Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto, meni maku lähikauppiaaseen. Jouduin maksamaan lapsen vahingossa rikkoman marjasosepurnukan

Vierailija
05.09.2016 |

Mutta kai se sitten on käytäntö? Siltikin tuntui vähän oudolta kun se oli puhdas vahinko

Kommentit (443)

Vierailija
1/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina tarjoudun maksamaan rikkomani tai lapsen rikkomat tuotteet (mielestäni kohteliasta, kuuluu asiaan, eihän kauppias voi myydä sitä eteenpäin enää ja joutuu kuitenkin maksamaan tukulle tms.), mutta totta puhuen en ole tainnut koskaan joutua maksamaan, vaan yleensä liike ottaa tappion itselleen.

Vierailija
2/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tähän voi mitään kommentoida, kun et kerro tilanteesta ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait, tuote mennyt rikki eikä sitä voi myydä eteenpäin. Yrittäjä menettää rahaa, joka kerta ku jotain ei voi myydä. Ihan normaali käytäntö vaikka olisikin mennyt vahingossa rikki

Vierailija
4/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei tarvitse maksaa täyttä hintaa, vaan sisäänostohinta. Menikö näin?

Vierailija
5/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ne maksaa, alle 50 snt...

Vierailija
7/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei tarvitse maksaa täyttä hintaa, vaan sisäänostohinta. Menikö näin?

Ai miksi? Joku toinen olisi sen ostanut kyllä ihan koko hinnalla, jos ei olisi ap:lla mennyt rikki.

Mutta noinhan se menee, vakuutus sitten korvaa vanhemmalle (jos korvaa) mahdolliset lapsen aiheuttamat vahingot.

Vierailija
8/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kai se sitten on käytäntö? Siltikin tuntui vähän oudolta kun se oli puhdas vahinko

Sinä varmaan vaan hymyilet, kun naapurin lapsi hajottaa (vahingossa) sinun autosta esim. tuulilasin?

Eihän hänen eikä vanhempiensa sitä tarvitse korvata, kun se oli vahinko? Näinkö tämä mielestäsi menee?

Vierailija
9/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai joutuu. jokainen joka kauppaan astuu on vastuussa jos koskaa kauppiaan omistamiin tuotteisiin. mietippäs nyt jos jokainen hajoittaisi marja purnukan ja mitä vain nii olisiko kauppias vaan joo ei tarvi maksaa kaikki tuis ja hajottelis tavaroita vahingossa /tahallaan. tottakai joutuu maksamaan oli se sitten sitä tai lapsesi vahinko tai ei. hyvä ettei 1000 e tv tä sentään hajoittanut koska olisit maksu velvollinen hajottamistasi tuotteista..jota hajotat kaupan sisällä.

vinkkinä vaan

Vierailija
10/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen se sinun mielestä olisi pitänyt korvata?

Vierailija
11/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö röökit nyt ostamatta tuon takia kun noin kovasti sapettaa?

Vierailija
12/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin maksanu sen perunan, jonka 2v antoi 1v:lle, ja jota 1v ehti jyrsiä ennen kuin huomasin, mutta myyjä otti perunan ja hintalapun roskiin ja sanoi, että et muuten todellakaan maksa.. no, lähikauppa ja mä vakioasiakas.. mutta eivät ikinä oo maksattaneet vahinkoja mulla..

Vierailija
13/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto mitä paskaa!

Vierailija
14/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoilla on vakuutus ja ne menevät hävikkiin...

Vierailija
15/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin joutunut maksamaan niin olisin jättänyt kaikki muut ostokset kaupan hihnalle ja maksanut vain sen purkin.

Vierailija
16/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Pidin itsestöön selvänö, että en joudu maksamaan. Lapseni pudotti myös kaupassa purkillisen mansikkahilloa ja se tietty hajosi. Menin ilmoittamaan kassalle. Se kutsui siivoojan paikalle ja siinä se. Pahoitellen vaivannäköä lähdin pois.

Vierailija
17/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta viimeksi mitään korvausta pyydetty. Itse pudotin pohjoisen maut purkin (lähemmäs 3 e) lattialle ja etsin myyjän. Kerroin tilanteen ja kysyin mitä tehdään. Hän sanoi kutsuvansa siivoojan paikalle ja toivotti hyvät päivän jatkot.

Vierailija
18/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin joutunut maksamaan niin olisin jättänyt kaikki muut ostokset kaupan hihnalle ja maksanut vain sen purkin.

Samoin. Kauppoja on, mistä valita. Meillä lähikauppias sanoi, että menee kaupan hävikkiin, kun minulla hajosi jauhopussi kärryyn. Repesi viereiseen jauhelihapakettiin. Ei tarvinnut itse maksaa.

Vierailija
19/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupoilla on vakuutus ja ne menevät hävikkiin...

Siis luuletko sä että hävikki on joku asia joka korjataan vakuutusyhtiön toimesta kaupalle?

Hävikkieurot todellakin tarkoittavat hävittyä rahamäärää joka aiheutuu myyntikelvottomiksi ajautuneista tuotteista, jotka on AINA rahaa pois yrittäjän taskuista.

Vierailija
20/443 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mammalta jäädä sidukat saamatta... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi