Millaiset miehet pyörii av:lla?
Tuli toisesta ketjusta mieleen.. Omaa miestä en vois koskaan ajatella missään keskustelupalstalla, tai korkeintaan jos olis joku missä puhuttais autoista tms mutta tuskin sielläkään.
Tuli siis mieleen kun joku mies kirjoitti et kukaan mies ei halua nykyaikana maksaa ensitreffeillä ja muutama muu komppas ja tulivat siksi tulokseen et kaikki miehet on sitä mieltä koska kaikki keskustelussa olevat olivat sitä mieltä. Oma mies taas on jotenkin niin toisenlainen esimerkiksi tuossa asiassa, puhuttiin ja sanoi et olisi noloa pyytää joku treffeille ja olla maksamatta, miten joku mies voi olla erimieltä ja vielä vouhkata siitä vauvapalstalla. Hän epäili että jutut ovat mieheksi tekeytyneiden naisen tekstejä, ei kukaan mies noin ajattele/vietä useiden tuntien ajan aikaa vauvalla. Onko palstalla olevat miehet erilaisia kuin palstailemattomat?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävät miehet.
Onko naisellinen masokismisi,itsehäpeäsi ja uhriutumissyndroomasi edennyt jo näin pitkälle?
Todella säälittävää, jos on.
Olet siis naisena sitä mieltä,että ne keskustelunaiheet joista naiset täällä keskustelevat ovat niin häpeällisiä ,ettei kukaan oman arvonsa tunteva mies alentuisi mihinkään näin säälittävään ?
(Sellaisen kuvanhan tuosta kommentistasi väistämättä saa... )
Jos taas olet mies,niin säälit siis muita miehiä siitä ,että he lukevat samaa palstaa kuin sinä ?
Miten tämä taas olisi ymmärrettävä ja minkä tästä saisi ?
Ehkä jonkun,vielä edellistäkin vaikeamman psyykkisen jakomielisen häpeäsyndrooman ?
Ei sulla kyllä todellakaan ole minkäänlaista sarkasmintajua. Kaikki tekstien piilomerkitykset jäävät poikkeuksetta huomaamatta ja uhriutumisulinamantra napsahtaa päälle pienimmästäkin virikkeestä. Niin rasittavaa ja raskasta, että ihan vielä joka ketjuun ennätät.
(En ole tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja, mutta en hetkeäkään usko, että sitä on tarkoitettu vakavasti otettavaksi. Pakko tämäkin selittää, kun et kuitenkaan ilman apua kykene tajuamaan.)
No eihän mikään estä sinuakaan kertomasta, mitä 'kaikkia piilomerkityksiä'sitten kätkeytyykään tuohon kahden sanan lauseeseen ( eli siis se : 'säälittävät miehet' jota siis kommentoin) ja mitä tuosta lyhimmästä mahdolisesta lauseesta sinun mielestäsi olisi pitänyt 'löytää' ja mitkä nerokkaat 'merkitykset' kaltaisellesi fiksulle tyypille lukijalle avautuivat ?
Minä näin siinä vain ne kaksi sanaa ja koska niitä ei oltu mitenkään tässä yhteydessään perusteltukaan, on vaikea arvella muuta kuin että niiden kirjoittaja piti tätä 'säälittävien ihmisten säälittävänä palstana, jossa kerrotaan säälittäviä juttuja'.
Koska minusta taas mikä tahansa palsta on täsmälleen yhtä hyvä kuin millaisen palstailijat siitä tekevät ....
...eli siis me,jotka tänne ajatuksiamme kirjoitamme ja toistemme ajatuksia täällä kommentoimme.
Tietenkin sitä toivoisi, että se tapahtuisi mahdollisimman hyvässä hengessä,eli ettei nyt haukuttaisi pelkästä ajatuksen esittämisestä (siis ajatuksen ilman kenenkään solvaamista,vahvikesanoja, ym.täälllä sovitusti sopimatonta)vaan että se herättäisi keskustelua.
En ole kuitenkaan koskaan huomannut että missään miesenemmistöisellä palstalla pyrittäisiin sukupuolen perusteella profiloimaan palstan keskusteluihin osallistuvia tyyliin"millaiset naiset tänne kirjoittavat", saati että,"mitä pitäisi ajatella naisista jotka tänne kirjoittavat ja tätä palstaa lukevat" .
Jos tuollaista pyrkimystä ei voi nimittää seksistiseksi,niin ei sitten mitään.
Rasisti 'tietää' mielestään toisesta ihmisestä kaiken jo pelkästään tämän ihonvärin ja rodun perusteella.
Seksisti taas vastaavasti katsoo olevansa oikeutettu laukomaan ihan mitä vaan ,koska 'tietää' jo mitä ja miten miehet/naiset ajattelevat.
Mä palstailen mun miehen kanssa. Luen sille ketjuja ja nauretaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että yksi tai kaksi sekopäätä on pilannut koko palstailevan miesjoukon maineen. Pakko minunkin on tunnustaa, että nykyään palstamiehestä tulee ekana mieleen lompakkoloisvouhka ja muut miesasiamiehet, vaikka varmasti täällä käy ihan normaalejakin miehiä. Tuo/nuo vain ovat niin ahkeria ja omistautuneita, että varmaan tuottavat 95 % tänne postatuista miesten kommenteista.
Tuo asia tulis muittenkin mammojen tajuta. Samalla tavoin niitä on naisiakin, jotka haluavat tuoda oman tyhmyytensä esille mahdollisimman sekeästi. Terveälyisen ois vaan tajuttava mihin kannattaa tarttua ja jätää provot väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että yksi tai kaksi sekopäätä on pilannut koko palstailevan miesjoukon maineen. Pakko minunkin on tunnustaa, että nykyään palstamiehestä tulee ekana mieleen lompakkoloisvouhka ja muut miesasiamiehet, vaikka varmasti täällä käy ihan normaalejakin miehiä. Tuo/nuo vain ovat niin ahkeria ja omistautuneita, että varmaan tuottavat 95 % tänne postatuista miesten kommenteista.
Tuo asia tulis muittenkin mammojen tajuta. Samalla tavoin niitä on naisiakin, jotka haluavat tuoda oman tyhmyytensä esille mahdollisimman sekeästi. Terveälyisen ois vaan tajuttava mihin kannattaa tarttua ja jätää provot väliin.
Siihen kun päästäisiinkin,niin hyvä jo olisikin.
Ja siihen ,että modet torjuisivat eli pyyhkisivät heti suoraan pois kaiken maailman kakkafetisistien ym. vastaavantasoisten 'shit'- juttujen täällä huvikseen kyselijät.
Provojahan nekin ovat.
Niillähän myöskin halutaan provosoida kommentointia.
Älkää ihmeessä osallistuko niihin ja suoko hänelle sitä iloa,että onnistuu herättämään vaikka 200 sivua "henkevää keskustelua hänen ehdottamastaan aiheesta"
Ne ikäerokeskustelut ovat toinen hyvä esimerkki tästä samasta provo-ilmiöstä.
Eiköhän sekin aihe ole täällä jo( taatusti) enemmän kuin sataan kertaan aivan pohjiaan myöten loppuunsa jauhettu ja käyty. (Täytyy olla aivan dementikko, jos ei sitä muista.)
Jos taas ei sitä dementiaakaan ole puolustuksena, niin sitten niiden jotka kuitenkin,kerta kerran jälkeen samaan keskusteluun ryhtyvät täytyy olla aivan samanlainen kuin niiden keskustelujen aloittajatkin.
Kannattaisi kuitenkin muistaa,ettei aloittaja yksin luo mitään keskustelua. Sen luovat vasta keskusteluun mukaan lähtevät ja luovat nimenomaan juuri sillä että mukaan lähtevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävät miehet.
Onko naisellinen masokismisi,itsehäpeäsi ja uhriutumissyndroomasi edennyt jo näin pitkälle?
Olet siis naisena sitä mieltä,että ne keskustelunaiheet joista naiset täällä keskustelevat ovat niin häpeällisiä ,ettei kukaan oman arvonsa tunteva mies alentuisi mihinkään näin säälittävään ?
Jos taas olet mies,niin säälit siis muita miehiä siitä ,että he lukevat samaa palstaa kuin sinä ?
Ehkä jonkun,vielä edellistäkin vaikeamman psyykkisen jakomielisen häpeäsyndrooman ?
Ei sulla kyllä todellakaan ole minkäänlaista sarkasmintajua. Kaikki tekstien piilomerkitykset jäävät poikkeuksetta huomaamatta ja uhriutumisulinamantra napsahtaa päälle pienimmästäkin virikkeestä. Niin rasittavaa ja raskasta, että ihan vielä joka ketjuun ennätät.
(En ole tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja, mutta en hetkeäkään usko, että sitä on tarkoitettu vakavasti otettavaksi. Pakko tämäkin selittää, kun et kuitenkaan ilman apua kykene tajuamaan.)
No eihän mikään estä sinuakaan kertomasta, mitä 'kaikkia piilomerkityksiä'sitten kätkeytyykään tuohon kahden sanan lauseeseen ( eli siis se : 'säälittävät miehet' jota siis kommentoin) ja mitä tuosta lyhimmästä mahdolisesta lauseesta sinun mielestäsi olisi pitänyt 'löytää' ja mitkä nerokkaat 'merkitykset' kaltaisellesi fiksulle tyypille lukijalle avautuivat ?
Minä näin siinä vain ne kaksi sanaa ja koska niitä ei oltu mitenkään tässä yhteydessään perusteltukaan, on vaikea arvella muuta kuin että niiden kirjoittaja piti tätä 'säälittävien ihmisten säälittävänä palstana, jossa kerrotaan säälittäviä juttuja'.
Koska minusta taas mikä tahansa palsta on täsmälleen yhtä hyvä kuin millaisen palstailijat siitä tekevät ....
...eli siis me,jotka tänne ajatuksiamme kirjoitamme ja toistemme ajatuksia täällä kommentoimme.
Tietenkin sitä toivoisi, että se tapahtuisi mahdollisimman hyvässä hengessä,eli ettei nyt haukuttaisi pelkästä ajatuksen esittämisestä (siis ajatuksen ilman kenenkään solvaamista,vahvikesanoja, ym.täälllä sovitusti sopimatonta)vaan että se herättäisi keskustelua.
En ole kuitenkaan koskaan huomannut että missään miesenemmistöisellä palstalla pyrittäisiin sukupuolen perusteella profiloimaan palstan keskusteluihin osallistuvia tyyliin"millaiset naiset tänne kirjoittavat", saati että,"mitä pitäisi ajatella naisista jotka tänne kirjoittavat ja tätä palstaa lukevat" .
Rasisti 'tietää' mielestään toisesta ihmisestä kaiken jo pelkästään tämän ihonvärin ja rodun perusteella.
Seksisti taas vastaavasti katsoo olevansa oikeutettu laukomaan ihan mitä vaan ,koska 'tietää' jo mitä ja miten miehet/naiset ajattelevat.
Ihminen, joka kommentoi näin:
"Koska minusta taas mikä tahansa palsta on täsmälleen yhtä hyvä kuin millaisen palstailijat siitä tekevät ....
Tietenkin sitä toivoisi, että se tapahtuisi mahdollisimman hyvässä hengessä,eli ettei nyt haukuttaisi pelkästä ajatuksen esittämisestä (siis ajatuksen ilman kenenkään solvaamista,vahvikesanoja, ym.täälllä sovitusti sopimatonta)vaan että se herättäisi keskustelua."
Kirjoittaa itse näin:
"Onko naisellinen masokismisi,itsehäpeäsi ja uhriutumissyndroomasi edennyt jo näin pitkälle? -- Miten tämä taas olisi ymmärrettävä ja minkä tästä saisi ? Ehkä jonkun,vielä edellistäkin vaikeamman psyykkisen jakomielisen häpeäsyndrooman"
Etko itse huomaa mitään ristiriitaa jeesustelusi ja todellisen käyttäytymisesi välillä?
Vierailija kirjoitti:
Reppanat. Peräkammarin pojat.
Omalta osaltani voin sanoa, että ihan normaali mies tässä on ja käy. Menestyn työssäni ja on vaimo ja kaksi lasta.
Täällä vaan on hauska käydä ja toisaalta surullistakin kun huomaa millaisia reppanoita suuri osa naisista on. Vertaimeviä loisia jotka ovat riippuvaisia miesten huomiosta.
Yksi suurimpia syitä pyöriä täällä on se, että keskustelu on vilkasta, anonyymia ja toimii ilman nimimerkkipakkoa. Toki usein huomaan keskustelun olevan naisvaltaisuudesta johtuen melko rajoittunutta (ketjuista puuttuu miesnäkökulma), mutta silti tämä paikka vetoaa koska täällä on jengiä. Haluan kirjoittaa netissä yksittäisen kirjoituksen yksittäisenä kirjoituksena, enkä minään nimimerkkinä joka luo itselleen kirjoitusten perusteella netissä toisen identiteetin.
Vietän aika rauhallista perhe-elämää ja lueskelen näitä juttuja itsekseni kun lapset touhuavat huoneessaan jotain. Siihen on omat syynsä (etäisyydet, työ- ja perhekiireet) miksi olen vähentänyt äijäkavereiden kanssa tekemisissä oloa. Miesvaltaisissa keskustelupalstoissa on taas sellainen ongelma, että siellä suurin osa vetää ihan tarpeetonta roolia (netissä voisi anonyymisti olla juuri sellainen kuin on) ja pyrkii pitämään imagonsa mahdollisimman alfamaisena. Varmaan yksi syy täällä pyörimiseen on myös siinä, että olen enemmän kiinnostunut yhteiskunnasta ja ihmisistä kuin tekniikasta. Monet miehet tuppaavat keskustelemaan netissä vain ja ainoastaan harrastuksistaan kuten autoista tai urheilusta. Miehen ei kuulu jutella muusta.
Suurin osa täällä käytävästä keskustelusta ei kuitenkaan kiinnosta minua.
Tiedän ainakin viis täällä pyörivää miestä..
pari teekkarihuumoria kylvävää trollia
pari viiskymmpistä pimpanmetsästäjää, on kuulemma saanut täältä piparia, tähtäimessä petetyt naiset :)
yksi naisia haukkuva hullu
Samat autistit tänne suoltaa pskaansa kuin kaikille muillekin suomifoorumeille. Sekopäitä ja juoppoja joiden elämässä ei ole mitään, niin pitää sitten yrittää pilata muidenkin elämät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävät miehet.
Ihminen, joka kommentoi näin:
"Koska minusta taas mikä tahansa palsta on täsmälleen yhtä hyvä kuin millaisen palstailijat siitä tekevät ....
Tietenkin sitä toivoisi, että se tapahtuisi mahdollisimman hyvässä hengessä,eli ettei nyt haukuttaisi pelkästä ajatuksen esittämisestä (siis ajatuksen ilman kenenkään solvaamista,vahvikesanoja, ym.täälllä sovitusti sopimatonta)vaan että se herättäisi keskustelua."
Kirjoittaa itse näin:
"Onko naisellinen masokismisi,itsehäpeäsi ja uhriutumissyndroomasi edennyt jo näin pitkälle? -- Miten tämä taas olisi ymmärrettävä ja minkä tästä saisi ? Ehkä jonkun,vielä edellistäkin vaikeamman psyykkisen jakomielisen häpeäsyndrooman"
Etko itse huomaa mitään ristiriitaa jeesustelusi ja todellisen käyttäytymisesi välillä?
No entä jospa sinä et itse huomannut,tällä kertaa, juuri sen olleen sitä minulle peräänkuuluttamaasi, niin hyvin itse tietenkin ymmärtämääsi ja hyvin myös ilmaisullisesti hallitsemaasi sarkasmia ja kärjistys joka auttaa asian pelkistämisessä ymmärrettävään muotoon .
Eikö sarkasmin taito olekin juuri sitä ?
Et nyt siltikään siis vain 'hiffannut' mitä sarkasmillani halusin kommentissani sanoa.
Kummallistahan se nyt hieman kuitenkin on, jos joku (itse) täällä palstaileva on sitä mieltä että tämä on jotain 'noloa' puuhaa (miehelle) ,mutta naiselle päinvastoin ihan fiksua .
Etkö näe siinä mitään ristiriitaa? (...jos siis puhutaan ihan vain tämän palstailun olemuksesta sinänsä )
Olen miehekäs ja korkeasti koulutettu mies, joka ajatteli ennen eroa tämän palstan olevan naisten hömpötyksiä. Työtävieroksuva vaimoni otti jokin aika sitten eron kun en tienannut hänen mielestään tarpeeksi. Ex-vaimo kävi AV:lla kun lapset olivat pieniä. Eron jälkeen olen keskittynyt provoilemaan naisten kustannuksella täällä. On mahtavaa lukea sitä rivien välistä tihkuvaa raivoa kun osuu oikein makeaan aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ketju ilmoitettu asiattomaksi vihapuheena. Onkohan vuorossa miesvihaajamode, vai poistuuko ketju niin kuin kuuluukin.
Tuo oli kai joko vitsi, tai sarkasmi.
Kumpi näistä?
Vierailija kirjoitti:
Olen miehekäs ja korkeasti koulutettu mies, joka ajatteli ennen eroa tämän palstan olevan naisten hömpötyksiä. Työtävieroksuva vaimoni otti jokin aika sitten eron kun en tienannut hänen mielestään tarpeeksi. Ex-vaimo kävi AV:lla kun lapset olivat pieniä. Eron jälkeen olen keskittynyt provoilemaan naisten kustannuksella täällä. On mahtavaa lukea sitä rivien välistä tihkuvaa raivoa kun osuu oikein makeaan aiheeseen.
Voi sinua raukkaa. :(
Jotenkin säälin sekaista inhoa herättävät nämä miehet, jotka yhden naisen (=sen ex-vaimonsa) tekemisten vuoksi katsovat aiheelliseksi "kostaa" kaikille naisille. Itse ovat aina täysin viattomia.
Panomiehet ja muut alfat. Käyn täällä, koska täältä saa niin helposti pillua.
Terveisin Naispelko23
Luen monia eri keskustelu palstoja ja silloin tällöin homojen palstojakin. Joskus olen kommentoinutkin sinne jotain mainiten olevani hetero. On huvittavaa että minua on heti syytetty kaappihomoksi koska olen lukenut homojen juttuja. Eikö näille tosiaan tule mieleen että ihmisillä voi olla älyllistä uteliaisuutta ilman että olisi kaappihomo:D