Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
5821/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pore kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pojat miten hyvä tanssija tuo Mikon kaveri oli :O

Mutta voi että kun mua ärsyttää toi Kimmo; sillä ei oo ikinä minkäänlaista huumorintajua. Esimerkiksi tossa kun Millan isä sanoi vitsikkäästi, että "Meillä on jopa liikennevalot täällä Kuhmossa ja niitä jopa noudatetaan" niin Kimmo vaan sanoi "Joo." Se sanoo aina vaan "Joo" eikä ikinä heitä vitsiä mistään. Ihan kamala turn-off että ei oo huumorintajua! 

Tai se, kun antoi "lahjaks" raivaussahan. Kimmo ei ymmärtänyt ollenkaan sarkasmia siinä, oli vaan ihan hölmissään ja änkytti vaivoin kiitoksen. Miten ei voinut ymmärtää vitsiä siinä?

No olen itse kotoisin Kainuusta "keskeltä-ei-mitään", paikasta, jossa miehet ovat tuon tyyppisiä. Mutta en olisi itsekään mennyt varmaksi sanomaan vitsailiko Millan isä vai oliko tosissaan. Mieti mikä haloo siitäkin olisi tullut jos Kimmo olisi naureskellut lahjalle vitsinä ja isä olisikin ollut aivan tosissaan. Siinä olisi mennyt appi-vävy-suhde välittömästi mönkään kun isä olisi vetänyt herneet nenään. Aivan vieras ihminen, saattaa antaa raivaussahan lahjaksi vitsinä tai tosissaan. Jos Kimmo olisi tiennyt miehen ennestään, niin varmasti olisi osannut suhtautua asiaan oikein.

Oli kalliin ja hienon näkönen saha, joten että en usko että oli vitsi. Kyllä se isä tunnisti siinä sen että noh, ohan vähä erikoinen lahja ja sen takia oli pilke silmäkulmassa. En usko että on pantu sellasta rahamäärää pelkkään vitsiin.

Vierailija
5822/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu tuota Mikon ininää! "No mutku mä olisin vähäniinku toivonu että oltais voitu keskustella tästä vähä vähemmä stressitilanteessa. Juotu vaikka kupit kahvia ja sit puhuttu tää läpi." No miksi helvetissä ei sitten mennyt keittämään sitä kahvia jos kerran oli sen tarpeessa???

Jos tuo on stressitilanne niin jo on heikot hermot.

Tarkoitti varmaan työstressiä. Mutta olen samaa mielä, miksi ei sanonut heti, että keitetäänpäs ensin kahvit. Vaan syyllisti Heidiä siitä, että tämä kysyttäessä vastasi, ettei tunnelma ole paras eikä päivä ole mennyt mukavasti. Aika marttyyri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5823/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko syyttää Heidiä siitä ettei tämä kertonut hänelle suunnitelmistaan mutta eipä Mikko tainnut itsekään kertoa Heidille, että oletti tämän jäävän kissavahdiksi Ylöjärvelle. Ja kehtaakin vielä suuttua asiasta Heidille, vaikka itse on toiminut tismalleen samalla tavalla. Olettanut ja jättänyt kertomatta. Uskomaton mulkku!

Tämä oli hyvin kiteytetty^

Vierailija
5824/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä kissaa voinut jättää yksin kotiin? Kyllä kissa pärjää hyvin pari päivää kun on vettä ja raksuja.

Jos Mikolla on kokemusta siitä, että kissa on hyvin seurallinen ja on selkeästi ahdistunut tilanteista, joissa jää kokonaan yksin?

En minäkään jätä koiraani mielellään edes vieraiden hoitoon, koska huomaan että se on sille pelottava kokemus.

Ja en ihan ymmärrä näitä kommentteja, että miksi Heidi joutuu passaamaan Mikon kissaa. Jos ja kun he ovat aviopari niin kyllä se on nyt perhejäsen, josta pitää ottaa yhteisesti vastuuta niin kuin muistakin perheen asioista. Jos ei siihen kykene, niin on parempi tehdä jo lähtötilanteessa selväksi, etteivät eläimet perheessä tule kyseeseen.

Tuo avioliitto on solmittu nopeasti ja poikkeuksellisissa olosuhteissa, joten en nyt ihan vetoaisi tuollaiseenkaan että "avioliitossa kuuluu sitä ja tätä". Todellisuudessahan nuo ovat tunteneet toisensa vasta muutaman viikon. Ei kukaan järkevä ihminen oleta että muutaman viikon seukkaamisen jälkeen toisen pitäisi jäädä yksin nuohoamaan omaan kämppäänsä kissan hoitajaksi kun itse lähtee bilettämään kavereiden kanssa

TÄmän konseptin idea on se, että ihmiset sitoutetaan eri tavalla kuin seurustelusuhteessa eli oikeasti pitäisi alusta alkaen suhtautu kaikkeen vakavammin, ikään kuin kaikki olisi jo pysyvää. Ketään ei pakoteta sekstailemaan keskenään, mutta muuten minusta idea on se, että eletään sillä mentaliteetilla kuin oltaisiin todella yhdessä loppuikä ja jos se ei kertakaikkiaan onnistu tai tulevaisuus näyttää mahdottomalta puolison kanssa, otetaan hatkat. 

Vierailija
5825/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5826/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suoraan asiaan siitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Woooooou, toi tekstitetty "riitely" Mikon ja Heidin välillä sai mut vaan vihaamaan Mikkoa entistä enemmän. Kunnon juntti. Mikko haluaa että Heidin pitäisi alistua ja sitten koko juttu vaan lakaistaan maton alle.

Kyllä tuossa kumpikin haluaa pitää päänsä. Kun ei osata selvittää asiaa sen oikeilla sanoilla. Nythän riidan aihe oli Äijän hoito. Heidiltä vastaus siihen, että aikooko hoitaa kissaa vai ei!

Ei tuon tv:ssä näytetyn keskutelun aihe ollut minun mielestä se Äijän hoito. Se kissariita käytiin vissiin edellisenä päivänä ja nyt oli vuorossa tuon riidan selvittely ja jälkipuinti.

Oikeasti riidellään siitä, että Mikko haluaa kontrolloida ja pitää vaimonsa narunpäässä.

Ei vaan voi myöntää sitä edes itselleen ja sen takia sönkkää käsittämättömiä ja puhisee punaisena siinä sohvalla. Oman typeryyden ajatteleminenkin saa tuntemaan häpeää, haluaa peittää sen, joten valittaa stressiä ja manipuloi toista syyllistämällä tätä tilanteesta. Mikko kokee itsensä ajetuksi nurkkaa, kun ei pysty sanomaan vaimolleen, että sinä pysyt kissan kanssa kotona sen aikaa, kun minä olen viihteellä.

Vierailija
5827/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apinakuvan julkaiseminen Heidistä oli ilkeintä ja mauttominta ikinä.

Olikohan se vastapainoa mikon haukkumiselle, jota on nyt kymmeniä sivuja. Heidi ei ole syytön pulmunen, joksi häntä täällä leivotaan. Riitaan tarvitaan aina kaksi. Mikä se sellainen avioliitto on, jossa ei auteta toinen toistaan? Heidi on päivät kotona, lomalla, lorvimassa, Mikko puskee töissä pitkää päivää ja ei edes kahvi ole valmista, kun tulee kotiin!  Ei se Heidikään osoita minkaanlaista välittämistä Mikosta. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Itse, kun olin kotiäitinä, siivosin, laitoin ruuat ja pesin pyykit. Hoidin myös lapset päivisin. Ruoka ja kahvi oli valmis kun ukko tuli kotiin. (milloin ei ollut viikon työreissulla).  Vastaan täytyy tulla, eikä olla liian itsekeskeinen nirppanokka, muka nykyaikainen.  Pyh. Se, joka on kotona, tekee hommat siellä. 

Joko sulle patsasta pystytetään?

Herää pahvi! Tämä on ns. normaalia avioelämää, eikä mitään patsastelua. On niiiiin lapsellista juttua täällä, että oikein etoo tällaista jo elämän kokemustakin saanutta ihmistä. Sovinismia, jos Vaimo, joka löhöö kotona päivät lomalla, miehen sohvalla, Joutuu keittämään töistä tulevalle miehelle kahvikupin....voi herranjestas sentään tätä nykymaailman menoa!

Heidistä ei ole vaimoksi kenellekään. Tyypillinen vanha piika.  :-D

Tarkoititko vanha piika vai vanhapiika? Niillä kun on aika iso merkitysero.

Vierailija
5828/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä kissaa voinut jättää yksin kotiin? Kyllä kissa pärjää hyvin pari päivää kun on vettä ja raksuja.

Jos Mikolla on kokemusta siitä, että kissa on hyvin seurallinen ja on selkeästi ahdistunut tilanteista, joissa jää kokonaan yksin?

En minäkään jätä koiraani mielellään edes vieraiden hoitoon, koska huomaan että se on sille pelottava kokemus.

Ja en ihan ymmärrä näitä kommentteja, että miksi Heidi joutuu passaamaan Mikon kissaa. Jos ja kun he ovat aviopari niin kyllä se on nyt perhejäsen, josta pitää ottaa yhteisesti vastuuta niin kuin muistakin perheen asioista. Jos ei siihen kykene, niin on parempi tehdä jo lähtötilanteessa selväksi, etteivät eläimet perheessä tule kyseeseen.

Tuo avioliitto on solmittu nopeasti ja poikkeuksellisissa olosuhteissa, joten en nyt ihan vetoaisi tuollaiseenkaan että "avioliitossa kuuluu sitä ja tätä". Todellisuudessahan nuo ovat tunteneet toisensa vasta muutaman viikon. Ei kukaan järkevä ihminen oleta että muutaman viikon seukkaamisen jälkeen toisen pitäisi jäädä yksin nuohoamaan omaan kämppäänsä kissan hoitajaksi kun itse lähtee bilettämään kavereiden kanssa

TÄmän konseptin idea on se, että ihmiset sitoutetaan eri tavalla kuin seurustelusuhteessa eli oikeasti pitäisi alusta alkaen suhtautu kaikkeen vakavammin, ikään kuin kaikki olisi jo pysyvää. Ketään ei pakoteta sekstailemaan keskenään, mutta muuten minusta idea on se, että eletään sillä mentaliteetilla kuin oltaisiin todella yhdessä loppuikä ja jos se ei kertakaikkiaan onnistu tai tulevaisuus näyttää mahdottomalta puolison kanssa, otetaan hatkat. 

Konseptissakin on kuitenkin vain ihmisiä, jotka ovat pistäneet oman itsensä ja tunteensa todella vahvasti likoon. Eli ovat myös hyvin haavoittuvaisia. En ymmärrä että miten tuota sitoutumista ja avioliittoon asettumista peräänkuulutetaan vain Heidiltä. Parisuhteen ja avioliiton ihan keskeisiä asioita on toisesta ihmisestä ja hänen hyvinvoinnistaan välittäminen. Paljonko Mikko huomioi tuossa tilanteessa Heidiä ja sitä että Heidi on ollut Ylöjärvellä todella paljon yksin.

Vierailija
5829/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pore kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pojat miten hyvä tanssija tuo Mikon kaveri oli :O

Mutta voi että kun mua ärsyttää toi Kimmo; sillä ei oo ikinä minkäänlaista huumorintajua. Esimerkiksi tossa kun Millan isä sanoi vitsikkäästi, että "Meillä on jopa liikennevalot täällä Kuhmossa ja niitä jopa noudatetaan" niin Kimmo vaan sanoi "Joo." Se sanoo aina vaan "Joo" eikä ikinä heitä vitsiä mistään. Ihan kamala turn-off että ei oo huumorintajua! 

Tai se, kun antoi "lahjaks" raivaussahan. Kimmo ei ymmärtänyt ollenkaan sarkasmia siinä, oli vaan ihan hölmissään ja änkytti vaivoin kiitoksen. Miten ei voinut ymmärtää vitsiä siinä?

No olen itse kotoisin Kainuusta "keskeltä-ei-mitään", paikasta, jossa miehet ovat tuon tyyppisiä. Mutta en olisi itsekään mennyt varmaksi sanomaan vitsailiko Millan isä vai oliko tosissaan. Mieti mikä haloo siitäkin olisi tullut jos Kimmo olisi naureskellut lahjalle vitsinä ja isä olisikin ollut aivan tosissaan. Siinä olisi mennyt appi-vävy-suhde välittömästi mönkään kun isä olisi vetänyt herneet nenään. Aivan vieras ihminen, saattaa antaa raivaussahan lahjaksi vitsinä tai tosissaan. Jos Kimmo olisi tiennyt miehen ennestään, niin varmasti olisi osannut suhtautua asiaan oikein.

Oli kalliin ja hienon näkönen saha, joten että en usko että oli vitsi. Kyllä se isä tunnisti siinä sen että noh, ohan vähä erikoinen lahja ja sen takia oli pilke silmäkulmassa. En usko että on pantu sellasta rahamäärää pelkkään vitsiin.

Eiköhän se vitsi ollut siinä että isä oli ostanut sen hienon sahan itselleen ja sitten vitsaili että vävypojallehan hän sen osti.

Vierailija
5830/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan se vastapainoa mikon haukkumiselle, jota on nyt kymmeniä sivuja. Heidi ei ole syytön pulmunen, joksi häntä täällä leivotaan. Riitaan tarvitaan aina kaksi. Mikä se sellainen avioliitto on, jossa ei auteta toinen toistaan? Heidi on päivät kotona, lomalla, lorvimassa, Mikko puskee töissä pitkää päivää ja ei edes kahvi ole valmista, kun tulee kotiin!  Ei se Heidikään osoita minkaanlaista välittämistä Mikosta. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Itse, kun olin kotiäitinä, siivosin, laitoin ruuat ja pesin pyykit. Hoidin myös lapset päivisin. Ruoka ja kahvi oli valmis kun ukko tuli kotiin. (milloin ei ollut viikon työreissulla).  Vastaan täytyy tulla, eikä olla liian itsekeskeinen nirppanokka, muka nykyaikainen.  Pyh. Se, joka on kotona, tekee hommat siellä. 

Tiedoksi sinulle kotiäiti (kun et näkäjään ole työelämän peruskuvioista perillä), että vuosilomat ei ole mitään "lomalla lorvimista" vaan ansaittua vapaata. Voi siis ihan hyvällä omalla tunnolla istua vaikka sohvalla koko päivän jos haluaa. Ei se lomalainen ole mikään työssäkäyvän ihmisen palvelija.

Joku suomalainen ajattelija sanoi kerran viisaasti, kun pohdittiin onnellisuutta: "Onni on sitä, että teet toisen onnelliseksi".  Tämä olis hyvä muistaa avioliitossa, jos missä.  Esim. ruoka valmiina työstä tulevalle, tai kahvikuppi, olipa se kumpi hyvänsä. Turha itsekkyys pois, niin on parempi kaikilla olla.

Vierailija
5831/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Niin mitä sä aiotkaan tehdä nyt viikonloppuna, kun mä oon polttareissa? Tuleeko ikävä?

-No mä ajattelin mennä käymään kotona pitkästä aikaa, kun nyt on tilaisuus.

-Mitä, ai sä lähdet täältä? Etkö jää kissan kanssa kotiin? 

-Ai no en mä kyllä ajatellut. En oo käynyt pitkään aikaan kotona, on asioita siellä.

-Ai hitto kun toi kissa ei pärjää yksin kun se repii verhot.. no hitto. Mitähän mä nyt teen.

-Anteeksi, en  tajunnut tota kissahommaa, en muistanut sanoa ajoissa.

-Kai mä sit kysyn jos x/y/z voisi hoitaa sitä.. niin ja SAATANAN TYPERÄ ÄMMÄ ET TAASKAAN AJATELLUT MINUA! MINÄ TÄÄLLÄ KOITAN TEHDÄ KOMPROMISSEJA JA KESKUSTELLA JA SINÄ VAAN PUOLUSTELET JA MENET TURKUUN!!!

Vierailija
5832/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi sinulle kotiäiti (kun et näkäjään ole työelämän peruskuvioista perillä), että vuosilomat ei ole mitään "lomalla lorvimista" vaan ansaittua vapaata. Voi siis ihan hyvällä omalla tunnolla istua vaikka sohvalla koko päivän jos haluaa. Ei se lomalainen ole mikään työssäkäyvän ihmisen palvelija.

Joku suomalainen ajattelija sanoi kerran viisaasti, kun pohdittiin onnellisuutta: "Onni on sitä, että teet toisen onnelliseksi".  Tämä olis hyvä muistaa avioliitossa, jos missä.  Esim. ruoka valmiina työstä tulevalle, tai kahvikuppi, olipa se kumpi hyvänsä. Turha itsekkyys pois, niin on parempi kaikilla olla.

Ja myös niin päin, että sallii toisen lähteä tapaamaan kavereitaan kun itsekin menee tapaamaan omiaan. Ei kahlita toista sinne kotiin.

Vierailija
5833/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä apinakuvan?

Vierailija
5834/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepähän Mikko kissansa parhaiten tuntee joten mielestäni on kyllä hänen asia huolehtia kissan tarpeista. Kai tuo kissa nyt on yksinoloonkin tottunut jos Mikolla kerran on työn lisäksi paljon harrastuksia ja luottamustoimia. Ei varmasti ole kissalle uusi kokemus olla yksin päivät pitkät. Ja jos ei, niin kissalla on varmasti joku tuttu vakiohoitaja. Vaikka ovatkin avioliitossa (muutaman viikon tuntemisen jälkeen), niin ei voi silti mielestäni vaatia että noin täysillä hypätään mukaan siihen toisen (huom. ei yhteiseen!) arkeen, että tottakai jäädään vieraalle paikkakunnalle yksin viikonlopuksi kun kissa kerran tarvitsee hoitajaa. Tuossa ei kyllä ajatella yhtään sitä, että mitä Heidi haluaa.

Vierailija
5835/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on ihan hassu kommentti mutta musta Tiinan ja Samuelin kropat sopii tosi hyvin yhteen :D

Mä kommentoin samaa muutama viikko sitten ja sain läjän alapeukkuja :D Nyt tää saa yläpeukkua. Heh.

Vierailija
5836/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta että jotkut olettaa Heidillä olisi jotenkin yhtäläinen hoitovastuu tuosta Mikon kissasta. Tunnen monia lemmikin omistajia, jotka ovat aloittaneet seurustelun ja muuttaneet yhteen lemmikittömän iihmisen kanssa. Enkä ole koskaan törmännyt tuollaiseen asenteeseen. On ihan itsestäänselvää että se lemmikki on sen omistajan vastuulla. Vasta kuukausien tai jopa vuosien kuluttua se lemmikki on alkanut tuntua siinä määrin yhteiseltä, että jotain tuollaista automaattista hoitovastuuta voisi olettaa.

Vierailija
5837/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään formaatti, mentaliteetti tai vihkiseremonia ei tee ihmisistä tuttuja toisilleen hetkessä. Siihen tarvitaan yhdessä vietettyä aikaa, yhteistä tekemistä ja yhteisiä keskusteluja.

Vaikka Mikko ja Heidi ovat virallisesti naimisissa, ja haluavat sitoutua toisiinsa, Heidi ei koe Mikon asuntoa kodikseen. Hän on siellä kuitenkin suurimman osan ajasta yksin, eikä hänen ole helppo keksiä järkevää tekemistä. Sellainen tilanne on pidemmän päälle aika stressaava.

Mikko taas on kiireinen, eikä hänellä ole aikaa paneutua Heidin murheisiin. Hänen on täysin mahdoton käsittää, että Heidikin voi olla stressaantunut. Tosiasiassa turhautuminen ja yksinäisyys voivat olla ihan yhtä stressaavia kuin se, että tekemistä olisi enemmän kuin mihin aika riittää.

Eli ymmärrän hyvin molempia osapuolia. Tilanteen kärjistää kuitenkin se, ettei kunnollista keskusteluyhteyttä ole.

Vierailija
5838/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on ohjelmasta tietää, miten asiat oikeasti ovat menneet Heidin ja Mikon välillä. Tuli kyllä sellainen käsitys, että Heidi on ollut tietoinen Mikon polttareista ja Mikolla ollut käsitys, että Heidi huolehtii Äijästä. Onko Heidi sitten ilmoittanut lähdöstään kavereille niin myöhään, ettei Mikko ole ehtinyt Äijä kissalle hoitajaa hommata? Kuulemma kuitenkin vuorokautta aikaisemmin ennen Mikolle ilmoittamista oli menostaan ollut tietoinen. Vuorokaudessa  Mikko olisi saanut kissalle hoidon järjestettyä. Oliko Heidiltä vaan ilkeyttä tehdä tälläinen juttu Mikolle? Ei voi tietää, miten asia oikeasti on mennyt, muut kuin he itse.

Vierailija
5839/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepähän Mikko kissansa parhaiten tuntee joten mielestäni on kyllä hänen asia huolehtia kissan tarpeista. Kai tuo kissa nyt on yksinoloonkin tottunut jos Mikolla kerran on työn lisäksi paljon harrastuksia ja luottamustoimia. Ei varmasti ole kissalle uusi kokemus olla yksin päivät pitkät. Ja jos ei, niin kissalla on varmasti joku tuttu vakiohoitaja. Vaikka ovatkin avioliitossa (muutaman viikon tuntemisen jälkeen), niin ei voi silti mielestäni vaatia että noin täysillä hypätään mukaan siihen toisen (huom. ei yhteiseen!) arkeen, että tottakai jäädään vieraalle paikkakunnalle yksin viikonlopuksi kun kissa kerran tarvitsee hoitajaa. Tuossa ei kyllä ajatella yhtään sitä, että mitä Heidi haluaa.

Ihmettelen myös, miksi aiheesta saadaan joku massiivinen riita aikaiseksi. Ok, Mikko kuvitellut, että Heidi hoitaa kissaa. Sitten paljastuu, ettei hoidakaan. Sitten pitää vain miettiä uusi hoitokuvio. Eikä syyllistää vaimoa. Voi siinä muutaman sanasenkin aiheesta vaihtaa, mutta iso riita tuollaisesta kertoo mielestäni siitä, että jotain muutakin on taustalla, kuin pelkästään se kissan hoito. Jos työstressi aiheuttaa tuollaista, että pinna palaa kotona pikku asioista, niin syy ei ole Heidissä.

Vierailija
5840/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on varmana tietona, että ainakaan kaikki eivät ole tämän ohjelman myötä menettäneet uskoaan Mikkoon. Kaveri oli juuri etelänreissullaan nähnyt Mikon taluttelevan jotain ihan muuta naista kuin Heidiä.

Ketju on lukittu.