Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin testata miehen uskollisuutta facebookissa feikkitunnuksella?

Romina
07.09.2016 |

Mitä mieltä? Oletko itse tehnyt niin? Jos et niin voisitko tehdä tai oletko ajatellut tehdä?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon

Vierailija
2/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ikinä tekisi moista. Jos luottamus on sillä tasolla että sitä pitää lähteä testaamaan, niin lopettaisin koko suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin

Vierailija
4/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, kyllä siinä erottuu jyvät akanoista. Itse tein niin, enkä ole katunut!

Vierailija
5/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap sairaalloisen mustasukkainen vai narsistinen?

Vierailija
6/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tuntee tarvetta testata uskollisuutta feikkiprofiililla, alkaa olla suhde taputeltu. Jos ei ole luottamusta, anna miehen mennä.

Vierailija
7/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskollisuutta pitäisi testata? 

Oletko ajatellut, että mitä tapahtuu jos mies tähän täkyyn tarttuu? 

Vierailija
8/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin ja varmaan laitontakin.

Vierailija
9/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi testata? Jos et luota mieheesi, niin eroa.

Vierailija
10/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut testata.

Haluan ainoastaan olla varma siitä että mies ei lähde mukaan houkutuksiin. Jos pidätte minua hulluna niin siinähän pidätte. En aio jättää testiä tekemättä mistään syystä. Jos se tuntuu minusta tarpeelliselta, muulla ei ole väliä.

Ap

Vierailija
11/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua voi vapaasti testata. Eri asia millaisen johtopäätöksen tekisin. Muista että todennäköisesti jäät kiinni ja siitä voi seurata ero.

Vierailija
12/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskollisuutta pitäisi testata? 

Oletko ajatellut, että mitä tapahtuu jos mies tähän täkyyn tarttuu? 

Mikä testeillä yleensä on ideana? Niin.

Jos mies tarttuu täkyyn, suhtautumiseni häneen muuttuu. Siitä en tiedä mitä sitten tapahtuu. Se jää nähtäväksi.

Voin kyllä raportoida tänne asiasta...tiedän että te olette sen verran uteliaita...

Ap

Vierailija
13/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jos joku olisi minusta noin omistuksenhaluinen, ottaisin hatkat. 

Vierailija
14/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkitunnukset tunnistaa aina. Läpinäkyvää. Sitä, kuka niiden takana on ei voi tietää tietenkään.

Vierailija
15/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se moraalitonta. Luottamuksen pettämistähän sekin on, parempi lopettaa suhde jos ei luota kumppaniin.

Vierailija
16/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ajatellut testata.

Haluan ainoastaan olla varma siitä että mies ei lähde mukaan houkutuksiin. Jos pidätte minua hulluna niin siinähän pidätte. En aio jättää testiä tekemättä mistään syystä. Jos se tuntuu minusta tarpeelliselta, muulla ei ole väliä.

Ap

Miksi sitten täällä kyselet? Tule kertomaan kuin perseelleen koe meni.

Vierailija
17/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä olla tyhmä mies jos ei tunnista feikkiprofiilia.

Vierailija
18/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaaminen on tavallaan tietenkin ok, mutta mutta...  on siinä monenlaisia näkökulmia tietenkin tuossakin.

Muista sitten, että elämässä todellakin saa sitä mitä tilaa.  Voit päätyä yksinäiseksi johonkin luukkuun vihaamaan kaikkia toisen sukupuolen edustajia.  Olet vetämässä itseäsi nyt sellaisen vainoharhaisen kierteen alkuun, että on sangen todennäköistä, että parisuhteesi, ei tämä nykyinen kuin eivät myöskään ne seuraavat, eivät tule onnistumaan enää jatkossa.  Kaikkea hyvää kuitenkin, teit sitten miten teit.

Voit illan pimeinä tunteina lietsoa kaupan kassajonon tasoisen flirtin jo täydeksi pettämiseksi, varsinkin kun pääsi jo askartelee tällaisten asioiden kanssa.  Naapurin mies sanoi yhdestä vanhasta talossa asuneesta naisesta, että "kuuluuhan niitä ääniä, jos niitä kuuntelee".  Olet nyt alkanut kuulostelemaan niitä "ääniä."   Ja yksi on niille päässä oleville äänille vielä yhteistä, koskaan ne eivät sano mitään hyviä asioita.  Lopuksi joka ainoa asia mitä miehesi tekee, on vain lähinnä todiste siitä pettämisestä ja sen pettämisen peittelemisestä.  Kukaan ei selviä enää tuollaisesta puhtain paperein, mikä tahansa pieni hellyyden osoituskin on enää sen jälkeen merkki huonosta omastatunnosta ja sitä rataa.  Mieti näitä asioita vielä kerran.  Jos kauheasti tarvitsee toista epäillä, niin se on jo vastaus itsessään, ja se yhdessäolo kannattaa lopettaa.  Mutta toinen ei siis voi todistella olevansa syytön johonkin mitä hän ei ole tehnyt.  Tuossa on nyt sellainen looginen este, mikä estää tuon.

Vierailija
19/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testata miten.

"Hei tuuks panee?"

Vai 

"Terve olen pitaisko mennä kahville."

Vastaisin kumpaankin kyllä ja en silti olisi pettänyt.

Kerran munt ohitti auto jossa noin 20 vuotiaat typyt näytti tissejään. Petinköhän silloin?

Soitin heti vaimolle ja kerroin innoissani mitä minulle tapahtui.

m42

Vierailija
20/59 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään EI oikeasti VOI luottaa kehenkään. Testi kertoo tarpeeksi vaikkakaan ei riittävästi, eli älä kuuntele kaiken maailman hömpsöjä!