Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmamiehesi ( kumppanisi) TV -sarjojen hahmoista? Hahmon plussat ja miinukset, olisitteko onnellisia?

Vierailija
04.09.2016 |

Kuka TV-hahmo olisi unelmapuolisosi? Olisiko täydellinen vai mitä olisi parannettavaa?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi se jostain 90-luvulta olevan Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjan Mark Darcy (Colin Firth näyttelijänä). Tai sit McLeodin tyttäret -sarjan Alex Ryan.

Vierailija
42/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cosima Orphan Blackistä. Kaunis, fiksu, pitää lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se olisi se jostain 90-luvulta olevan Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjan Mark Darcy (Colin Firth näyttelijänä). Tai sit McLeodin tyttäret -sarjan Alex Ryan.

Sori pakko korjata, että se on Fitzwilliam Darcy. Mark Darcy on Bridget Jonesissa.

Vierailija
44/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamie Lannister. Siskon kans ei varmaan tultas toimeen.

Vierailija
45/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täykkäreitten Mike Delfino! Tahdon.

Vierailija
46/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gilmore Girlsistä kävisi jo mainittu Luke, mutta myös Chris. Mikä mieskarkki! Plussaa pilkkeestä ja huumorintajusta.

Vierailija
47/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Data sarjasta Star Trek the Next Generation. Ihmistä paljon älykkäämpi ja vahvempi, "fully functional" ja loputtoman kärsivällinen ja vilpitön. Ymmärtäisin häntä paljon paremmin kuin se tyhmä naikkonen, Jenna D'Sora. Miinuksena olisi tietysti se että Data menisi silloin tällöin sekaisin joutuessaan jonkin pahan olion valtaan tai saadessaan sähköiskun, mutta elämä olisi ainakin mielenkiintoista.

Vierailija
48/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.C.:n Seth Cohen

GOT:in Jon Snow

HIMYM:in Marshall

Gossip Girlin Dan

Kaikissa noissa on vain se vika että ovat ajoittain hieman vässyköitä ja epävarmoja eivätkä onnistuisi täten minua charmillaan lumoamaan.

Narcosin Steve Murphy ja Täykkäreiden Mike voisivat kanssa olla hyvät vaihtoehdot ja näillä charmia ainakin riittäisi.

Breaking Badin Jessekin muuten, mutten välitä narkkareista.

Ai niin ja Prison Breaking Michael! Kamalan kauan ei vain kiinnostaisi odotella että toinen pääsee taas vankilasta pois.

Vierailija
49/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran sarjan kapteeni koukku (colin O'Donoghue)

Vierailija
50/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Dexter! Ihan ulkonäkönsä takia ja kyllähän se tosi sulonen vässykkä aina oli kun rakastu. Maaginen mies ei voi muuta sanoa! Mielummin vielä se hänen näyttelijänsä ihan omana itsenään.

Vierailija
51/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game of thronesista Khal Drogo. Momoa on tosin kuuma Stargate Atlantiksessakin <3

Vierailija
52/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmamieheni olisi Greyn Anatomian Jackson Avery. Olemme molemmat urakeskeisiä ja samanlaiset arvot. Harmi vaan, etten oo ihan yhtä kuumis ;) Pidän hahmosta todella paljon ja olisi kyllä unelmamies minulle, jos tätä omaa kotoista unelmamiestä ei voi valita.

Vierailija
53/65 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Cole ( 12 apinaa sarjasta )

ei mitään miinusta, vaan plussaa.

Vierailija
54/65 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shetlanninsaarten komisario Perez. Kun se tulis kotiin ratkottuaan koko päivän murhia niin olisin leiponut pullaa. Sitten käperyttäis takan eteen vierekkäin teelle ja pullalle. Tuuli tuivertais pitkin nurkkia eikä tarvis paljoa puhella.

Vierailija
55/65 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hawaii five-0 Steve Mcgarrett. Eli Alex O'Loughlin .

Ei lisättävää. :D

Vierailija
56/65 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa sydämestäni Dallasin Bobbya. Siinä se oli kiltti bisnesmies, eikä pettänyt vaimoa, vaikka vanha tyttöystävä kuinka vikitteli. Ymmärtäisin öljy-yhtiön kirjanpitoa ja bisnestä paremmin, kuin se mitään kouluja käymätön Pamela ja mulla ei olisi mitään öykkäri-veljeä rasitteena. Tietysti kaupan päälle tulisi JR, mutta olen tottunut käsittelemään hankalia ihmisiä. Ainoa, että en suostuisi elämään anopin kanssa saman katon alla, vaikka olisikin yhtä kiltti kuin Miss Ellie. Bobbylle olisi varmaan helppo sanoa, että lähetäänpäs Pariisiin oikein hilpakalle lomalle. Melkein introverttina mua ei haittaisi, vaikka se vähän tekisikin töitä.

Toisena vaihtoehtona voisin ottaa putkimies Miken Täydellisistä naisista, koska se on aika huolehtivainen kaveri, käsistään kätevä ja tykkään itse tehdä remonttia.  Sellaiselle käytännön  miehelle mulla olisi paljon käyttöä mm. mökillä. Käytäisiin kalassa yhdessä.

Vierailija
57/65 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Greyn anatomian  McDream .Ihanan myötätuntoinen tapa kuunnella , hyvän näköinen, aina plussaa jos mies tekee urotekoja edes fiktiossa. Harmi että kuoli sarjassa.

Tää on MUN mies, näpit irti :D

Vierailija
58/65 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hank Moody, hauska, seksikäs ja ei ois varmaan tylsää sängyssä;) Okei Mulderkin kävis sarkastinen ja komee ja osais tapella pahiksia vastaan. Ted Mosby, söpö, romanttinen, hauskat kaverit, ei olis tylsää

Vierailija
59/65 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdalen  Ross. Saisi kyllä ne rikospelleilyt lopettaa ensiksi.

Vihaan sitä sen pään aukomista, mutta seuraavassa hetkessä se onkin niin tosi herkkä, ettei meinaa kestää :D

Vierailija
60/65 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi Greg House. Syyt:

- ei halua lapsia

- itsenäinen, ei roiku sohvalla helmoissa

- älykäs

- mielestäni karismaattisen näköinen, pitkä ja tsilleen

- ei tarvitsisi asua saman katon alla

- sarjan perusteella hyvä sängyssä

- jos rupeaa riehumaan, pääsen juoksemalla pakoon

- varmaan jakais kipulääkkeet mun kanssa, että saatais molemmat olla tuhannen pöllyssä

Miinukset:

- naisiin menevä

- ylimielinen, naisia tai oikeastaan kaikkia ihmisiä väheksyvä -> keskustelut voisi olla aika masentavia

- varmaan paljon älykkäämpi kuin minä, voisi kyllästyä?

- vanhanpuoleinen

- pahimmillaan häijy

- vetää säännöllisesti lääke- tai viinaöverit

- kyvytön tukemaan tai olemaan empaattinen

- vittumainen huumorintaju. Ei sen kanssa juuri paskaa jauhettais.