Saara Aalto on todellinen kielinainen, 15 kielellä Frozen elokuvantunnusmusiikki
Saara on multitalentti. Kylmät väreet menee iholla kun kuuntelen tätä.
Kommentit (51)
Osaako joku kertoa, että millä kaikilla 15 kielellä?
Todella lahjakas, mieletön ääni, kaunis nainen ja toivon sydämestäni hänelle menestystä!
Mutta pakko sanoa silti, että jostain kumman syystä hän vaikuttaa omissa silmissäni feikiltä ja ylisuorittajalta. Jollain tavalla vaivaannuttaa katsoa tätäkin videota. Pelkään pahoin, että monen muunkin silmissä näyttää siltä.
Toivon kuitenkin, että niitä todellisia tykkääjiä löytyy tarpeeksi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku kertoa, että millä kaikilla 15 kielellä?
Kuuntele ja katso tulee teksti ruutuun milloin mikäkin kieli menossa.
Ainaskin kiina ja ruotsi menee kyllä todella "sinnepäin". Ranskakaan ei ihan vakuuttanut...
Saara pääsee aina kunnolla vauhtiin, mitä pidemmälle musiikki etenee.
Alku on aina vähän sievistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Ainaskin kiina ja ruotsi menee kyllä todella "sinnepäin". Ranskakaan ei ihan vakuuttanut...
Mitäs mieltä olet tästä ranskankieleisestä, löydätkö jotain vikaa
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000001254030.html
Suomalaislaulajan käyttämät kielet ovat englanti, ranska, saksa, persia, kiina, ruotsi, japani, hindi, arabia, turkki, espanja, puola, malaiji, italia ja suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä olet tästä ranskankieleisestä, löydätkö jotain vikaa
Se menee paremmin. Suomalaiseksi ääntää oikein hyvin.
Tässä kaksi ihanaa, vihattua ja kadehdittua yhdessä Saara Aalto ja Linda Lampenius
Vierailija kirjoitti:
Tässä kaksi ihanaa, vihattua ja kadehdittua yhdessä Saara Aalto ja Linda Lampenius
Ah niin aitoja.
Vierailija kirjoitti:
Puhun itse ruotsia äidinkielenäni ja hyvinhän Saara lauloi ruotsiksi, paremmin kuin moni minun tietämä suomenruotsalainen. Paljon tuolla näkyi kommenteja, missä hämmästeltiin hyvää lausumista.
Vierailija kirjoitti:
Suomen uusi vientituote; keskinkertaiset kielillälörpöttelijät.
Ruotsi matkii perässä. Ja osaa paremmin.
Saara on upea. Paras suomalainen naislaulaja.
Laila Kinnunen lauloi myös useilla eri kielillä, esim. englanti, saksa, ruotsi, espanja, venäjä, afrikaans, unkari, ranska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun itse ruotsia äidinkielenäni ja hyvinhän Saara lauloi ruotsiksi, paremmin kuin moni minun tietämä suomenruotsalainen. Paljon tuolla näkyi kommenteja, missä hämmästeltiin hyvää lausumista.
Niin puhun minäkin ja sen lisäksi opetan sitä ruotsia. En saanut kaikesta edes selvää ja ihan hyvällä tahdolla kuuntelin.
Hänellä puuroutuu helposti myös se enkku. Eli laulutyyli vähän sellainen että kuulostaa jonkinkieliseltä mutta täysin ei saa selvää mitä loppujen lopuksi itse asiassa laulaa.
Ehkä tää just aiheuttaa sitä tulkinnan syvyyden puutetta mistä moni sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Laila Kinnunen lauloi myös useilla eri kielillä, esim. englanti, saksa, ruotsi, espanja, venäjä, afrikaans, unkari, ranska.
Kyllä. Ja artikuloi selkeästi.
Samaten Carola, Marion ja Ami aspelund on laulaneet monilla kielillä.
Voi nyt sanonko mitä taas tätä kommentointia. Suomalaiset on kyllä kateellista kansaa. Täälläkin on taas kasa kielitieteilijöitä kommentoimassa ja miten helvetissä sillä ulkonäöllä on asian kanssa tekoa?
Ja kai nyt naama menee ryppyyn kun oikeasti laulaa. Katsokaapa joskus ihan huvikseen oopperalaulajia. Yksikään heistä ei ole mikään kaunis siloteltu poplaulaja laulaessaan eikä pidäkään olla. Silloin ääni ei tule kunnolla.
Ja teennäinen ja feikki? Voi luoja.
Mielestäni Saara Aalto on todella uskomattoman upea laulaja jolla on mieletön lavakarisma.
Menkää itse tekemään perässä kaikki nämä kun tunnutte osaavan sen niin paljon paremmin.
Suomalaiset ei tosiaankaan osaa iloita mistään toisten puolesta.
Ompa jännät poskipussit sillä. Ihan kuin olis tupakanpolttaja, kun menee sellaiset uurteet nenänviertä pitkin leukaan asti