Kuinka moni oikeasti viettää viikonloppuillat maaten täkin sisällä sarjoja katsellen ja peltipiirakka syöden?
On stereotypia että viikonloppuja vietetään noin kun yökerhoista on tullut liian ahdistavia ja kaduista vaarallisia eikä ystäville mennä kylään kun ystäviä ei ole tai ei halua siivota ja kutsua ketään.
Kommentit (12)
Minä. Myös arki-illat. En tosin katso pelkkiä sarjoja, vaan ihan kaikki telkkarista tuleva kelpaa.
No käyn minä tuon lisäksi kaupasta ainekset siihen piirakkaan, ja toki leivon sen. Jos on satanut lunta, niin lapioin portaat puhtaiksi ennen kauppareissua. Sitten katson peiton mutkassa sarjoja.
Oliskin peltipiirakkaa, koko viikonlopuksi
Eiköhän ole hyvin yleistä. Korona kiihdytti muutosta.
Kuulostaa mun illoilta harva se päivä. Asun yksin. Ja klo 20 voisin jo mennä nukkumaan, väsyttää vaan näin talvella. Peltipiirakka puuttuu. Makaan räkin sisällä ja ja katson netistä sarjoja. Tulisipa valoisat kesäillat!
Minä +5+v. Ihanaa kun ei tarvitse enää mihinkään lähteä. Saa olla villasukissa ja yöpaidassa koko viikonlopun 😊
Herran jumala en voi syödä pelti piirakkaa kuinkahan lihavia olisimme jos mieheni kanssa söisimme telkkua katsellessa me? Tai netflixiä,siis, sitä tulee kyllä joka ilta töllötettyä. Mihinkään baariin tms lähteminen houkuttelee tosi harvoin, varsinkaan iltamyöhään, kai me ollaan vaan tultu vanhoiksi. Uskallettaisiin kyllä hyvin lähteä jos vaan viitsittäis.
Minä. On ystäviä mutta töiden jälkeen ei jaksa muuta kuin olla., Ei jää yhtään energiaa. Ei jaksa siivota, ei jaksa kutsua.
Ei tarte kun lämpökerrastoa laskea niin vaimon lämpökerraston alla lämpimänä pysytelly
karvaturri on ulottuvilla.
Käynhän mä kävelyllä joka päivä. Joskus tunteja kestävällä lenkillä. Sitten on kiva köllähtää sohvalle piirakan kanssa.
Höpö höpö. Ei kukaan.