Unelmamiehesi ( kumppanisi) TV -sarjojen hahmoista? Hahmon plussat ja miinukset, olisitteko onnellisia?
Kuka TV-hahmo olisi unelmapuolisosi? Olisiko täydellinen vai mitä olisi parannettavaa?
Kommentit (65)
Hathway Lewis sarjasta
Sherlock Uusi Sherlock sarjasta
Kaunareiden Eric. On jotenkin iätön. Varakas ja vakaa leskimies. Osaisin arvostaa häntä toisin kuin aiemmat heitukat.
Wilson sarjasta House. Fiksu, empaattinen, huumorintajuinen ja ihan kivan näköinen.
Phil Dunphy.
Energinen, rakastava, hauska, seksikäs mies <3
Todennäköisesti liittomme kaatuisi MUN saamattomuuteen. Phil masentuisi seurassani ja ratkeaisi ryyppäämään ja kännissä kirjoittelisi philosofiaansa.
Mä viihtyisin varmaan Chandlerin (Frendit) vaimona :) Tyhmä huumorimme sopisi varmaan yhteen ja hän vaikuttaa oikein hyväsydämiseltä henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Hathway Lewis sarjasta
Sherlock Uusi Sherlock sarjasta
Hei hei hei! Hathaway on minulle. Sen tupakan saisi kyllä jättää. Mitenkähän tällainen (omasta mielestään) hehkeä ja tietysti akateeminen kolmen lapsen äiti kaukaa Suomesta saisi tuollaisen yläluokan edustajan itselleen... Sulle Sherlock!
Vierailija kirjoitti:
James Bond. Jännämies ja varmaan hyvä naisten kanssa.
Puolet Bondin muijista kuolee, ja uusi toosa on koko ajan kierrossa.
Ja taas kerran palstan naisten harhaisuus on todistettu.
Phil Dunfy! Uskon että liittomme onnistuisi, koska sulhossanikin on hyvin paljon samaa. Vitsailla hänen kanssaan, että mä olen kuin Claire ja hän on ihan kuin Phil
Vierailija kirjoitti:
Wilson sarjasta House. Fiksu, empaattinen, huumorintajuinen ja ihan kivan näköinen.
Mä mietin eka Wilsonia, mut sit muistin, et sehän pettää vaimoaan potilaiden kanssa. Mä taidan ottaa Greg Housen itsensä, vaikka osaakin olla aika mulkku. On niin pirun seksikäs. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä viihtyisin varmaan Chandlerin (Frendit) vaimona :) Tyhmä huumorimme sopisi varmaan yhteen ja hän vaikuttaa oikein hyväsydämiseltä henkilöltä.
Olin tulossa sanomaan samaa! Sympaattinen tyyppi, jonka huumori iskee. Lisäksi näyttää mun silmiin tosi hyvältä.
Kuningas Julien sarjasta Kauan eläköön kuningas Julien. Tuttu myös Madagasgar-leffoista. Helkutin hottispottis ja yhtä höntti kuin minäkin. Ja se seksikäs häntä, grrrrr
Sinkkuelämää-Mirandan Steve, tai Carrien Aidan :)
Max Medina Gilmore Girlsistä. Ihanan älykäs ja rakastavan oloinen, lempeä ja sopivan komea, ei liikaa. Laittaa ruokaa, puhuu ja ymmärtää. Miinuksena ilmeisesti käytännön "perusmiestaitojen" puute, kuten rakentelu ja ruohonleikkuu.
Peter Hemlock Grovesta. Ihana luonne, tosi komea ja en pistäisi ollenkaan pahakseni, jos mun mies osaisi muuttua sudeksi. Tosin sillä on aika creepy bestis. D:
Greyn anatomian McDream .Ihanan myötätuntoinen tapa kuunnella , hyvän näköinen, aina plussaa jos mies tekee urotekoja edes fiktiossa. Harmi että kuoli sarjassa.
Kaunareiden Bill Spencer. Ihan vaan kiva kuunnella sitä keulimista ja mekkomaakarin mollaamista.
Yövahdin Jonathan Pine <3 koska on hot
James Bond. Jännämies ja varmaan hyvä naisten kanssa.