Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
5781/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aivan järkyttynyt näistä Mikkoa koskevista huuteluista! Herranjesta nyt valoja päälle! Tuossa riidassa ei ollut mitään järkeä - kumpikin karvat pystyssä yritti puolustaa omia näkemyksiään. Ei tuollaisen klipin perusteella voi sanoa yhtään mitään! Naurettavaa kinaamista, jossa ei kumpikaan hakenut yhteistä ratkaisua. JA tiedättekö mistä se johtuu? Rakkautta ei ole riittävästi (ei tietenkään ottaen huomioon kauanko on tunnettu) ja edelliset pikkukinat ovat alla - toista kohtaan ei tunneta mitään muuta kuin tuskastumista. Tuossa ei ollut mitään ratkaisukeskeistä eikä halua ymmärtää toista KUMMALTAKAAN PUOLELTA. Ihan kuin teinejä olisivat ekassa suhteessaan!

Kyllä se kertoo riitelytyylistä paljon jos toinen jankuttaa että "älä ny puolustele ittees", "nyt oikeesti", "kyllä sä nyt sitä ja tätä", "mä en nyt jaksa", "sä vaan sitä ja tätä", "minä oon stressaantunut". Siis Mikko ei puhu itse ongelmasta lainkaan vaan nimenomaan henkilöistä. Heidin puheenvuorot taas koskivat sitä ongelmaa ja millä ajatuksen juoksulla hän oli toiminut kuten oli toiminut.

Vierailija
5782/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, eihän tuo eilinen keskustelu voi johtaa mihinkään, kun kumpikaan ei suostu kuuntelemaan toista.Mikkoa on kovin täällä haukuttu,mutta ei tuo Heidikään "syytön" ole. Hyökkäävä, vaatii selityksiä heti ymmärtämättä että Mikko tarttee aikaa ja rauhallisen ilmapiirin että pystyy kertomaan ajatuksiaan.Heidi puhuu Mikon päälle.Riitaan tarvitaan kaksi- edelleenkin.

Heidihän kysyi monta kertaa Mikolta että minkälainen kompromissiehdotus hänellä oli mielessä, mitä ajattelee tästä jne.

Ja tämäkö ei ole jankuttamista? :D Haloo nyt.

Mutta olen kyllä sitä mieltä että ei jatkoon.

Ei ystävä pieni, toisen mielipiteen kysyminen tai rakentavan kysymyksen esittäminen ei ole jankuttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5783/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko ei osaa riidellä ja on tosi itsekäs, kyllä. Lisäksi kissan omistajana sillä on täysi vastuu omasta kissastaan. MUTTA: jos on sovittu että ollaan tietyssä kaupungissa ja tulee oma lyhyt meno siihen, niin kyllä sitä helposti olettaa et (jos toinen ei erikseen edes kerro lähtevänsä mihinkään!) et se kissan hoito onnistuu kun yhdessä ollaan samassa paikassa. MUTTA: toki Mikon olisi pitänyt hoitaa asia eri tavalla eikä alkaa syyllistää Heidiä ja kääntämään asioita niin et ite on aina vaan se uhri.

Kun on tunnettu pari viikkoa ja toinen on ollut muutenkin päivät vankina asunnossa, on ihan aiheellista tiedustella, aiotko olla täällä ja voitko katsoa kissaa vai onko muita suunnitelmia. Toinen voi sitten siihen kertoa, onko niitä suunnitelmia vai ei tai onko suunnitelmissa yrittää suunnitella suunnitelmia. 

No mun mielestä se menee niinpäin aina et se kertoo, joka suunnitelmia tekee. Miksi ei voisi kertoa?? Eikä niin et toinen joutuu kysymään koko ajan.

Homman nimi tässä oli se, että Heidi ei ole kiinnostunut tästä kissasta eikä se herätä hänessä mitään mietteitä, kun hän suunnittelee lähtevänsä johonkin. Eli ns. unohtui kokonaan. Siksi hän ei varmaan ilmottanut aikeistaan siinä vaiheessa, kun tiesi lähtevänsä koska mieleen ei tullut, että suoranaisesti vaikuttaisi yhtään mihinkään. Totta kai näin olisi pitänyt tehdä, jos kerran tiesi, että Mikko olettaa hänen olevan kotona, jotta katille ehtisi löytää hoitajan.

Vierailija
5784/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan Heidikin voinut aikaisemmin kertoa että itse suunnittelee polttariviikonlopulle tällaista ja tällaista, mutta ihan uskomatonta Mikolta olettaa että Heidi jää automaattisesti kissavahdiksi kun hän menee pitämään hauskaa viikonlopuksi. Siis Mikko tietää että Heidi on ollut Ylöjärvellä pari viikkoa, ei juurikaan tekemistä tai ystäviä joten millä ihmeen logiikalla Mikko oikein ajattelee että Heidiä kiinnostaa jäädä Ylöjärvelle jos hänkin lähtee jonnekin muualle?

Vierailija
5785/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on myös voinut olettaa kissan menevän hoitoon, mikäli Mikko ei ole kysynyt, voiko Heidi hoitaa.

Vierailija
5786/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apinakuvan julkaiseminen Heidistä oli ilkeintä ja mauttominta ikinä.

Mihin viittaat?

Vierailija
5787/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon ja Heidin riidan painostavan tunnelman pystyi aistimaan kotisohvalle saakka. Heidi oli mielestäni avoin ja rohkeakin, ja yritti saada aitoa vuorovaikutusta aikaan. Mikko sen sijaan oli kontrolloivan, itsekeskeisen ja jopa hieman pelottavan oloinen. Ja toisin kuin joku täällä kirjoitti, asialla ei mielestäni ole mitään tekemistä sen kanssa, etteivät he rakastaisi toisiaan tarpeeksi. Eihän vaikka työpaikan tai harrastuskuvioiden riidatkaan ole koskaan tuollaisia, vaikkei rakkautta olekaan. Mielestäni Mikolla olisi oikeasti peiliin katsomisen paikka. Noin ei vain yksinkertaisesti toimita ihmisten kanssa, on olemassa muutakin kuin minä itse.

Vierailija
5788/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5789/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan Heidikin voinut aikaisemmin kertoa että itse suunnittelee polttariviikonlopulle tällaista ja tällaista, mutta ihan uskomatonta Mikolta olettaa että Heidi jää automaattisesti kissavahdiksi kun hän menee pitämään hauskaa viikonlopuksi. Siis Mikko tietää että Heidi on ollut Ylöjärvellä pari viikkoa, ei juurikaan tekemistä tai ystäviä joten millä ihmeen logiikalla Mikko oikein ajattelee että Heidiä kiinnostaa jäädä Ylöjärvelle jos hänkin lähtee jonnekin muualle?

Käsittämättömintä on se, että nämä heidin suunnitelmat eivät käyneet mikolle! Hän haluaa siis jo tuossa vaiheessa suhdetta kahlita toista ja päättää menoista. Jos meillä kävisi noin, niin mies toteaisi että ok. Kysyn jotakin toista hoitamaan kissaa, ja sitten toivottaisin yhdessä että hoitaja löytyy. ei se olisi mikään ongelma tai riidan aihe.

Vierailija
5790/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Heidi sanoi kertoneensa suunnitelmistaan päivän viiveellä. Eikö se ole aikalailla heti.

Vierailija
5791/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tämän uusimman jakson "parit pohtivat tulevaa" Heidi on fiksu, empaattinen ja kaikinpuolin hyvän oloinen tyyppi ja ensin vaikutti natsaavan hyvin tämän miehen kanssa, onko mikko sen nimi? Mutta sitten kun tämä mikko lähti viikonlopuksi reissuun niin suuttuu ettei ihminen jonka on tavannut ihan hetki sitten ja on hypännyt tälläiseen formaattiin jossa on lupautunut sitoutua, niin suuttuu ettei tämä ihminen lupaudu heti paapoa vierasta ihmistä kuin lasta ja vahtia kissaa, kun olisi ollut pitkästä aikaa nähdä omia ystäviä? Miten sitä kissaa sitten hoidit ennen omaa henkilökohtaista paapoja, eikö ketään muuta ollut pyytää vahdiksi jos Heidilläkin olisi ollut tilaisuus hengähtää. Tai olisiko sen katin voinut ottaa mukaan ? Ja ei voi puhua heti kun tulee töistä, ai otanko vuoronumeron et koska ois hyvä puhua siitä kun loukkasit ja olen tänne asti odottanut? Kauheeta draamaa mikon puolelta yhdestä katista haha "en tiedä tuleeko tästä mitään ja yritän tehdä sovintoa". Heidihän sitä sovintoa yritti tehdä ja halusi ymmärtää miksi tämä kissa on elämää suurempi ongelma ja nätisti halusi tiedustella et miksi mikko olettaa hänen olevan henkilökohtainen palvelija ja suuttuu jos palvelija ei joka oikkuun ihan normi järjellä lähde mukaan. Haha pääsin minäkin vähän avautumaan täällä kritisoijien, mielensäpahoittajien, välillä suht symppisten mutta myös täysin aivottomienkin palstalla jee

Vierailija
5792/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, eihän tuo eilinen keskustelu voi johtaa mihinkään, kun kumpikaan ei suostu kuuntelemaan toista.Mikkoa on kovin täällä haukuttu,mutta ei tuo Heidikään "syytön" ole. Hyökkäävä, vaatii selityksiä heti ymmärtämättä että Mikko tarttee aikaa ja rauhallisen ilmapiirin että pystyy kertomaan ajatuksiaan.Heidi puhuu Mikon päälle.Riitaan tarvitaan kaksi- edelleenkin.

Heidihän kysyi monta kertaa Mikolta että minkälainen kompromissiehdotus hänellä oli mielessä, mitä ajattelee tästä jne.

Ei ystävä pieni, toisen mielipiteen kysyminen tai rakentavan kysymyksen esittäminen ei ole jankuttamista.

Jatkuvasti "rakentavan kysymyksen esittäminen" ei ole jankuttamista? :D Jaa, no hyvä tietää jatkossa. Ei se kysymyksen sisältö sitä muuta - jankuti jankuti se silti on jos samaa kysymystä hokee monta kertaa.

Todella typerä riita molemmilta - H ei osaa ajatella lemmikinomistajan aivoilla (tietenkään), M ei osaa ajatella lemmikittömän (ilmeisesti myös lähipiirillä kaikilla lemmikit)... Ja tästä sitten saadaan aikaan päiviä kestävä riita. :D Voi hohhoijaa.

Vierailija
5793/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan se vastapainoa mikon haukkumiselle, jota on nyt kymmeniä sivuja. Heidi ei ole syytön pulmunen, joksi häntä täällä leivotaan. Riitaan tarvitaan aina kaksi. Mikä se sellainen avioliitto on, jossa ei auteta toinen toistaan? Heidi on päivät kotona, lomalla, lorvimassa, Mikko puskee töissä pitkää päivää ja ei edes kahvi ole valmista, kun tulee kotiin!  Ei se Heidikään osoita minkaanlaista välittämistä Mikosta. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Itse, kun olin kotiäitinä, siivosin, laitoin ruuat ja pesin pyykit. Hoidin myös lapset päivisin. Ruoka ja kahvi oli valmis kun ukko tuli kotiin. (milloin ei ollut viikon työreissulla).  Vastaan täytyy tulla, eikä olla liian itsekeskeinen nirppanokka, muka nykyaikainen.  Pyh. Se, joka on kotona, tekee hommat siellä. 

Vierailija
5794/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis että Heidin pitäis jäädä kissavahdiksi kun toinen on on ryyppäämässä kaverisa polttareissa??!!! Ei vittu oikeesti!

Tottakai pitää vahtia vastavuoroisesti!

Vierailija
5795/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan se vastapainoa mikon haukkumiselle, jota on nyt kymmeniä sivuja. Heidi ei ole syytön pulmunen, joksi häntä täällä leivotaan. Riitaan tarvitaan aina kaksi. Mikä se sellainen avioliitto on, jossa ei auteta toinen toistaan? Heidi on päivät kotona, lomalla, lorvimassa, Mikko puskee töissä pitkää päivää ja ei edes kahvi ole valmista, kun tulee kotiin!  Ei se Heidikään osoita minkaanlaista välittämistä Mikosta. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Itse, kun olin kotiäitinä, siivosin, laitoin ruuat ja pesin pyykit. Hoidin myös lapset päivisin. Ruoka ja kahvi oli valmis kun ukko tuli kotiin. (milloin ei ollut viikon työreissulla).  Vastaan täytyy tulla, eikä olla liian itsekeskeinen nirppanokka, muka nykyaikainen.  Pyh. Se, joka on kotona, tekee hommat siellä. 

Joko sulle patsasta pystytetään?

Vierailija
5796/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko syyttää Heidiä ja sitten torppaa tämän kun hän menee "puolustuskannalle". No on ihan inhimillistä puolustautua syytöksiltä. Ja sitten ei edes vastaa siihen, miten Heidin olisi pitänyt toimia, koska "väärä äänensävy". Bestmanin polttareihin meno hyvä juttu, itse toivoisin että toinenkin lähtisi viihteelle omien kavereiden kanssa.Mutta Mikolle se ei näemmä käy vaan tulee hiton iso riita siitä, kun toinen kertoo väärään aikaan suunnitelmistaan. Ois Mikon itsensä asia etsiä kissalle ajoissa hoitaja.

Vierailija
5797/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITEN nuo voi tapella kissan hoitamisesta? se on mikon kissa, jota mikko on oletettavasti vuosia hoitanut yksin. miten siitäkin tullut yhtäkkiä ongelma

Siksi, koska he ovat nyt perhe ja onhan se nyt itsestäänselvä, että Heidi jää hoitamaan. Ei polttareita monta kertaa elämän aikana kuitenkaan ole. En todellakaan alkaisi asiasta riitelemään.

Vierailija
5798/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti "rakentavan kysymyksen esittäminen" ei ole jankuttamista? :D Jaa, no hyvä tietää jatkossa. Ei se kysymyksen sisältö sitä muuta - jankuti jankuti se silti on jos samaa kysymystä hokee monta kertaa.

Todella typerä riita molemmilta - H ei osaa ajatella lemmikinomistajan aivoilla (tietenkään), M ei osaa ajatella lemmikittömän (ilmeisesti myös lähipiirillä kaikilla lemmikit)... Ja tästä sitten saadaan aikaan päiviä kestävä riita. :D Voi hohhoijaa.

Jos Mikko olisi vastannut niihin Heidin kysymyksiin jotain muuta kuin sitä samaa "älä nyt jaksa", "ei sillä oo välii", "emmätiiä", "älä ny puolustele ittees", "älä oo noin hyökkävä", "taas sinä sitä ja tätä", niin keskustelu olisi edennyt ihan rakentavaksi riidanratkaisuksi. Eikä Heidi mitään samaa kysymystä siinä toistellut, vaan koitti selvittää että mikä se Mikon kompromissiehdotus oli, mitä Mikko tilanteesta ajatteli jne. Mihinkään kysymykseen Mikko ei vastannut vaan inisi marttyyrimäisesti että nyt on häntä loukattu ja Heidin vika.

Vierailija
5799/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi sinulle kotiäiti (kun et näkäjään ole työelämän peruskuvioista perillä), että vuosilomat ei ole mitään "lomalla lorvimista" vaan ansaittua vapaata. Voi siis ihan hyvällä omalla tunnolla istua vaikka sohvalla koko päivän jos haluaa. Ei se lomalainen ole mikään työssäkäyvän ihmisen palvelija.

Vierailija
5800/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa Mikko selittää kompromisseista mutta hänellä ei riitä aika vaimon jutuille ja hän olettaa vaimon hoitavan HÄNEN kissaansa

Miksi Mikko ja Heidi eivät menneet suoraan asiaan, että hoitaako Heidi kissaa sillä välin, kun Mikko on polttareissa vai ei. Heidi ehtii mennä tapaamaan kavereitaan myöhemminkin. Ei tuollaisesta keskustelusta tule mitään, kun ei mennä suoraan asian ytimeen.

Ketju on lukittu.