Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto, meni maku lähikauppiaaseen. Jouduin maksamaan lapsen vahingossa rikkoman marjasosepurnukan

Vierailija
05.09.2016 |

Mutta kai se sitten on käytäntö? Siltikin tuntui vähän oudolta kun se oli puhdas vahinko

Kommentit (443)

441/443 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kaupassa töissä, eikä todellakaan joutunut maksamaan asiakas moista, vaan meni luonnolliseen hävikkiin ja tuli vielä siivooja samantein putsaamaan paikat.

Hauskaa, miten eri suhtautuminen kaupoilla on hävikkiin. Itse kulutin just pitkän tovin erään suuren marketin itsepalvelukassalla, kun laite ei suostunut lukemaan salaattibaarista otetun kertakäyttöhaarukkapussin koodia. Kone kutsui myyjän, joka soitteli pitkän tovin ympäri kauppaa, sit pyöritteli puhelin kädessä haarukkapussia kädessään ja lopulta pohti minulle, viitsiikö nyt antaa tämän kerran sen haarukan mulle ilmaiseksi, kun ei näytä koodia tulevan mistään. Sanoin, että se on peräti 10cnt hintainen ja sen takia tässä seisotaan ja ihmetellään tuntitolkulla, et olis ok mun puolesta, että kauppa ottaa tämän kerran sen 10cnt (!!) takkiin ja päästää asiakkaan ostoksineen tästä ihmettelemästä. Ainoa syy, et jaksoin niin kauan seisoskella oli se, että ilman haarukkaa vähän vaikea popsia salaattia..No jee, sain "tämän kerran nyt sitten" sen haarukan ilmaiseksi, kun mun aikahan ei oo minkään arvoista..

Ymmärrätkö, että kaupan täytyy sitten antaa kaikille muillekin ilmaiseksi? Minulla ei ole mitään käsitystä kauppojen asiakasmääristä, onko 2000 per päivä liikaa arvioitu? Kun lasketaan 0,10x200, se tekee 200 euroa.

Sinun asenteesi oli kyllä rasittavan ylimielinen, en itse aspana olisi tuollaisen kommentin jälkeen todellakaan luovuttanut ja antanut ilmaiseksi.

No itse asiakkaana olisin melko pian todennut, että pitäkää tunkkinne ja jättänyt ostokset siihen ja poistunut johonkin muualle hoitamaan ostokset. Kyllä isonkin kaupan henkilökunnalla pitää olla pelisilmää akuutissa tilanteessa ja hoitaa joku 10 c viivakoodiongelma taustatyönä, eikä seisottaa asiakasta odottelemassa.

Vierailija
442/443 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani yksikään aikuinen asiakas ei ole KOSKAAN tarjoutunut maksamaan rikkomaansa tuotetta. Itse kyllä haluaisin maksaa tuotteen vaikka vahingosta olisikin kyse ja ainakin jäisin siivoamaan jälkeni!

Terveisin kaupan täti

Sinä kannat aina mukana siivousvälineitä? Etkä ole huomannut, että kaikki muut eivät kanna..?

No pyydän tietysti myyjältä paperia tai muuta siivousvälinettä. Itselläniki riitti viimeksi tacokastikepurkin siivoamiseen paperi, rikkalapio ja hevipussi minne sai roskat... :) Kassalta siis nappasin mukaani kun olin itse töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/443 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani pienenä nosteli pikkukärryistään ostoksia hihnalle. Kunnes lipsautti käsistään lasisen punajuuripurkin lattialle. Minun ei tarvinut maksaa sitä eikä siivota jälkiä. Tarjouduin kyllä. S-market Kangasala, kiitos teille! Pieni asia, mutta sellaiset muistetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi