20-25- vuotiaat naiset, millainen elämäntilanne teillä on? :)
Olen itse 20v nainen ja kiinnostaa kuulla muiden elämäntilanteita :)
Kommentit (137)
22v, amkista valmistun joulukuussa. Avoliitossa, muutetaan yhteiseen omistusasuntoon keväällä. Töitä koulun ohella, mukavaa elämää, koiran hankintaa suunnitellaan.
Onpas täällä paljon WT-porukkaa kun monella tuon ikäisellä jo lapsia.
23v. Opintoja avoimessa yliopistossa ja töitä oon tehnyt lukion jälkeen. Viimeiset kolme kevättä menneet epäonnistuneisiin pääsykokeisiin. Ei naurata ei..
Avoliitossa ja kiva kämppä.
Olen 22-vuotias ja neljäs vuosi alkaa yliopistossa. En tiedä jatkanko alan opiskelua kandia pidemmälle, koska viime vuosi ei napannut ja masensi. Sinkku olen ja asun yksin vuokralla. Töitä en tee ja kaikki liikenevä aika menee harrastuksiin.
22v, naimisissa, esikoista odotan :) <3 Työtön tällä hetkellä (ylioppilas- ja ammattitutkinto taskussa), mutta opiskelen avoimessa yliopistossa.
Olen 23, naimisissa ja yksi lapsi. Yliopisto kutsuu jossain vaiheessa, mutta ensin nautin äitiyslomasta ja mahdollisesti haluan ainakin toisen lapsen ennen opiskelua. Olen siis hyvin perhekeskeinen tapaus :)
Olen 24v. kauppatieteiden kandiksi valmistunut nainen ja asun neljättä vuotta ulkomailla. Opiskelin täällä ja täältä löytyi poikaystävä ja työ. Olen ihan onnellinen vaikka mietinkin mahdollista paluuta opiskelemaan maisterivaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä paljon WT-porukkaa kun monella tuon ikäisellä jo lapsia.
Mitä WT siinä on jos tahtoo lapsia nuorena? Ei 20+ ole mitenkään supernuori saamaan lapsia. Meillä ei ole lapsia vielä, mutta ollaan avopuolison kanssa yhtä mieltä siitä, että halutaan tehdä lapset nuorena. Eli 25-vuotiaana olisi jo varmaan se ensimmäinen tehtynä. Olen 21v nyt.
23v lukio ja ammattitutkinto takana. Aloitan syksyllä avoimessa ja haen keväällä toista kertaa yliopistoon. Viisi vuotta takana vakkariduunissa, tällä hetkellä vastuuhenkilönä. Vuosi takana sinkkuna. Unelmoin perheestä lähivuosina ja yliopistopaikasta.
22 v. ja valmistun nyt jouluksi sairaanhoitajaksi. Töitä on vielä puoleksi vuodeksi, mutta uutta työpaikkaa etsin, kun nykyisestä toiminta loppuu. 2v. seurustellut ja puoli vuotta yhdessä asuttu vuokralla. Kihloja ollaan mietitty, mutta mies saa kosia sitten kun itsestä siltä tuntuu. Kiire kun ei näin nuorena ole. Lapsista ollaan samaa mieltä, ei ainakaan kolmeen vuoteen vielä. Huomenna lompsin pankkiin ja neuvottelen laina-asioista. Pikkuhiljaa omistusasuntoa haluttais. Jos ei heti lainaa saada, niin säästetään sitten lisää. Mutta kaiken kaikkiaan, elämä on just nyt tosi hyvää. Todella surkeiden teinivuosien jälkeen en olisi uskonu, että asiat muuttuu näin hyviksi. Sit tavoitteena muutaman vuoden työkokemuksen jälkeen jatkaa yliopistoon, jotta sais opettajan pätevyyden hoitoalalle :)
22 täytän marraskuussa. Työt loppui kuun lopussa eli tällä hetkellä olen työtön. Sinkku, en omasta tahdostani ja parisuhde toisi ehkä ihan toivottua piristystä. On kiva harrastus, vuokra-asunto ja sellaista, mutta silti elo ei tunnu kamalan hyvältä nyt. Tuntuu vähän typerältä valittaa kun periaatteessa kaikki on hyvin, mutta nähä on fiilikset tällä hetkellä.
21v sinkku ja muutin juuri Helsingistä Pohjois-Suomeen! Aloitin opinnot yliopistossa :)
24, naimisissa, 2-vuotias tytär ja 5-vuotias mäyräkoira. Mies loppusuoralla lääkiksessä, itse töissä pankissa. Ostettiin juuri eka omistusasunto, päästään muuttaa lokakuussa. Aika normaalia elämää, toinen lapsi saisi vielä tulla.
23v, mukavassa vakiduunissa, seurustelen mutta yksin koiran ja kissojen kanssa :) vuoden päästä taas hakua amk jos sitä koulunpenkille palaisi
25-vuotias, parisuhteessa ja ihan kivassa työssä. Asun yksin ihan liian kalliissa vuokrakämpässä, hah! Aion tehdä jonkin aikaa vielä töitä ja säästää rahaa, mutta vielä tekisi mieli opiskella jotain joskus :)
20 v, aloitin juuri AMK-opinnot. Kaksio vuokralla poiksystävän kanssa, kuusi vuotta ollaan seurusteltu. Vapaa-ajalla vietän aikaa maalla vanhempieni luona ja nään ystäviä. Osa-aikatöitä aion hakea kunhan tästä koulunalkurumbasta selviän :)
Olen 20-vuotias. Olen valmistunut merkonomiksi ja nyt olen oman alan töissä osa-aikaisesti. Käyn tällä hetkellä töiden ohella iltalukiota ja teen myöskin musiikkia.
Olen seurustellut mieheni kanssa 4 vuotta.
Haluaisin tulevaisuudessa tehdä työtä, jota aidosti rakastan ja olla onnellinen. Ulkomaille muutto olisi myös haaveena. :)
Olen 22-vuotias ja huomenna aloitan viimeisen vuoteni teknillisessä yliopistossa. Valmistun arkkitehdiksi, ja käyn opintojen ohella oman alan töissä kaksi päivää viikosta. Asun neljättä vuotta avoliitossa (paikallisen) mieheni kanssa täällä Keski-Euroopassa. Lemmikkejä tai lapsia ei ole, mutta harrastuksia ja sosiaalista elämää senkin edestä.
En olisi uskonut jos joku olisi 10 vuotta sitten kertonut minne elämä tulee minut viemään!
20v, töissä ja toisella välivuodella. Avoliitossa, ja yritän pohtia mitä elämälle keksisi.