Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
3941/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennään sinne vähän nus NUK NUKKUMAAN

Mua hävettäisi, jos mieheni heittäisi tuollaista läppää julkisesti.

Ajattelin ihan samaa. Samuel on muutenkin mielestäni aika ällö. Omahyväinen trendipelle. En käsitä miksi täällä häntä niin hehkutetaan. Siksikö että on ulkonäöstään huolimatta itsevarma? Naisista taas Milla miellyttää ehdottomasti eniten, ja häntä täällä mollataan jatkuvasti. Heidi taas on minusta tosi rasittava, kun hän on saanut palstalla sympatiat puolelleen ilmeisesti siksi, että Mikko on nähty Tinderissä (=pahis). Ei mene yhtään yksiin mun näkemykseni yleisen mielipiteen kanssa.

Vierailija
3942/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se oli se viime jakson lopulla hehkutettu Heidin ja Mikon "seuravassa jaksossa" riita? Heidi vollaa portsassa ja Mikko kaasuttelee tiehensä.

Olen varmaan nähnyt unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvat naiset ärsyttävät palstalaisia, se on tässäkin keskustelussa huomattu. Naisen pitää olla hiljainen, myöntyväinen, eikä missään nimessä saa sanoa omia mielipiteitään mistään asioista tai haastaa riitaa. Ja nauraminen, se on myös ehdottomasti kielletty. Tietenkin mammapalstalla anonyymisti voi laukoa mitä ihmeellisempiä analyysejä tuntemattomista ihmisistä. Way  to go! 

Vahvan naisen harha. Siksi nimitän sitä, että vahvuudeksi nimitetään puhtaasti huonoa käytöstä. "Mä olen niin vahva ihminen" -fraasilla oikeutetaan se, ettei pätkääkään tarkastella omaa käytöstä ja ollaan itsekeskeisiä, töksäyttäviä ("mä oon niin suora") ja tahdittomia. Vahvuutta olisi oikeasti tarkastella omaa käytöstään ja karsia siitä huonoja puolia pois toisen elämää helpottaakseen!

Ai että, miten hyvin kiteytit! Meillä on töissä näitä "vahvoja persoonia", eli huonokäytöksisiä ämmiä jotka jyrää kiltimmät alleen. :(

Vierailija
3944/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos TIina voi käydä kaupassa vain Tiksissä, harkat on Tiksissä, kaverit ja perhe (?) on Tiksissä, niin onko syy aiempaan parisuhteettomuuteen se että ei sitten oikeasti voi saada toimivaa parisuhdetta kenenkään muun kuin Tiksissä asuvan miehen kanssa. Jätä Tiina Samuel paremmille ja pistä Tinderi vetämään Tiksissä 😂kyllä sieltä varmaan löytyy paikallisia jotka eivät myöskään halua muualla käydä.

Vierailija
3945/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennään sinne vähän nus NUK NUKKUMAAN

Mua hävettäisi, jos mieheni heittäisi tuollaista läppää julkisesti.

AV:laisille on ilmeisesti ihan normaalia puhua nussimisesta ja kassien tyhjentelystä vieraiden ihmisten (kuvausryhmä) läsnäollessa? Ja myös mummien, kummien, työnantajien ja asiakkaiden (katsojat) läsnäollessa?

Se on VIIHDEOHJELMA! Ei tosikoille pilkunnus........ohoh mitä mää kirjoitin nyt joku tuttu voi nähdä. Apua maailmanloppu!

Vähän eri asia kirjoittaa anonyymina nettiin pilkunnussimisesta, entä sanoa omalla nimellä ja naamalla tv-ohjelmassa, että haluaisi lähteä nussimaan...

Minua se kohtaus nauratti. En tiedä minkälainen ihminen täytyy olla, että paheksuu jos mies hienovaraisesti vitsailee vaimolleen heidän keskinäisestä (mahdollisesta) seksistään?

Minä esimerkiksi. Et vieläkään tainnut tajuta pointtia. Mennään nussimaan tv:ssä on eri asia kuin sama  heitto kotioloissa tai kaveriporukassa. 

Vieläkään? Olen vastannut sinulle kerran. Tässä on kai edes tarkoitus yrittää kuvata heidän kanssakäymistään mahdollisimman luonnollisena. Siinä olet oikeassa, että en vain ymmärrä miksi joku loukkaantuu nykyaikana moisesta kommentista, joka oli selkeä vitsi. Tv:ssä varsinkin kuulee myös paljon hurjempaa.

Vierailija
3946/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ihan samaa. Samuel on muutenkin mielestäni aika ällö. Omahyväinen trendipelle.

Ällöttävän kaupunkilainen, juuri sellainen, josta helsinkiläiset saavat huonon maineensa. Tosi tefloninen ja rosoton, sellainen mallinukke, josta puuttuu sielu ja persoona.

Vierailija
3947/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onks toi Jason sen Koko Suomi leipoo -ohjelman Lorin poika? Se jolla oli pinkki tai joku lila tukka.

Vierailija
3948/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuu paria kirjoitti:

Huomasitteko, kuinka ylpeänä Heidi kertoi koonneensa suihkukaapin yhdessä isänsä kanssa? Mikko ampui alas Heidin mukavan muiston mukamas leikin varjolla jollakin todella vähättelevällä kommentilla, kun olisi pitänyt ihailla ja kehua vaimoa. Ei tuo nyt ainakaan rakkautta ole!

Häh, tuohan oli juuri tyypillistä miehistä huumoria vain. Olepa muutama vuosi miesvaltaisessa työpaikassa niin opit ymmärtämään. Pikku irvailua ja jekkua siellä on koko ajan, eikä odoteta että jostakin pienestä tavallisesta asiasta (kuten joku suihkukaapin kokoaminen) tarvitsee olla kehumassa. Kehutaan sitten kun on oikeasti aihetta. Ja se humoristinen naljailu voi myös olla yksi tapa kehua.

Naisvaltaisessa tuo olisi vittuilua, mutta kun ollaan miesvaltaisessa, se otetaan juuri noin, koska miehet nyt vaan on niin reiluja. Tosiasiassa kun häivyt paikalta, sitten sut vasta haukutaankin ja tosissaan. Mutta sinä otat sen huumorina, vain siksi, koska he ovat miehiä. Terkuin insinööri, vuosikymmeniä miesvaltaisessa paikassa ja on jo oppinut erottamaan vittuilun ja huumorin toisistaan. Mikko on sovinisti.

Vierailija
3949/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se oli se viime jakson lopulla hehkutettu Heidin ja Mikon "seuravassa jaksossa" riita? Heidi vollaa portsassa ja Mikko kaasuttelee tiehensä.

Olen varmaan nähnyt unta.

Todellisuudessahan se meni niin, että Heidi odotteli Mikkoa pihallaan, jonka jälkeen kaasuttelivat yhdessä mökille juhannuksen viettoon ja riita tuli vasta autossa.

Vierailija
3950/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö oikein, et kissa istu etupenkillä ja Heidi takapenkillä? Voi järkky!

Vierailija
3951/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla laittoi ehkä puoli teelusikallista pyykinpesuainetta koneeseen😄 Puhdasta tulee.

Vierailija
3952/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki 449???! 😁

Vierailija
3953/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopajoo3 kirjoitti:

Jos TIina voi käydä kaupassa vain Tiksissä, harkat on Tiksissä, kaverit ja perhe (?) on Tiksissä, niin onko syy aiempaan parisuhteettomuuteen se että ei sitten oikeasti voi saada toimivaa parisuhdetta kenenkään muun kuin Tiksissä asuvan miehen kanssa. Jätä Tiina Samuel paremmille ja pistä Tinderi vetämään Tiksissä 😂kyllä sieltä varmaan löytyy paikallisia jotka eivät myöskään halua muualla käydä.

Löytyykö? Minusta tuo kyllä vaikuttaa aika ainutkertaiselta. 

Vierailija
3954/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti???

Vierailija
3955/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Sehän oli pelkästään hauskaa.

Samuel on kyllä ehdottomasti kivoin näistä miehistä.

Vierailija
3956/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti???

Kyllä!

Vierailija
3957/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä haastaa kyllä jo hyvin hullut koiranaiset. 

Vierailija
3958/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aiemmin, että Tiinalla saattaisi olla pakko-oireinen häiriö. Kiintymys Tikkurilaan voisi selittyä sillä, samoin kuin vaikkapa pelko märkiä kasviksia kohtaan ja tietyt rutiinit, joista hän ei voi poiketa. Ei yksinkertaisesti vain voi.

Vierailija
3959/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kissa ei viihdy takapenkillä? Tottunut aina olemaan edessä? Ehkä kissa on syy siihen, ettei Mikko ole saanut toimivaa parisuhdetta. 

Vierailija
3960/8622 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissahan oli kopassa, joten miksi piti olla etupenkillä. Ja miten hemmetissä auto oli niin täynnä nyssäkkää ja pussukkaa kuin oisivat olleet lähössä puoleksi vuodeksi reissuun eikä juhannukseksi täysin varustellulle mökille...

Ketju on lukittu.