Millaiset miehet pyörii av:lla?
Tuli toisesta ketjusta mieleen.. Omaa miestä en vois koskaan ajatella missään keskustelupalstalla, tai korkeintaan jos olis joku missä puhuttais autoista tms mutta tuskin sielläkään.
Tuli siis mieleen kun joku mies kirjoitti et kukaan mies ei halua nykyaikana maksaa ensitreffeillä ja muutama muu komppas ja tulivat siksi tulokseen et kaikki miehet on sitä mieltä koska kaikki keskustelussa olevat olivat sitä mieltä. Oma mies taas on jotenkin niin toisenlainen esimerkiksi tuossa asiassa, puhuttiin ja sanoi et olisi noloa pyytää joku treffeille ja olla maksamatta, miten joku mies voi olla erimieltä ja vielä vouhkata siitä vauvapalstalla. Hän epäili että jutut ovat mieheksi tekeytyneiden naisen tekstejä, ei kukaan mies noin ajattele/vietä useiden tuntien ajan aikaa vauvalla. Onko palstalla olevat miehet erilaisia kuin palstailemattomat?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh... melko mustavalkoinen ajatusmaailma sinulla.
Niin sellainen mielikuva minulla on ja siksi tein aloituksen. En tunne miehiä joiden ainakaan tietäisin käyvän keskustelupalstoilla.
Ap
Ei kai sellaista kukaan kerro vaikka kävisikin,kukaan ei tiedä että minä käyn täällä.
Eli täällä käyminen on noloa? Ei miehekästä.
On
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti keskimääräistä ennakkoluulottomammat, uskaliaammat, uteliaammat jne. Voisi melkeinpä olettaa että jopa älykkäämmät mutta eihän sitä tiedä.
Päivän naurut. Kiitos.
Helppo kysyä asioita aiheesta kuin aiheesta. Alhainen kynnys. Tämä on parempi kuin suomii25
Vierailija kirjoitti:
Säälittävät miehet.
Onko naisellinen masokismisi,itsehäpeäsi ja uhriutumissyndroomasi edennyt jo näin pitkälle?
Todella säälittävää, jos on.
Olet siis naisena sitä mieltä,että ne keskustelunaiheet joista naiset täällä keskustelevat ovat niin häpeällisiä ,ettei kukaan oman arvonsa tunteva mies alentuisi mihinkään näin säälittävään ?
(Sellaisen kuvanhan tuosta kommentistasi väistämättä saa... )
Jos taas olet mies,niin säälit siis muita miehiä siitä ,että he lukevat samaa palstaa kuin sinä ?
Miten tämä taas olisi ymmärrettävä ja minkä tästä saisi ?
Ehkä jonkun,vielä edellistäkin vaikeamman psyykkisen jakomielisen häpeäsyndrooman ?
TAJUTKAA NYT VAMMAISET: AV:LLÄ
AIHE VAPAALLA
AV:LLÄ
AIHE VAPAALLA
ET SANO LYHENNETTÄ KOKONAISENA SANANA ETKÄ KOKONAISTA SANAA LYHENTEENÄ!!!
JA EDELLEEN EU:HUN, KUN JOKU OTTAA SEN PIAN PUHEEKSI.
Tietääkseni ainakin yliopistotasoisen koulutuksen hankkineiden keskuudessa on yleistä maailman tapahtumien seuraaminen käyttämällä erilaisia informaatiolähteitä. Ilmeisesti sinulla ja miehelläsi ei ole samanlaista uteliaisuutta. En ole lukenut tätä foorumia pitkään, mutta täällä näyttää olevan paljon tavallisen tylsiä ihmisiä, joilla ei ole elämässään suurempia tavoitteita. Näiden keskustelujen lukeminen antaa uutta näkökulmaa. Toisissa piireissä on toisaalta yleistä pyrkiä saamaan omalla toiminnallaan merkittäviä muutoksia maailmaan. Netistä löytyy kaikentyyppiset ihmiset. Nerot, hullut ja tavikset. Kaikki eivät löydy samalta foorumilta. Mielestäni on ihan ihmisyyteen kuuluvan uteliaisuuden rajoissa olla kiinnostunut näistä kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sellainen mielikuva minulla on ja siksi tein aloituksen. En tunne miehiä joiden ainakaan tietäisin käyvän keskustelupalstoilla.
Ap
Tällaista ajatteluvirhettä kutsuaan argumentum ad ignorantiam-nimellä, eli "koska minulla ei ole kokemusta asiasta x, asia x ei ole totta/asiaa x ei ole"
Kannataa avartaa omaa ajattelumaailmaansa, aivan samaan malliin kuin oletat palstailevien miehien avartavan omaansa toisessa asiassa. Muutenhan sinun pitäisi ollaksesi tasa-puolinen hyväksyä näiden "miesten" kokemukset ilman vasta-väitteitä.
Ketju ilmoitettu asiattomaksi vihapuheena. Onkohan vuorossa miesvihaajamode, vai poistuuko ketju niin kuin kuuluukin.
kaffimånsteri kirjoitti:
TAJUTKAA NYT VAMMAISET: AV:LLÄ
AIHE VAPAALLA
AV:LLÄ
AIHE VAPAALLAET SANO LYHENNETTÄ KOKONAISENA SANANA ETKÄ KOKONAISTA SANAA LYHENTEENÄ!!!
JA EDELLEEN EU:HUN, KUN JOKU OTTAA SEN PIAN PUHEEKSI.
https://www.cs.tut.fi/~jkorpela/kielenopas/8.5.html
Lyhenteen taivuttamisen periaate
Lyhenne edustaa ensi sijassa vastaavan sanallisen ilmaisun perusmuotoa. Jotta se edustaisi taivutettua muotoa, kirjoitetaan sen jälkeen kaksoispiste ja taivutuspääte. Sama koskee tunnuksia, erikoismerkkejä, numeroin kirjoitettuja lukuja ja ylipäänsä kaikkia merkkijonoja, jotka eivät ole kirjoitettuja sanoja.
Pääte lukutavan mukaan
Lyhenteen tms. taivutettuun muotoon kirjoitetaan kaksoispisteen jälkeen näkyviin se pääte, joka ilmauksessa ääneen luettuna on. Kirjoittajan on siis tiedettävä, miten lyhenne luetaan. Tässä voi olla useita vaihtoehtoja, koska lyhenteellä on useita lukutapoja, etenkin, jos sillä on useita merkityksiä.
eli siis AV:lla (aihe vapaalla)
Vierailija kirjoitti:
Tuli toisesta ketjusta mieleen.. Omaa miestä en vois koskaan ajatella missään keskustelupalstalla, tai korkeintaan jos olis joku missä puhuttais autoista tms mutta tuskin sielläkään.
Tuli siis mieleen kun joku mies kirjoitti et kukaan mies ei halua nykyaikana maksaa ensitreffeillä ja muutama muu komppas ja tulivat siksi tulokseen et kaikki miehet on sitä mieltä koska kaikki keskustelussa olevat olivat sitä mieltä. Oma mies taas on jotenkin niin toisenlainen esimerkiksi tuossa asiassa, puhuttiin ja sanoi et olisi noloa pyytää joku treffeille ja olla maksamatta, miten joku mies voi olla erimieltä ja vielä vouhkata siitä vauvapalstalla. Hän epäili että jutut ovat mieheksi tekeytyneiden naisen tekstejä, ei kukaan mies noin ajattele/vietä useiden tuntien ajan aikaa vauvalla. Onko palstalla olevat miehet erilaisia kuin palstailemattomat?
Julkein muija jopa kysyi minulta baarissa koska tarjoan hänellle juotavaa:D
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset miehet, jotka eivät haluaa maksaa naisesta eli toisin sanoen paskat miehet.
Nyt pitäisi alkaa käymään vielä huorissa?!
Täällä yksi työtön, vela ja pakana samassa paketissa.
No onhan täällä naisiakin kaikista yhteiskunta- ja ikäluokista niin varmaan melkoinen varianssi luulisi palstan miehissäkin olevan. Itse olen 23-vuotias opiskelija yliopistossa esimerkiksi. Palstailen huvikseni silloin tällöin
Vierailija kirjoitti:
Käyn täällä, koska täällä on niin paljon keskivertoa typerämpiä naisia, joille on kiva vittuilla.
Juuri tuollaiset miehet: tulevat vittuilemaan ja trollaamaan koska eivät oikeassa elmässä uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Moi. Minä olen 32 vuotias mies. Pituutta minulle on kertynyt 187cm ja massaa 95kg. Hiukseni ovat vaaleat puolikiharat olkapäille olevat. Harrastan salilla käyntiä sekä kalliokiipeilyäm uintia. Työkseni teen hyväntekeväisyys työtä koordinaattorin roolissa. Pidän ruuanlaitosta sekä matkailusta ja hyväntekeväisyydestä. Autoni on Lexus Hybrid.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävät miehet.
Onko naisellinen masokismisi,itsehäpeäsi ja uhriutumissyndroomasi edennyt jo näin pitkälle?
Todella säälittävää, jos on.
Olet siis naisena sitä mieltä,että ne keskustelunaiheet joista naiset täällä keskustelevat ovat niin häpeällisiä ,ettei kukaan oman arvonsa tunteva mies alentuisi mihinkään näin säälittävään ?
(Sellaisen kuvanhan tuosta kommentistasi väistämättä saa... )
Jos taas olet mies,niin säälit siis muita miehiä siitä ,että he lukevat samaa palstaa kuin sinä ?
Miten tämä taas olisi ymmärrettävä ja minkä tästä saisi ?
Ehkä jonkun,vielä edellistäkin vaikeamman psyykkisen jakomielisen häpeäsyndrooman ?
Ei sulla kyllä todellakaan ole minkäänlaista sarkasmintajua. Kaikki tekstien piilomerkitykset jäävät poikkeuksetta huomaamatta ja uhriutumisulinamantra napsahtaa päälle pienimmästäkin virikkeestä. Niin rasittavaa ja raskasta, että ihan vielä joka ketjuun ennätät.
(En ole tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja, mutta en hetkeäkään usko, että sitä on tarkoitettu vakavasti otettavaksi. Pakko tämäkin selittää, kun et kuitenkaan ilman apua kykene tajuamaan.)
Surullista, että yksi tai kaksi sekopäätä on pilannut koko palstailevan miesjoukon maineen. Pakko minunkin on tunnustaa, että nykyään palstamiehestä tulee ekana mieleen lompakkoloisvouhka ja muut miesasiamiehet, vaikka varmasti täällä käy ihan normaalejakin miehiä. Tuo/nuo vain ovat niin ahkeria ja omistautuneita, että varmaan tuottavat 95 % tänne postatuista miesten kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä taas en tunne ketään, joka ei käy keskustelupalstoilla. Kaikki tuntemani ihmiset ainakin ovat käyneet jollain palstalla, jos siis olen heidän netinkäyttöään nähnyt.
Mä en itsekään ole koskaan käynyt millään muulla keskustelupalstalla kuin täällä ja tännekin eksyin vahingossa noin vuosi sitten.
Ap
Jos ei ole koskaan käynyt suomi24:lla sitten on jotain vialla.
Eli täällä käyminen on noloa? Ei miehekästä.