Voi hitto, meni maku lähikauppiaaseen. Jouduin maksamaan lapsen vahingossa rikkoman marjasosepurnukan
Mutta kai se sitten on käytäntö? Siltikin tuntui vähän oudolta kun se oli puhdas vahinko
Kommentit (443)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kohdallani yksikään aikuinen asiakas ei ole KOSKAAN tarjoutunut maksamaan rikkomaansa tuotetta. Itse kyllä haluaisin maksaa tuotteen vaikka vahingosta olisikin kyse ja ainakin jäisin siivoamaan jälkeni!
Terveisin kaupan täti
Sinä kannat aina mukana siivousvälineitä? Etkä ole huomannut, että kaikki muut eivät kanna..?
No pyydän tietysti myyjältä paperia tai muuta siivousvälinettä. Itselläniki riitti viimeksi tacokastikepurkin siivoamiseen paperi, rikkalapio ja hevipussi minne sai roskat... :) Kassalta siis nappasin mukaani kun olin itse töissä.
Poikani pienenä nosteli pikkukärryistään ostoksia hihnalle. Kunnes lipsautti käsistään lasisen punajuuripurkin lattialle. Minun ei tarvinut maksaa sitä eikä siivota jälkiä. Tarjouduin kyllä. S-market Kangasala, kiitos teille! Pieni asia, mutta sellaiset muistetaan.
No itse asiakkaana olisin melko pian todennut, että pitäkää tunkkinne ja jättänyt ostokset siihen ja poistunut johonkin muualle hoitamaan ostokset. Kyllä isonkin kaupan henkilökunnalla pitää olla pelisilmää akuutissa tilanteessa ja hoitaa joku 10 c viivakoodiongelma taustatyönä, eikä seisottaa asiakasta odottelemassa.