Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koukussa leikkimiseen

Vierailija
06.09.2016 |

Mä oon 20-vuotias tyttö, yleisesti ottaen ihan normaali mutta nyt mulle on tullut erikoinen ongelma. Eli pengottiin tuossa kesällä mun kaverin kanssa vanhoja tavaroita, ja löydettiin paljon ikiaikaisia pokemon-leluja. Käytiin sit vähän läpällä leikkimään niillä, mutta se olikin tosi rentouttavaa ja aikaa hurahti pari tuntia. Jäätiin ihan koukkuun siihen, ja nyt ollaan leikitty pari kertaa viikossa. Ollaan puhuttu että pitäis lopettaa mutta ei pystytä kun mikään ei auta stressiin yhtä tehokkaasti. Nyt ootan melkein joka päivä että pääsis taas leikkimään ja oon alkanu katella kauppojen leluosastoilta leluja mitä haluisin ostaa. Tää on ihan kauheeta, ku oon aina pitänyt itseäni normaalina eikä mulla oo ikinä ollu mitään isompia mt-ongelmia. Pelottaa että kohta peuhataan jo kaverin kanssa lattialla tutit suussa. Ahdistaa kovasti. Onko kenelläkään mitään samantyylisiä kokemuksia tai neuvoja mitä pitäis tehdä. Toivoisin asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (422)

Vierailija
221/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tulevaisuus?

Kyllä :D Voi tulla hoitajalle kiire jos kaveri on myös yhtä pieni

Vierailija
222/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottakaa vaan kun ap näkee tuon videon ja innostuu ;)

Täällä olisi ainakin vapaaehtoinen hoitaja :3

M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

age playtahan tuo aloittajankin touhu on, hän on vain vauvan sijaan leikki-ikäisen roolissa. Tuossa ei siis ole mitään pahaa jos pysyy kohtuudessa.

Vierailija
224/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipahan pätkä :D toisaalta söpö, toisaalta jotain ihan muuta. Kyllä mullekin tuli tosta vähän aloittaja mieleen.

Vierailija
225/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi uskonut ikinä tällaistakaan näkeväni. Mutta jos tuo heidät tekee onnelliseksi niin siitä vaan :) Edelleenkään hallitussa taantumassa ei ole mitään pahaa, tuossa juttu oli vain viety vähän pidemmälle kuin ap:lla

Vierailija
226/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa videossa tiivistyy se, mitä pelkään ap:lle tapahtuvan. Jos siitä taantumisesta alkaa nauttia liikaa, voi oikeasti olla vaikea päästä enää irti.

35v tiukkapipo

Vierailija
227/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi uskonut ikinä tällaistakaan näkeväni. Mutta jos tuo heidät tekee onnelliseksi niin siitä vaan :) Edelleenkään hallitussa taantumassa ei ole mitään pahaa, tuossa juttu oli vain viety vähän pidemmälle kuin ap:lla

Olihan videon tytöllä ihan eri tilanne muutenkin.Hän oli tullut lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi,ja "roolileikillä" eli sellaista turvallista lapsuutta,jollainen lapsella kuuluisi olla.

AP rentoutuu leikkimällä.

Mutta siitä olen samaa mieltä,että hallitussa taantumassa ei ole mitään pahaa.

Vierailija
228/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan videon tytöllä ihan eri tilanne muutenkin.Hän oli tullut lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi,ja "roolileikillä" eli sellaista turvallista lapsuutta,jollainen lapsella kuuluisi olla.

AP rentoutuu leikkimällä.

Mutta siitä olen samaa mieltä,että hallitussa taantumassa ei ole mitään pahaa.

Jep, näin on. AP sanoi muuten joskus, että hänen vanhempansa eivät aikoinaan leikkineet hänen kanssaan juuri koskaan. Voihan olla, että hän on jäänyt kaipaamaan tuota vaihetta ja elää sitä nyt kaverinsa kanssa. Kaikkea hyvää aloittajalle, leikkikää niin kauan kun nautitte siitä :)

Vierailija
229/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa videossa tiivistyy se, mitä pelkään ap:lle tapahtuvan. Jos siitä taantumisesta alkaa nauttia liikaa, voi oikeasti olla vaikea päästä enää irti.

35v tiukkapipo

Eihän se videon tyttö ollut koko ajan "taantunut",pikemminkin pariskunnalla vaikutti olevan jokin roolileikki,johon viitattiin sanalla ageplay. Eli tyttö ei ollut mitenkään järjiltään,vaan käsitteli omalla tavallaan traumaattisia kokemuksiaan.

Mitä pahaa te tiukkapipot pelkäätte,että tapahtuu,jos avarratte maailmankuvaanne edes hiukan?!

Vierailija
230/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kateellinen aloittajalle siitä että hän osaa taantua. Itse en osaa, vaikka varmasti tekisi joskus hyvää ajatella kuin huoleton ja luova lapsi joka ei kanna harteillaan kaikenmaailman huolia

Vierailija
231/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35v tiukkapipo

Eihän se videon tyttö ollut koko ajan "taantunut",pikemminkin pariskunnalla vaikutti olevan jokin roolileikki,johon viitattiin sanalla ageplay. Eli tyttö ei ollut mitenkään järjiltään,vaan käsitteli omalla tavallaan traumaattisia kokemuksiaan.

Mitä pahaa te tiukkapipot pelkäätte,että tapahtuu,jos avarratte maailmankuvaanne edes hiukan?!

Ei kai se sitten auta muu kuin myöntää, että aikuiset voivat leikkiä pokemoneilla tai pissailla vaippaan. Tuli vain minulle uutena tämä, mutta jos näin moni on toista mieltä, on ehkä syytä tarkastella omia näkemyksiä. Olin ilmeisesti ahdasmielinen tässä asiassa. Vieläkään en ymmärrä, mutta ehkä minun ei tarvitse kaikkea ymmärtää. Pidän pipoa jatkossa löysemmällä, tänään oli muutenkin huono päivä. Hyvää yötä kaikille :>

Vierailija
232/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tunnustaa, että mua kiinnostais mitä mieltä ap oli tosta videosta? :)

Vierailija
233/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35v tiukkapipo

Ei kai se sitten auta muu kuin myöntää, että aikuiset voivat leikkiä pokemoneilla tai pissailla vaippaan. Tuli vain minulle uutena tämä, mutta jos näin moni on toista mieltä, on ehkä syytä tarkastella omia näkemyksiä. Olin ilmeisesti ahdasmielinen tässä asiassa. Vieläkään en ymmärrä, mutta ehkä minun ei tarvitse kaikkea ymmärtää. Pidän pipoa jatkossa löysemmällä, tänään oli muutenkin huono päivä. Hyvää yötä kaikille :>

Juuri näin,kaikkea ei tarvitse ymmärtää,mutta toisaalta ei tarvitse tuomita ja paheksua kaikkea mitä ei ymmärrä.

En itsekään täysin ymmärrä videon tytön vauvaleikkiä,mutta se tuntui olevan hänelle tärkeää ja poikaystävä suhtautui ymmärtäväisesti.Antaa ihmisten olla harmittomalla tavalla outoja,jos se tekee heidät onnelliseksi.

Hyvää yötä ja kiitos antoisasta seurasta,kanssapalstailijat! :)

Vierailija
234/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35v tiukkapipo

Pitää arvostaa, kun joku tunnustaa avoimesti suhtautuneensa johonkin asiaan liian jyrkästi :) Hattua päästä.

Olkaamme suvaitsevaisia toisiamme kohtaan. Kaikkea ei tarvitse suvaita, mutta jos jostakin ei ole kenellekään mitään haittaa, ei sitä yleensä ole syytä tuomita. Hyvää yötä kaikille, ja kivaa alkavaa viikkoa

Vierailija
235/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video oli ihan symppis, rohkeaa, että tuollaista uskaltaa omilla kasvoillaan kertoa. Ap:n pokemon-leikit kuulostavat tosi suloisilta, toivottavasti et ole pahoittanut mieltäsi tyhmistä kommenteista. kaikkea hyvää sulle <3

Vierailija
236/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri Pokemonit? Koska ne on nyt in?

Vierailija
237/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri Pokemonit? Koska ne on nyt in?

Varmaan koska ne oli in aloittajan ollessa lapsi?

Vierailija
238/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko tunnustaa, että mua kiinnostais mitä mieltä ap oli tosta videosta? :)

Mulla on vahva aavistus että alottajaa alkoi kiehtoa edes ihan pikkuisen ;)

Vierailija
239/422 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa aloittajan ageplay jutussa ole mitään väärää x) anna tyttö mennä vaan :)

Vierailija
240/422 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin lahjoittaa tutteja, tuttipulloja ja leluja, kun meidän taloudessa ei ole niille enää käyttöä

Näitä voidaan oikeasti kohta tarvita jos ap innostuu tuosta videosta ;) ja niitä kestoja myös...