Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Tämän kauden yllättävä käänne taitaa tosiaan olla se, että kaikki parit jatkavat yhdessä. Tuskin muuten jokainen olisi kävellyt Suomenlinnaan käsi kädessä? Selväähän tietysti on, että ainakin Heidi ja Mikko ovat päätyneet eroon nopeasti kuvausten loputtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan millaista noiden riitely olisi ollut ilma, että Mikko on tietoinen kamerasta... Nyt piti säilyttää kasvot ja olla rauhallisesti. Tai no, ehkä samanlaista kuin mitä nähtiin. Mutta voi kun tuli ahdistava tunne Heidin puolesta! Pakko myöntää, että en ikinä olisi pystynyt olemaan niin rauhallinen kuin Heidi oli!
Mitäköhän mieltä Mikon kaverit, työkaverit ja sukulaiset ovat mieltä Mikosta tämän ohjelman jälkeen? Ei kovin hienoa kuvaa hänestä anna...
Mä tunnen Mikon eräästä yhteydestä, jätän sen tarkemmin avaamatta. Pakko myöntää, että olen saanut aivan erilaisen kuvan hänestä kuin mitä ohjelma kertoo. Nähtyäni eilisen jakson en tiedä, pystynkö suhtautumaan häneen enää yhtä neutraalisti kuin tähän mennessä. Onneksi en ole enkä tule koskaan olemaankaan hänen kumppaninsa.
Moni ihminen on aivan erilainen ystäviensä / työtuttujensa ym seurassa kuin kumppaninsa seurassa. Mikon tyyppisille ihmisille on hyvin tyypillistä että puolitutuille ja kavereille ollaan kohteliaita, auttavaisia, iloisia ja oikein herttaisia. Mutta puoliso saa niskaansa kaikkea paskaa. Huutamista, tyhjyyksistä raivoamista, kontrollointia, haukkumista, mahdottomia odotuksia ja vaatimuksia, mykkäkoulua jne. Koska puoliso edustaa ihmiselle eri asioita kuin ystävät. Ja koska ystäväthän hylkäisi heti jos heitä kohtaan käyttäytyisi noin. Mutta puoliso ei useimmiten hylkää, koska on sitoutunut. Nämä Mikot ei näytä todellista luontoaan seurustelun alussa, koska seurustelu loppuisi siihen. Käytös tulee esille vasta kun on muutettu yhteen tai nainen raskaana tai menty naimisiin tms.
Vierailija kirjoitti:
Vielä suurempi puistatus mulle tulee kun ajattelen että Mikko on varmaan juuri tuohon aikaan hakenut siellä Tinderissä seuraa itselleen.
Uskollinen aviomies, tinderissä kokoajan. Tuntuu että Mikko yrittää syyllistää kokoajan Heidiä ja alistaa tätä omaan tahtoonsa. Ja kissan omistaa Mikko, miksipä Mikko ei järjestä kissansa asioita, tuollaisella ei pitäisi ollakkaan lemmikkiä
Leslie Levoton kirjoitti:
Nyt on varmana tietona, että ainakaan kaikki eivät ole tämän ohjelman myötä menettäneet uskoaan Mikkoon. Kaveri oli juuri etelänreissullaan nähnyt Mikon taluttelevan jotain ihan muuta naista kuin Heidiä.
Hyvä niin koska Heidin kanssa ainakaan ei sujunut ollenkaan. Koko ajan mutisi ja moitti ankarasti ja syyllisti Heidiä. Kauheaa katsottavaa telkkaristakin. Toivottavasti Mikko oppi jotakin tästä episodista ja seuraava naisystävä saa parempaa kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan millaista noiden riitely olisi ollut ilma, että Mikko on tietoinen kamerasta... Nyt piti säilyttää kasvot ja olla rauhallisesti. Tai no, ehkä samanlaista kuin mitä nähtiin. Mutta voi kun tuli ahdistava tunne Heidin puolesta! Pakko myöntää, että en ikinä olisi pystynyt olemaan niin rauhallinen kuin Heidi oli!
Mitäköhän mieltä Mikon kaverit, työkaverit ja sukulaiset ovat mieltä Mikosta tämän ohjelman jälkeen? Ei kovin hienoa kuvaa hänestä anna...
Mä tunnen Mikon eräästä yhteydestä, jätän sen tarkemmin avaamatta. Pakko myöntää, että olen saanut aivan erilaisen kuvan hänestä kuin mitä ohjelma kertoo. Nähtyäni eilisen jakson en tiedä, pystynkö suhtautumaan häneen enää yhtä neutraalisti kuin tähän mennessä. Onneksi en ole enkä tule koskaan olemaankaan hänen kumppaninsa.
Moni ihminen on aivan erilainen ystäviensä / työtuttujensa ym seurassa kuin kumppaninsa seurassa. Mikon tyyppisille ihmisille on hyvin tyypillistä että puolitutuille ja kavereille ollaan kohteliaita, auttavaisia, iloisia ja oikein herttaisia. Mutta puoliso saa niskaansa kaikkea paskaa. Huutamista, tyhjyyksistä raivoamista, kontrollointia, haukkumista, mahdottomia odotuksia ja vaatimuksia, mykkäkoulua jne. Koska puoliso edustaa ihmiselle eri asioita kuin ystävät. Ja koska ystäväthän hylkäisi heti jos heitä kohtaan käyttäytyisi noin. Mutta puoliso ei useimmiten hylkää, koska on sitoutunut. Nämä Mikot ei näytä todellista luontoaan seurustelun alussa, koska seurustelu loppuisi siihen. Käytös tulee esille vasta kun on muutettu yhteen tai nainen raskaana tai menty naimisiin tms.
Juuri näin, itselläni on kokemusta tuollaisesta mikkomiehestä. Vaimo on omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
-Niin mitä sä aiotkaan tehdä nyt viikonloppuna, kun mä oon polttareissa? Tuleeko ikävä?
-No mä ajattelin mennä käymään kotona pitkästä aikaa, kun nyt on tilaisuus.
-Mitä, ai sä lähdet täältä? Etkö jää kissan kanssa kotiin?
-Ai no en mä kyllä ajatellut. En oo käynyt pitkään aikaan kotona, on asioita siellä.
-Ai hitto kun toi kissa ei pärjää yksin kun se repii verhot.. no hitto. Mitähän mä nyt teen.
-Anteeksi, en tajunnut tota kissahommaa, en muistanut sanoa ajoissa.
-Kai mä sit kysyn jos x/y/z voisi hoitaa sitä.. niin ja SAATANAN TYPERÄ ÄMMÄ ET TAASKAAN AJATELLUT MINUA! MINÄ TÄÄLLÄ KOITAN TEHDÄ KOMPROMISSEJA JA KESKUSTELLA JA SINÄ VAAN PUOLUSTELET JA MENET TURKUUN!!!
Vai sittenkin:
- Ei kai sua kauheasti jännitä viettää viikonloppu täällä omin päin kuten sovittiin, kun mä oon polttareissa? Mä en oikeasti olisi ollut lähdössä sinne, ellet olisi sanonut, että lähde ihmeessä vaan. Mutta arvostan tosi paljon että pääsen, kun se on kumminkin ainutkertainen tilaisuus yhden parhaan kaverin elämässä. Tuleeko ikävä?
- No mä itse asiassa en oo täällä kotona, kun kerran kysyt.
- Mitä, ai sä lähdet täältä? Hei oikeasti, miksi tämä ei ole tullut esille? Mitenkäs meidän kissa sitten pärjää?
- Ai no en mä kyllä ajatellut asioita nenääni pidemmälle. En oo oikeasti sitoutunut tähän hommaan sillä meiningillä, että meidän pitäisi olla pariskunta ja huomioida ja auttaa toisiamme.
- Ai hitto kun toi kissa ei pärjää yksin kun se repii verhot.. no hitto. Mitähän mä nyt teen.
- Ihan sama, itse haluan bilettämään ja salsaamaan, kaksi viikkoa Ylöjärvellä yhteisessä kodissa vain yhdellä salsabreikillä on ihan kohtuutonta kärsimystä ajatellen että ollaan sentään aviopari. Haluaisin edelleen vain elää samanlaista velvoitteetonta elämää kuin tähänkin asti.
- Kai mä sit kysyn jos x/y/z voisi hoitaa sitä... tämä on tietysti kiusallista, koska vaikka tiedän, että tosi kaveri venyy omalta mukavuusalueeltaan, niin he joutuvat nyt muuttamaan omia menojaan tosi tiukalla varoitusajalla. Vähän vaikea maanitella toisia joustamaan, että sinä pääset bailaamaan, kun kyse ei kumminkaan ole mistään erityisestä tapahtumasta.
Tässä Mikon haukkumisessa on jäänyt Millan ja Kimmon suhde huomioissa taka-alalle. EIkö kukaan huomannut, kuinka Kimmo kertoi, miten vaikeaa Millan kanssa on, kun sen mieliala vaihtelee kuin tuuliviiri ja saa koko ajan pohtia, onko vika minussa? Ja sen takia on koko ajan epävarma olo? Kun täällä on sitä mietitty, miksi Kimmo on niin varuilllaan olevan oloinen, siinä teille vastaus. Mikko ei siis ole ainut epävakaa tuossa porukassa.. Kimmo-parka =(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apinakuvan julkaiseminen Heidistä oli ilkeintä ja mauttominta ikinä.
Olikohan se vastapainoa mikon haukkumiselle, jota on nyt kymmeniä sivuja. Heidi ei ole syytön pulmunen, joksi häntä täällä leivotaan. Riitaan tarvitaan aina kaksi. Mikä se sellainen avioliitto on, jossa ei auteta toinen toistaan? Heidi on päivät kotona, lomalla, lorvimassa, Mikko puskee töissä pitkää päivää ja ei edes kahvi ole valmista, kun tulee kotiin! Ei se Heidikään osoita minkaanlaista välittämistä Mikosta. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
Itse, kun olin kotiäitinä, siivosin, laitoin ruuat ja pesin pyykit. Hoidin myös lapset päivisin. Ruoka ja kahvi oli valmis kun ukko tuli kotiin. (milloin ei ollut viikon työreissulla). Vastaan täytyy tulla, eikä olla liian itsekeskeinen nirppanokka, muka nykyaikainen. Pyh. Se, joka on kotona, tekee hommat siellä.
Heidi ei ole kotiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on varmana tietona, että ainakaan kaikki eivät ole tämän ohjelman myötä menettäneet uskoaan Mikkoon. Kaveri oli juuri etelänreissullaan nähnyt Mikon taluttelevan jotain ihan muuta naista kuin Heidiä.
Hyvä niin koska Heidin kanssa ainakaan ei sujunut ollenkaan. Koko ajan mutisi ja moitti ankarasti ja syyllisti Heidiä. Kauheaa katsottavaa telkkaristakin. Toivottavasti Mikko oppi jotakin tästä episodista ja seuraava naisystävä saa parempaa kohtelua.
Itselle tulee ainakin hyvin ahdistunut olo, mikko tuo takaumia omasta edellisestä parisuhteesta enkä ole kaikki pätkiä edes voinut katsoa, kun tekee mieli huutaa isoon ääneen, pakene tyttö pakene.
Vierailija kirjoitti:
Sattumalta Mikko on päättänyt vielä uuden tyttönsä etelänreissulle juuri tähän aikaan kun likainen totuus pyörii Suomen telkkarissa ja medioissa.
Ihmeellisiä kommentteja ketjussa. Katsin EA:n ja kuuntelin Mikon kommentteja kyllä aika ihmeissäni, lähinnä ne että Heidi hyökkää, puolustautuu, äänensävy on väärä. Omituista settiä. Kuitenkin: Heidi oli mielestäni todella lapsellinen ja vastuuton että oli suunnitellut dumppaavansa kissan oman onnensa nojaan kertomatta etukäteen Mikolle. Tietysti Miko toivottavasti kysyi asiasta etukäteen. Omalta mieheltä pitäisin vittuiluna jos hän on tiennyt viikkoja että lähden matkoille ja hänen olisi päästävä matkoille tasan samaa aikaan ja kissoille pitäisi palkata ulkopuolinen hoitaja. Minusta Heidi osoitti epäluotettavuutta, mikä olisi itselleni no no. Niin kyllä Mikonkin käytös. Ysi totuus yllä oli, että ei koskaan pitäisi alkaa nillittää kun puoliso astuu ovesta sisään.
Mikko on kammottava! oon pariin otteeseen koittanut hillitä täällä vellovaa haukkumista, mutta tän jakson jälkeen ei ole enää mitään puolusteltavaa. Heidille on tehdä todella järkyttävää vääryyttä, kun hänet on voimakkaana naisena ("heidi kyllä selviää tän meidän narsisti-ehdokkaan kanssa viisi viikkoa") naitettu Mikolle ihan vaan siksi, että saa kansa kauhisteltavaa! Heidinä vaatisin korvauksia henkisestä kärsimyksestä tuotantoyhtiöltä!! Hemmetti että pistää vihaksi Heidin puolesta =(
Nyt kun tarkemmin eilisen klipin perusteella miettii, niin kyse ei luultavasti todellakaan ollut siitä, että kissalle ei olisi ollut hoitajaa vaan että kissan avulla Mikko saisi Heidin pysymään kotisohvalla. Sellainen henkilö jolla ei ole kokemusta yltiömustasukkaisesta kumppanista, pitää tuollaista teoriaa aivan järjettömänä. Voisin hyvin kuvitella, että vainoharhainen ja mustasukkainen exäni olisi jopa hankkinut kissan vain sen vuoksi, että toisen pitää olla aina kotona sitä hoitamassa. Vastaavia tempauksia hänellä kyllä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vielä suurempi puistatus mulle tulee kun ajattelen että Mikko on varmaan juuri tuohon aikaan hakenut siellä Tinderissä seuraa itselleen.
Olikohan se juuri eilinen jakso, jossa pläräsi kännykkäänsä, heti funtsin, että tinderöikö :D
Vaikka en oikeasti halua uskoa, että vielä tuossa vaiheessa olisi niin tehnyt.
Onpa tähän kauteen valikoitunut henkisesti raskaita ihmisiä.
Mikko, joka tuijottaa vaan omaa napaansa ja suuttuu kaikesta. Milla, jonka mieliala on kuin tuuliviiri. Töksäyttelee törkeitä kommentteja ja nauraa päälle.
Tiinan neuroottisuus on sitä luokkaa, että itse pikkutarkkana ihmisenä tunnen olevani lähes boheemi häneen verrattuna. Kimmo on myös raskas. Myötäilyä, joo-joota. Hyvä että on kiltti ja sopuisa, mutta kannattaisi niitä tiukkoja mielipiteitäkin tuoda esiin. Jos siis loukkaantuu jostain tai on täysin eri mieltä.
Mikko suhtautui aika huumorintajuttomasti siihen, ettei Heidi vaan vahingossakaan vie tanssilattialla.
Olipa kylmäävää katsoa Heidin ja Mikon keskustelua. Tuli niin mieleen omat, toivottomat ja loputtomat keskusteluni vastaavanlaisen miehen kanssa.. Sitä vaan yrittää saada jotain järkeä järjettömyyteen, koskaan sitä saavuttamatta. Ja alussa aina päätyi siihen, että vika on minussa ja velvollisuus lepyttelyyn ja anteeksi pyytelyyn on sitäkautta vain ja ainoastaan minulla. Ja sama tunne tuli, kun Kimmo kertoi, miten on vaikeaa kun Millan mielialat vaihtelee niin taajaan, juuri kun luulee että menee hyvin, onkin seuraavana aamuna eri ääni kellossa ja jää hämillään miettimään, mitähän ehdin tässä välissä tehdä väärin. Kylmät väreet menee ja surettaa siis sekä Heidin että Kimmon puolesta. Toivon, etteivät jää noihin suhteisiin, mutta pelkään pahoin, että toinen pareista ainakin jatkaa, elleivät molemmat!
Mikko muistuttaa monella tapaa mieheni veljeä. Osaa näytellä mukavaa, kaikkien kaveria.... ystävällistä, huumorintajuista ja sosiaalista. Todellisuudessa, jos nyt ei ole narsisti, niin omaa vahvasti narsistisia piirteitä. Pitänyt veljeään eli miestäni aina käskynsä alla koska mieheni on kiltti sopeutuvainen luonne... vasta minun tultua kuvioihin on joutunut päästämään irti ja siitähän hän ei tykkää. Se on hänen tapansa joka on ainoa oikea, osaa manipuloinnin ja kiristyksen taitavasti. 😕