Unelmamiehesi ( kumppanisi) TV -sarjojen hahmoista? Hahmon plussat ja miinukset, olisitteko onnellisia?
Kuka TV-hahmo olisi unelmapuolisosi? Olisiko täydellinen vai mitä olisi parannettavaa?
Kommentit (65)
Phil Dunphy tännekin. On niin perkeleen seksikäs. Lapsellisuus saattaisi joskus kääntyä huonoksi puoleksi.
Harvey Specter Suitsista. Seksikäs, varmaan hyvä naisten kanssa, menestyvä joten antaisi tilaa minullekin tehdä omia juttujani. Luulen, että aviossa olisi melko uskollinen, sillä omistautuu sinkkunakin enemmän työlle kuin naissuhteille (vrt. James Bond)
Ville Haapasalo 30 päivässä matkaaja. On jotenkin niin onneton ressukka. Pitäisin häntä hyvänä niin ettei tarvitsisi reissata ja raataa niin paljon.
Dexter.
Miinuksena salaiset yöhommat, mutta ei se minua haittaa koska tykkään nukkua öisin. Halia voidaan päiväsaikaan.
Dicten mies. Hiton hyvännäköinen ja jotenkin sellainen tolkun ihminen.
Minäkin tykkään ressukoista. Ottaisin OCC sarjasta sen nuorimman pojan Mikeyn. Olisin määrätietoinen mutta hellä.
Emmerdalen paddy on niin ihana :D se on hauska tyyppi vaikka ulkonäkö ei vastaa oikee mun makuu.
Gilmoren tyttöjen Luke :) Ihana, miehekäs mies :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hathway Lewis sarjasta
Sherlock Uusi Sherlock sarjastaHei hei hei! Hathaway on minulle. Sen tupakan saisi kyllä jättää. Mitenkähän tällainen (omasta mielestään) hehkeä ja tietysti akateeminen kolmen lapsen äiti kaukaa Suomesta saisi tuollaisen yläluokan edustajan itselleen... Sulle Sherlock!
No sattuipa :) mä olen myös akateeminen 3 lapsen äiti. Mut okei otan mielummin Sherlockin.
Käy myös Chrissie Tietjens, uuden star trekin Khan ja wreckers sarjan Daivid
Emmerdalen Rakesh olisi kiva. Hyvin toimeentuleva, hyvännäköinen. Voin sulkea kieroiluilta silmät, eihän niitä niin paljon ole.
buffy vampyyrintappajasta spike tai xander. kylmä rinki sarjasta miguel alvarez. ei huonoja puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hathway Lewis sarjasta
Sherlock Uusi Sherlock sarjastaHei hei hei! Hathaway on minulle. Sen tupakan saisi kyllä jättää. Mitenkähän tällainen (omasta mielestään) hehkeä ja tietysti akateeminen kolmen lapsen äiti kaukaa Suomesta saisi tuollaisen yläluokan edustajan itselleen... Sulle Sherlock!
Mutta se tupakoi niin seksikkäästi.....
Desperate Housewivesin Tom Scavo <3 just sopivasti tossu, kiltti, semmonen josta kaikki tykkää ja kivannäkönen:)
Mullekin Gilmoren tyttöjen Luke tai Frendien Chandler! <3
Mulle Gilmoresta Logan. Tai voisin kyl ottaa Good Wifen Cary Agosin myös. (sama näyttelijä 😊).
Loganin kanssa menettäisin hermot sen porukoihin, mutta muuten oltaisiin onnellisia. Tykkään vaaleista poikamaisista miehistä, jotka on kunnianhimoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hathway Lewis sarjasta
Mutta se tupakoi niin seksikkäästi.....
Mulle itse Lewis, on niin lutunen. Hathawayssa kyllä silmä lepää, sopisi meille, siis Lewikselle ja mulle, ottopojaksi. Minusta saat kivan anopin, sinä joka pojan nappaat.
Tulee ekana mieleen Jamie Outlanderista: kiltti (sekä vaate että luonne), hauska, omistautuva, avaramielinen, kuunteleva, perheestä haaveileva, fiksu, kiinnostunut kaikesta.
Suhteen haasteet: toisin kuin sarjan Clairella minulla ei ole juurikaan 1700-luvulla hyödyllisiä käytännön taitoja - en tunne parantavia yrttejä eikä minulla ole sairaanhoitajan kokemusta taistelukentiltä jne. Korkeintaan hygieniasta tiedän enemmän kuin aikalaiset. En osaisi sellaisiakaan askareita, jotka aikalaisille olisivat itsestäänselvyyksiä. En ole koskaan ratsastanut. Sarjan Claire on erikoinen ja yhteisölle hyödyllinen. Itse olisin vain outo jännittynyt avuton tumpelo. Jos nyt kuitenkin Jamie minuun mielistyisi - on minulla viehättävät piirteenikin -, niin aikakauden terveydenhoito toisi elämään haastetta. Montakohan lasta saattaisimme hautaan ja minkä ikäisinä, vai olisinko itse mennyttä ensimmäisessä raskaudessa tai synnytyksessä?
Seeley Booth (Bones -tv -sarjasta). Juuri sellainen lihaksikas, maalaisjärjellä varustettu turvallinen ja sopivasti pehmo.
John Snow Game of thronesista. On niin herkku. Nirso naisten suhteen eli ei oo kiertänyt joka puolella. Miinuksena se että on turhan korkea moraali makuuni. En varmaan olisi sopivaa vaimomatskua kun en ole siniverinen.