Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmamiehesi ( kumppanisi) TV -sarjojen hahmoista? Hahmon plussat ja miinukset, olisitteko onnellisia?

Vierailija
04.09.2016 |

Kuka TV-hahmo olisi unelmapuolisosi? Olisiko täydellinen vai mitä olisi parannettavaa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin Seeley Booth Bonesista! Täydellinen aviomies ja isä. Huumorintajuinen, rohkea, hellä, suojeleva ja jalat maassa :)

Vierailija
62/65 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

True Bloodin Eric. Älykäs eikä alistuisi tossun alle. Plussaa olisi myös se, että ei olisi aamuvirkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twin Peaksin agentti Dale Cooper. Siinä on komea, ylöspäin katseltava, mystinen, miehekäs ja älykäs mies (jonka näyttelijä näyttää muuten edelleen hyvältä!), ja joka pitää kahvista yhtä paljon kuin minä.

Vierailija
64/65 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gilmore Girlsistä kävisi jo mainittu Luke, mutta myös Chris. Mikä mieskarkki! Plussaa pilkkeestä ja huumorintajusta.

Christopher ehdottomasti tai Logan. Paha valinta. Gilmoren tytöistä Luke ei iske täysillä. On liian tosikko ja kärttynen. Mä oon leikkisän humoristinen, mutta pahalla tuulella yhtä kiukkuinen kuin Luke, niin ei siitä mitään tulisi.

65/65 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis Ryan O.C:sta tietenkin. Ei ole edes ''kovis'', vaikka siltä saattaa aluksi vaikuttaakin. Lisäksi on oikeudenmukainen ja puolustaa heikompia. :3