Paras oivalluksesi pukeutumiseen liittyen?
Itse oivalsin, että helppo tapa näyttää hyvältä on valita vaatekaappiin sekä vaaleita että tummia vaatteita. Kun käyttää vaaleita vaatteita, valitsee sekä vaalean alaosan että yläosan. Sama tummissa vaatteissa. Näin asu on yhtenäinen ja pärjää vähemmillä vaatekappaleilla.
Kommentit (10)
Olen oivaltanut, että kaikenlaiset muoti-ilmiöt eivät sovi kaikille. On vartalotyyppejä, kuten omani, jolle esim. korkeavyötäröiset housut eivät sovi eivätkä tule sopimaan ikinä.
Turha ostaa kaappia täyteen vaatteita kun yleensä tulee käytettyä aina niitä samoja. Muutenkin tykkään käyttää vaatteet loppuun, se on ympäristöteko.
Minä hoksasin, että raksa- ja muut vastaavat työvaatteet ovat malliltaan istuvia, kestäviä ja eikä niitä tarvitse aktiivisesti olla pesemässä koska lika kuuluu niiden kanssa asiaan. Lisäksi ne päällä liikkuessa ei tarvitse selitellä työttömyyttään kun käyt duunarista.
M 45
Se, että kaikki naiset, joiden pukeutuminen viehättää miehiä, ovat tyrkkyh***ia! Varsinkin jos heillä on isot rinnat. Hyi yöks!
Ehkä se, että on usein parempi pukeutua itselle sopivaan kuin sellaiseen, mistä muuten tykkäisi enemmän. Kyse on kuitenkin ulkonäköseikasta, ei sielusta.
Paras oivallus on ollut se, että luotan täysin omaan makuuni. Se toimii minulla. Esimerkiksi mikä tahansa kirjava vaate näyttää minulla tyhmältä. On ollut vaikka mitä kivaa kuviota ja kamalalle näyttää. Heitin kaikki kirjavat ja kuviolliset vaatteet keräykseen. Ei sovi minulle. Minusta suht väritön pukeutuminen on aina tyylikästä. Toki värejäkin voi olla kunhan ei ole kirjavaa.
Värianalyysi on pelastanut monilta hutiostoksilta. Ei todellakaan kannata hankkia vaatetta, joka ei sovi omiin sävyihin, siis ihoon, hiuksiin ja silmiin. Ei sellaista tule pidettyä, vaikka henkarissa näyttäisi kivalta.
Katsoin New York Looks -sivustoa ja oivalsin, että nuoret erottautuvat vanhemmista pukeutumalla todella rumiin ja epäsopiviin vaatteisiin. Siten heidän nuoruutensa, kimmoisuutensa ja sileytensä tulee esiin.
Ja vanhemmat eivät pysty tätä tyyliä kopioimaan ja leikkimään 'nuorekasta', koska piipaa-auto tulee ja vie heidät huostaan, yömajaan, pöpilään, holhouksen alaiseksi.