Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20-25- vuotiaat naiset, millainen elämäntilanne teillä on? :)

Vierailija
04.09.2016 |

Olen itse 20v nainen ja kiinnostaa kuulla muiden elämäntilanteita :)

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotias parisuhteessa. Toivottavasti tulevaisuudessa avoliitto ja amk- opinnot niin olisin onnellinen :)

Vierailija
22/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias ja seurustelua takana 8 vuotta, muutetaan avoliittoon vuoden alusta. Lapsia ei ole meille tulossa. Opiskelen sairaanhoitajaksi ja tulevaisuudessa myös opettaminen kiinnostaisi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v opiskelija, avoliitossa ja yksi 2v tytär.

Vierailija
24/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu enää tähän ikäryhmään (26), mutta mun mielestä elämä vasta alkaa 25 ikävuoden tienoilla.

Vierailija
25/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotias lähihoitajaopiskelija, avoliitossa ja yksi kaksi vuotias lapsi 😊

Vierailija
26/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän pian 20. Odotan esikoista ja olen kihloissa, häät ensikesänä. Ammattikouluopinnot meneillään.

Vierailija
27/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotias, kävin lukion neljään vuoteen ja valmistuin vihdoin keväällä ylioppilaaksi. Muutin uudelle paikkakunnalle avopuolison kanssa ja alotettiin juuri opinnot ammattikorkeessa. Ehkä aika tyypillinen parikymppisen elämäntilanne.

Vierailija
28/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotta, lukio ja ammattitutkinto takana. Vakituinen työpaikka alalla ollut 3 vuotta, asp täynnä ja omistusasuntoa etsimässä. Koira löytyy mutta miestä ei, lapsia haluaisin ehkä +10 vuoden päästä tai en ollenkaan. Tässä on onneksi aikaa odottaa ja vielä nauttia elämästä :)

Vierailija
29/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24, valmistun tradenomiksi parin kuukauden päästä. Alan töitä onneksi jo löytyy, olen niin tyytyväinen!

Muutetaan avomiehen kanssa isompaan kaksioon pian ja hänkin sai vakiduunin (pari viime vuotta ollut vaan pätkätöitä). Olemme todella onnellisia, ollaan vähän yli pari vuotta asutty yhdessä.

Innolla odotan, että pääsen kokopäivä töihin, jotta tulot vihdoin kunnolla nousevat. Opiskelu riittää hetkeksi, maisteriksi luen ehkä sitten muutaman vuoden päästä.

Vierailija
30/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista vuotta yliopistossa opiskelemassa niin mun juttua ja tosi innostunut siitä. Tulevat kirjojen luku-urakat stressaa.

Seksisuhteessa ihan liian vanhan tyypin kanssa, pitäis lopettaa kun seuraavan kerran nähään...

Rahatilanne hyvä, omistuskämppä lähiössä ja pari kertaa viikossa paskaduunia.

Nyt tosiaan alkaa erottumaan ne teinivuosien hyvät ystävät ja näitä sekä uusia opiskeluystävyyksiä vaalin ja toivon että kestää pitkään. Välillä aina kuitenkin tosi tyhjä olo.

N21 :)

Vierailija
31/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, oman alan vakityöpaikka, jossa olen nyt neljättä vuotta. Asun avoliitossa omassa kolmiossani pikkukaupungissa ja meillä on pari kissaa.

Vierailija
32/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias, vakiduuni vastuuasemassa. Haen opiskelemaan nyt syksyllä. Sinkku ja lapseton.

Vierailija
33/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, asun kämppisten kanssa ja olen kaukosuhteessa. Valmistumiseen pari kk aikaa ja sitten pääsen muuttamaan miehen kanssa yhteen. Toivoisin tulevaisuudelta töitä tai maisteriopintoja :) myöhemmin muuttoa suomeen ja lapsia

Vierailija
34/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias nainen, työtön ja masentunut. En opiskele tällä hetkellä.

Vierailija
35/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 v sinkku, toinen vuosi yliopistossa alko just ja töitä teen mitä koululta pystyy. Parhaan kaverin kans asutaan vuokralla.

Vierailija
36/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v,naimisissa,pian valmistun amk:sta ja toivon löytäväni töitä.

Vierailija
37/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, valmistunut amk:ista, valtion virka, avoliitossa, masentunut.

Vierailija
38/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotias ja asunut ulkomailla nyt vuoden eurooppalaisessa suurkaupungissa. Asun solukämpässä, teen töitä, harrastan ja matkustelen. Olen sinkku ja nautin elämästä. Vuoden-parin päästä tarkoitus hakeutua yliopistoon, luultavasti taas uudessa maassa.

Vierailija
39/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25v, lukio ja ammattikoulu käytynä. Viimeset kolme vuotta olen ollut oman alan vakituisessa duunissa. Viisi vuotta ollaan avomiehen kanssa seurusteltu, nyt kuukausi sitten jätettiin ehkäisy pois ja lapsi saa tulla jos on tulllakseen. :)

Asutaan suurehkon kaupungin keskustassa kaksiossa, aivan ihanalla paikalla.

Miehen pitäisi kohta valmistua AMK:sta, tekee nyt satunnaisia oman alan töitä.

Itse ehkä joskus vielä opiskelen jonkin korkeamman tutkinnon, nyt kuitenkin tyytyväinen juuri näin.

Vierailija
40/137 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, yliopisto-opinnot keskeytyneet mielenterveysongelmien takia. Lisäksi rahaton, työtön, eikä parisuhdetta.