma siitä että mies ei lähde mukaan houkutuksiin. Jos pidätte minua hulluna niin siinähän pidätte. En aio jättää testiä tekemättä mistään syystä. Jos se tuntuu minusta tarpeelliselta, muulla ei ole väliä.

Ap

Miksi sitten täällä kyselet? Tule kertomaan kuin perseelleen koe meni.

Olen vaan jo niin täpinöissäni nyt kun en vielä ole tehnyt feikkiprofiilia. Haluan keskustella aiheesta kun olen niin malttamaton ja haluaisin asian pois alta. Luultavasti teen feikkuprofiilin tänään ja kirjoitan miehelleni joko huomenna tai perjantaina. Huh. Jännittää ihan sairaasti..

ap

Ap

Vierailija
24/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ajatellut testata.

Haluan ainoastaan olla varma siitä että mies ei lähde mukaan houkutuksiin. Jos pidätte minua hulluna niin siinähän pidätte. En aio jättää testiä tekemättä mistään syystä. Jos se tuntuu minusta tarpeelliselta, muulla ei ole väliä.

Ap

Miksi sitten täällä kyselet? Tule kertomaan kuin perseelleen koe meni.

Olen vaan jo niin täpinöissäni nyt kun en vielä ole tehnyt feikkiprofiilia. Haluan keskustella aiheesta kun olen niin malttamaton ja haluaisin asian pois alta. Luultavasti teen feikkuprofiilin tänään ja kirjoitan miehelleni joko huomenna tai perjantaina. Huh. Jännittää ihan sairaasti..

ap

Ap

Helpompi olis erota suoraan, kuin sitten kärsiä ne hirveät tuskat miehen tarttuessa syöttiin ja erota sitten.

Vierailija
25/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..eli testi osoitti toimivuutensa, muu on pelkkää sälää!

Paniko mies vierasta.

Vierailija
26/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vainoharhaisuuden merkki. Ellei luota omaan ihmistuntemukseensa, kannattaa elää vähän ja oppia ihmisistä. Sitten ei enää tarvitse huijata muita jollain feikkaamisella FB:ssä. 

Vierailija
27/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen vainoharhainen. Asia liittyy varmasti paljon masennukseeni mutta osittain myös siihen, etttä edellisissä suhteissani minulle on käynyt kaikenlaista mikä on horjuttanut luottamustani omaan kumppaniin.

Haluan vain nähdä onko nyk. mies vihdoinkin luottamukseni arvoinen.

Pitäkää minua mielisairaana, en ole koskaan väittänytkään olevani mitään muuta.

Ap

Vierailija
28/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni tuollainen testaaminen on väärin. Jos ei luottamusta ole, niin miksi edes jatkaa suhdetta? Miksi edes oletat että miehellesi "tarjottaisiin houkutuksia"? Jos miehesi olisi muiden naisten mielestä niin kiinnostava, niin kyllä niitä testauksia tapahtuisi ihan ilman sinuakin.

Vierailija
29/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luethan myös säännöllisesti viestit miehesi puhelimesta? Ihan vain varmuuden vuoksi...

Vierailija
30/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen vainoharhainen. Asia liittyy varmasti paljon masennukseeni mutta osittain myös siihen, etttä edellisissä suhteissani minulle on käynyt kaikenlaista mikä on horjuttanut luottamustani omaan kumppaniin.

Ap

Kun tilanteesi on noin huono, niin eikö olisi parempi olla yksin? Hoitaisit mielenterveytesi ensin kuntoon, etkä hajoittaisi ongelmiisi viatonta miestä epäilyilläsi.

Vierailija
31/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun tilanteesi on noin huono, niin eikö olisi parempi olla yksin? Hoitaisit mielenterveytesi ensin kuntoon, etkä hajoittaisi ongelmiisi viatonta miestä epäilyilläsi.

Ei hätää, miehelläni on myös mielenterveysongelmia ja olemme puhuneet ongelmistamme avoimesti. Ymmärrämme toisiamme. Hän myös tietää minun olevan vainoharhainen ja mustasukkainen. Hän on itsekin mustasukkainen.

Ap

Vierailija
32/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei hätää, miehelläni on myös mielenterveysongelmia ja olemme puhuneet ongelmistamme avoimesti. Ymmärrämme toisiamme. Hän myös tietää minun olevan vainoharhainen ja mustasukkainen. Hän on itsekin mustasukkainen.

Ap

Tosi terve parisuhde.. not. Kannattaisi oikeasti  olla yksin ettei tee toisen elämästä h-vettiä. Teidän kummankin.

Vierailija
33/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenköhän aiot uskottavan feikkiprofiilin tehdä? Millä saat sinne satoja kavereita? Entä millaisia päivityksiä ja kuvia laitat? Tiedät kai, että on laitonta ja muutenkin törkeää käyttää jonkun viattoman naisparan kuvia feikkaamiseen.

Oletko miettinyt vaihtoehtoa, että jäät kiinni miehellesi tuosta testipelleilystä? Mitäs sitten? Mies tuskin ilahtuisi ja siitä voisi tulla riitaa, luottamuspulaa yms. En itse ainakaan hyväksyisi kumppaniltani noin typerää ja loukkaavaa käytöstä. Ja tiedän tapauksen, jossa kävi näin, että testaaja jäi kiinni.

Jos on syytä epäillä, että mies ei ole uskollinen ja luotettava, kannattaisi asia selvittää aikuismaisemmin ja fiksummin. Asioista voisi myös keskustella ja miettiä mistä nämä epäilyt johtuvat, onko niille syytä, miten mies voisi näyttää luotettavuutensa yms yms.

Vierailija
34/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No eipä kovin avoimelta ongelmien hoidolta kuulosta, kun edes suunnittelet tuollaista salapoliisipelleilyä. Tuskin tuo testi teidän kummankaan mustasukkaisuutta tai mielenterveyden tilaa mitenkään parantaa. Joka tapauksessa tuhoutuu loputkin luottamuksen ja avoimuuden rippeet.

Vierailija
35/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailut ei kuulu terveeseen parisuhteeseen.

Vierailija
36/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitenköhän aiot uskottavan feikkiprofiilin tehdä? Millä saat sinne satoja kavereita? Entä millaisia päivityksiä ja kuvia laitat? Tiedät kai, että on laitonta ja muutenkin törkeää käyttää jonkun viattoman naisparan kuvia feikkaamiseen.

Oletko miettinyt vaihtoehtoa, että jäät kiinni miehellesi tuosta testipelleilystä? Mitäs sitten? Mies tuskin ilahtuisi ja siitä voisi tulla riitaa, luottamuspulaa yms. En itse ainakaan hyväksyisi kumppaniltani noin typerää ja loukkaavaa käytöstä. Ja tiedän tapauksen, jossa kävi näin, että testaaja jäi kiinni.

Jos on syytä epäillä, että mies ei ole uskollinen ja luotettava, kannattaisi asia selvittää aikuismaisemmin ja fiksummin. Asioista voisi myös keskustella ja miettiä mistä nämä epäilyt johtuvat, onko niille syytä, miten mies voisi näyttää luotettavuutensa yms yms.

Tuota minäkin jäin ihmettelemän. Jos häthätää kyhättyyn leikkiprofiiliin narahtaa niin joutaakin narahtaa, silloin on aikas tyhmä kaveri kyseessä.

Vierailija
37/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen mutta realistinen tosiasia kuitenkin on, että yllättävän moni mies kyllä tarttuu tällaisiin ex tempore-flirtteihin, jos heille tilaisuus tulee aivan "valmiiksi tuotuna". Joten varaudu tähän. Motiiveja on joka lähtöön, eivätkä kaikki silti ole mitenkään huonossa parisuhteessa. Itse en viitsisi kokeilla tällaista juuri siitä syystä, että arvelen mieheni olevan perso tällaisille lähestymisyrityksille. Vakaville tai kepeille, kuka tietää. Itse en ainakaan haluaisi tietää mitään.

Vierailija
38/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eläisi parisuhteessa jossa toista pitäisi jotenkin testailla kokoajan ja jossa ei vallitse luottamusta ilman kyttäämistä joten en ole niin tehnyt, en ole niin myöskään aikeissa tehdä enkä myöskään oikein ukso että missään tilanteessa niin voisin tehdä.

Vierailija
39/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa tuoda selkeästi esille että kärsitte mielenterveysongelmista jo tapailun alkuvaiheilla, jotta kunnon fiksut miehet välttyvät paskaltanne ja siirtyvät seuraavaan.

Vierailija
40/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hieno biisi aiheesta