Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
5881/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin on sanonut, että Mikosta tulee takaumia edellisistä huonoista suhteista. Niin täälläkin :/

Säälittää ne naiset, jotka eivät tunnista varoitusmerkkejä ajoissa, ja ajautuvat suhteisiin tuollaisten miesten kanssa. Tuntuu myös käsittämättömältä, että jotkut täälläkin puolustelee Mikon käyttäytymistä. Erityisesti tosta Mikon syyttelystä ja creepystä puhetavasta tuli paha olo Heidin puolesta. Heidille ei annettu suunvuoroa ja vaikka esitti hyviä kysymyksiä ällistyttävän rauhallisesti, Mikko ei viitsinyt edes vastata niihin. Muutenkin kaikki mitä Mikko puhuu, tuntuu lyttäävän Heidiä.

Niin ja mullakin on kissa joka hankittu ennen nykyistä parisuhdetta, enkä ikinä olettaisi automaattisesti ainakaan että mieheni siitä huolehtii. Enkä ainakaan suuttuisi siitä, jos mieheni ei olisi hoksannut ajatella kissanhoitoa :D

Vierailija
5882/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Mikko ja Heidi ovat virallisesti naimisissa, ja haluavat sitoutua toisiinsa, Heidi ei koe Mikon asuntoa kodikseen. Hän on siellä kuitenkin suurimman osan ajasta yksin, eikä hänen ole helppo keksiä järkevää tekemistä. Sellainen tilanne on pidemmän päälle aika stressaava.

Minä en ihan ymmärrä sitä, miten Ylöjärvellä olo voi olla noin tuskaa Heidille, kun ohjelmaan on kai ollut tavoitteena löytää ihmisiä, joilla on halua sitoutua parisuhteeseen ja sen vaatimiin elämänmuutoksiin. Ymmärrän jos kyse olisi jostain Kainuun syrjäkylästä, mutta Ylöjärveltä nyt kuitenkin on vain parinkymmenen minuutin bussimatka Tampereen keskustaan (ei sen enempää kuin Samuelilla Tikkurilasta Helsinkiin!), joten Heidillä olisi hyvät mahdollisuudet hyödyntää vaikka päiväseltäänkin suuren kaupungin kulttuuri- ym. tarjontaa. Luulen, että Mikko saisi täällä kovaa kritiikkiä joustamattomuudesta, jos olisi ilmaissut yhtä voimakkaasti, miten kamalaa on olla edes viikko-pari Turussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5883/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pariskunnat kävelivät viimeiseen asiantuntijoiden tapaamiseen käsikkäin. Kiinnitin asiaan erityisesti huomiota, kun katsoin jakson juuri loppuun.

Hyvin on parien lähipiiri vaiennut, kun julkisuuteen ei ole tippunut mitään tietoa parien nykytilasta.

Olisiko heitä jopa ohjeistettu kävelemään käsi kädessä jotta jännitys säilyy loppuun asti.

Vierailija
5884/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Mikon haukkumisessa on jäänyt Millan ja Kimmon suhde huomioissa taka-alalle. EIkö kukaan huomannut, kuinka Kimmo kertoi, miten vaikeaa Millan kanssa on, kun sen mieliala vaihtelee kuin tuuliviiri ja saa koko ajan pohtia, onko vika minussa? Ja sen takia on koko ajan epävarma olo? Kun täällä on sitä mietitty, miksi Kimmo on niin varuilllaan olevan oloinen, siinä teille vastaus. Mikko ei siis ole ainut epävakaa tuossa porukassa.. Kimmo-parka =(

Joo, huomasin! Ja muuten myöskin sen, että kun Kimmoa on syytetty mielipiteettömyydestä, niin nyt tuli selkeitä mielipiteitä niinkin painavasta asiasta kuin lasten hankkimistoiveista!

Vierailija
5885/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä Mikon haukkumisessa on jäänyt Millan ja Kimmon suhde huomioissa taka-alalle. EIkö kukaan huomannut, kuinka Kimmo kertoi, miten vaikeaa Millan kanssa on, kun sen mieliala vaihtelee kuin tuuliviiri ja saa koko ajan pohtia, onko vika minussa? Ja sen takia on koko ajan epävarma olo? Kun täällä on sitä mietitty, miksi Kimmo on niin varuilllaan olevan oloinen, siinä teille vastaus. Mikko ei siis ole ainut epävakaa tuossa porukassa.. Kimmo-parka =(

Joo, huomasin! Ja muuten myöskin sen, että kun Kimmoa on syytetty mielipiteettömyydestä, niin nyt tuli selkeitä mielipiteitä niinkin painavasta asiasta kuin lasten hankkimistoiveista!

Joo ja tää Milla on just perus tuuliviirinainen (olen nainen itsekin), tiuskii miehelle ja mies tossun alla ainakin toistaiseksi. Kauheeta katsottavaa. Kimmo ja Heidi sopis yhteen! 

Vierailija
5886/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Mikko ja Heidi ovat virallisesti naimisissa, ja haluavat sitoutua toisiinsa, Heidi ei koe Mikon asuntoa kodikseen. Hän on siellä kuitenkin suurimman osan ajasta yksin, eikä hänen ole helppo keksiä järkevää tekemistä. Sellainen tilanne on pidemmän päälle aika stressaava.

Minä en ihan ymmärrä sitä, miten Ylöjärvellä olo voi olla noin tuskaa Heidille, kun ohjelmaan on kai ollut tavoitteena löytää ihmisiä, joilla on halua sitoutua parisuhteeseen ja sen vaatimiin elämänmuutoksiin. Ymmärrän jos kyse olisi jostain Kainuun syrjäkylästä, mutta Ylöjärveltä nyt kuitenkin on vain parinkymmenen minuutin bussimatka Tampereen keskustaan (ei sen enempää kuin Samuelilla Tikkurilasta Helsinkiin!), joten Heidillä olisi hyvät mahdollisuudet hyödyntää vaikka päiväseltäänkin suuren kaupungin kulttuuri- ym. tarjontaa. Luulen, että Mikko saisi täällä kovaa kritiikkiä joustamattomuudesta, jos olisi ilmaissut yhtä voimakkaasti, miten kamalaa on olla edes viikko-pari Turussa.

Minä ymmärrän, olen ollut samassa tilanteessa. Ja jos ottaa huomioon, että Heidi ei tosiaan vielä tunne kyseisestä kaupungista ketään, on sosiaalinen ihminen, Mikon kanssa on ahdistavaa. Kyllä kuka tahansa varmaan tuossa tilanteessa haluaisi piipahtaa kavereidensa luona! Ehkä eri asia jos kyseessä olisi ihminen joka viihtyy enemmänkin itsekseen, eikä kaipaa minkäänlaista tekemistä/kavereita ollenkaan.

Vierailija
5887/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Mikko on voinut mennä noista asiantuntijaseuloista läpi? Kyllä hävettäis jos olisin joku siitä kolmikosta. Muistan että Mikko kertoi joskus silloin alussa vissiin Tonylle (?), että tykkää jutella avoimesti kaikesta ja keskustelee paljon. Onko tuossa vaan uskottu siihen Mikon omaan sanaan eikä yhtään arvioitu sitä keskustelutyyliä, jolla Mikko siinä asiantuntijoiden kanssa keskuteli?

Vierailija
5888/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha u fucker ;D Eli Mikko se siis taisi olla. Tv viihdettähän tämä on mutta ehkä vielä shokeeraavampaa viihdettä on tämän mollauspalstan lukeminen ja useimpien ihmisten käyttäytyminen ja ajatustentaso kun räävitään ja arvostellaan (julkisuuden) ihmisiä, vaikka meillä omat mielipiteet heistä onkin, kuten jo aiemmin totesin, ja sitä vartenhan tämä palsta on, kaikenlaisten ajatusten ja tunteiden vaihtoa tv ohjelmasta, ulkonäkön arvostelua vapaasti, ja riitojen ja kuittailujen palsta muiden heitoista tv-ohjelmasta, jonka ihmiset ovat todellisia henkilöitä tunteineen. Mikolla ja Heidillä on molemmilla omat vahvuudet ja heikkoudet kuten meillä kaikilla. Mutta, minä poistun nyt tästä tosielämän pyörteisiin. So long suckers, oikein hyvää jatkoa kaikille, myös Sinulle Ylmeri. :)

Vierailija
5889/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millan juoksusta huomasin, että tämä "hottishan" on koko ajan kuin seipään niellyt.

Vierailija
5891/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tarkemmin eilisen klipin perusteella miettii, niin kyse ei luultavasti todellakaan ollut siitä, että kissalle ei olisi ollut hoitajaa vaan että kissan avulla Mikko saisi Heidin pysymään kotisohvalla. Sellainen henkilö jolla ei ole kokemusta yltiömustasukkaisesta kumppanista, pitää tuollaista teoriaa aivan järjettömänä. Voisin hyvin kuvitella, että vainoharhainen ja mustasukkainen exäni olisi jopa hankkinut kissan vain sen vuoksi, että toisen pitää olla aina kotona sitä hoitamassa. Vastaavia tempauksia hänellä kyllä oli.

Selvästikin osaat tosiaan kuvitella monenlaisia asioita, mutta ei välttämättä ole fiksuuden merkki avautua ikään kuin nämä kuvitelmat olisivat johonkin toiseen tapaukseen sovellettavaa todellisuutta.

Vierailija
5892/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi on sosiaalinen ja puhelias ihminen, tottunut harrastamaan ja viettämään iltaa ihmisten kanssa, joten ei siinä jotkut Tampereen taidenäyttelyt auta jos on päivät pitkät yksin vieraassa paikassa.

Vierailija
5893/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon käytös on mun mielestä kuvottavaa. Ei mulla muuta. Olen sanaton järkytyksestä.

Vierailija
5894/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olekaan vielä tähän kirjoitellut, mutta seurannut ketjua kyllä ja teidän hyviä huomioita. Mielenkiintoisin ketju av:lla ja ainoa, jota seuraan. Digiboksi ei lähtenyt päälle jostain syystä tallentamaan. Tuon jakson katson siis vasta uusintana,mutta kenelle Kimmo sanoi tämän epävarmuuden ja tuuliviireilyn? Kuuliko Milla? Jos kuuli niin sehän oli Kimmolta painava mielipide myöskin ja hyvin asiallinen ja perusteltu. 

Milla on varmasti turhautunut, kun niitä tunteita ei ehkä sitten synny, mutta tuo toimintamalli on ihan kökkö. Pitäisi istua alas, ei vihjailla tai tiuskia tai nokittaa, vaan istua alas ja kertoa, että olen huolissani, että tunteita ei oikein synny, olen pahoillani. Voisimme yrittää enemmän ja kaipaan sinulta sitä ja tätä ja tota. Mitä sinä kaipaat minulta? Voimme yrittää, mutta valitettavasti näyttää, ettei niin sanotusti oikein lähde tämä juttumme liitoon. Kunnon keskustelu siis, ei ilkeilyä.

Ihana jos Tiina on alkanut enemmän antaa tilaa Samulin mielipiteille, kuten joku täällä kirjoitti. Sitten joku kirjoitti, että ovat kaksi lihapullaa :( Minusta Tiina on tosi nätti ja Samulinkin olemus miellyttää silmää. Toki varmasti molempien herttaisuus vaikuttaa siihen, että olemus näyttää miellyttävältä. Niinhän se on, että kiva näyttää aina vaan viehättävämmältä ja tökerö tyyppi aina vaan ikävämmältä. Tiinassa on sellaista hehkua, kun on Samulin seurassa. Rakastuneen hehku saa aina näyttämään kauniilta. 

Vierailija
5895/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja tää Milla on just perus tuuliviirinainen (olen nainen itsekin), tiuskii miehelle ja mies tossun alla ainakin toistaiseksi. Kauheeta katsottavaa. Kimmo ja Heidi sopis yhteen! 

Meinaat siis,että Kimmolla ja Heidillä juttu luistais? ... juu varmaan

Vierailija
5896/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Mikko on voinut mennä noista asiantuntijaseuloista läpi? Kyllä hävettäis jos olisin joku siitä kolmikosta. Muistan että Mikko kertoi joskus silloin alussa vissiin Tonylle (?), että tykkää jutella avoimesti kaikesta ja keskustelee paljon. Onko tuossa vaan uskottu siihen Mikon omaan sanaan eikä yhtään arvioitu sitä keskustelutyyliä, jolla Mikko siinä asiantuntijoiden kanssa keskuteli?

Eiköhän kaikkien sanaan ole uskottu, mutta myös arvioitu keskustelijaa siinä livetilanteessa. Oletan, että Mikko itsekin uskoo olevansa sellainen, kuin mitä itsestään kertoi. Tai ainakin uskoi haastatteluvaiheessa.

Vierailija
5897/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi on sosiaalinen ja puhelias ihminen, tottunut harrastamaan ja viettämään iltaa ihmisten kanssa, joten ei siinä jotkut Tampereen taidenäyttelyt auta jos on päivät pitkät yksin vieraassa paikassa.

On totta, että Ylöjärvi on vähän kuin Tampereen lähiö. Mutta Tampereen museot ja nähtävyydet on  kierretty parissa päivässä. Eikä niiden kierteleminen yksin monta viikkoa kovin kivaa ole. Sosiaalinen ihminen kaipaa seuraa, vaikka pärjää yksin toki. Olin itse aikoinaan yhden miesystävän luona toisessa kaupungissa pari kuukautta. Miehen kaverit ottivat asiakseen "viihdyttää" minua, koska en tuntenut sieltä ketään, ja se oli superhieno juttu. Pyysivät minua lounaalle ja näyttivät kaupunkia ym. Ja mieskin auttoi minua keksimään tekemistä siellä ja järjesti niin että pääsen vaikka hänen tutun mukaan johonkin jne. Minulla oli tervetullut fiilis siellä.

Vierailija
5898/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millalla ja Kimmolla kyllä minun mielestäni tuntuisi menevän ihan mukavasti. Jotkut nuo kameralle annetut haastattelut näkyy olevan sellaisia väkisin tehtyjä (vaikka se lapsikeskustelu), joten en paljon niiden perusteella sanoisi. Heillä on kuitenkin yhteisiä juttuja, käyvät lenkillä yhdessä ja jopa tuollaisia leppoisia insidevitsejä kuukautispäivistä ja muista, joten hyvältä vaikuttaa. Kuitenkin kun yhtistä taivalta on vasta se kuukausi takana.

Vierailija
5899/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, miten tuo Mikko on mennyt asiantuntijoiden seulasta läpi. Viimeistään edellisen jakson perusteella voi todeta, ettei Mikko kykene normaaliin parisuhteeseen. Aika erikoista olettaa, että toinen automaattisesti jäisi kissan vahdiksi, ja sitten vielä suuttua siitä, että toisella onkin muita suunnitelmia. Asian selvittely oli kauheaa katseltavaa. Mikolta puuttui täysin kyky nähdä tilanne Heidin silmin. Pareja valittaessa pitäisi kiinnittää enemmän huomiota empatiakykyyn, jottei tällaista päätyisi telkkariin. Todella noloa Mikollekin, mutta itsepähän lähti mukaan. Heidiä käy sääliksi, ihana Heidi olisi ansainnut aivan toisenlaisen miehen.

Vierailija
5900/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olekaan vielä tähän kirjoitellut, mutta seurannut ketjua kyllä ja teidän hyviä huomioita. Mielenkiintoisin ketju av:lla ja ainoa, jota seuraan. Digiboksi ei lähtenyt päälle jostain syystä tallentamaan. Tuon jakson katson siis vasta uusintana,mutta kenelle Kimmo sanoi tämän epävarmuuden ja tuuliviireilyn? Kuuliko Milla? Jos kuuli niin sehän oli Kimmolta painava mielipide myöskin ja hyvin asiallinen ja perusteltu. 

Milla on varmasti turhautunut, kun niitä tunteita ei ehkä sitten synny, mutta tuo toimintamalli on ihan kökkö. Pitäisi istua alas, ei vihjailla tai tiuskia tai nokittaa, vaan istua alas ja kertoa, että olen huolissani, että tunteita ei oikein synny, olen pahoillani. Voisimme yrittää enemmän ja kaipaan sinulta sitä ja tätä ja tota. Mitä sinä kaipaat minulta? Voimme yrittää, mutta valitettavasti näyttää, ettei niin sanotusti oikein lähde tämä juttumme liitoon. Kunnon keskustelu siis, ei ilkeilyä.

Ihana jos Tiina on alkanut enemmän antaa tilaa Samulin mielipiteille, kuten joku täällä kirjoitti. Sitten joku kirjoitti, että ovat kaksi lihapullaa :( Minusta Tiina on tosi nätti ja Samulinkin olemus miellyttää silmää. Toki varmasti molempien herttaisuus vaikuttaa siihen, että olemus näyttää miellyttävältä. Niinhän se on, että kiva näyttää aina vaan viehättävämmältä ja tökerö tyyppi aina vaan ikävämmältä. Tiinassa on sellaista hehkua, kun on Samulin seurassa. Rakastuneen hehku saa aina näyttämään kauniilta. 

Samuel! Mikä mua vaivaa, moni tääl kirjottanut Samuli ja nyt minäkin sit. Siis SamuEL. Hyvänen aika. No varmasti tiesitte kenestä kyse, mutta näin pitkän ketjun lukeneena ois voinut jo muistaa, että Samuel :)

Sit vielä jatkan Mikosta ja Heidistä. Minusta kommunikaatio-ongelmat on sitä tasoa, että niitä tuskin selväksi saa. Epäilisin että vain Tiina ja Samuel jatkaa tai sitten Milla ja Kimmo yrittää jotain vielä ennen eroa ja katsovat pitempään, jossa juttu ottaisi tuulta alleen.

Ketju on lukittu.