Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehet pyörii av:lla?

Vierailija
04.09.2016 |

Tuli toisesta ketjusta mieleen.. Omaa miestä en vois koskaan ajatella missään keskustelupalstalla, tai korkeintaan jos olis joku missä puhuttais autoista tms mutta tuskin sielläkään.

Tuli siis mieleen kun joku mies kirjoitti et kukaan mies ei halua nykyaikana maksaa ensitreffeillä ja muutama muu komppas ja tulivat siksi tulokseen et kaikki miehet on sitä mieltä koska kaikki keskustelussa olevat olivat sitä mieltä. Oma mies taas on jotenkin niin toisenlainen esimerkiksi tuossa asiassa, puhuttiin ja sanoi et olisi noloa pyytää joku treffeille ja olla maksamatta, miten joku mies voi olla erimieltä ja vielä vouhkata siitä vauvapalstalla. Hän epäili että jutut ovat mieheksi tekeytyneiden naisen tekstejä, ei kukaan mies noin ajattele/vietä useiden tuntien ajan aikaa vauvalla. Onko palstalla olevat miehet erilaisia kuin palstailemattomat?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika perinteinen suomalainen tyyppi, ikää reilu 25, avioliitto ja lapsi, korkeakoulututkinto kasassa, käyn töissä, asun Jyväskylän lähistöllä, lievää ylipainoa ja hiusrajan nousemista on havaittavissa. Tykkään lukea monenlaisia foorumeita, esim. MuroBBS, Jatkoaika yms. ja AV menee siinä vieressä. Autojutut ei hirveästi nappaa. Yleensä kommentoin sarkastisesti muiden älyttöminä pitämiin viesteihin. Monet ketjut ovat erittäin mielenkiintoisia kuten vaikkapa se mustasukkaiset kumppanit -ketju. Siinä yksi kuvaus miehestä joka täällä käy.

Vierailija
22/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka käyttävät eri metodeja ja keskustelualustoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mies ei ikinä olisi täällä :`D ja juu on raksamies ja ihanan amis kohta 30vuotta <3 en ikinä voisi olla yhdessä miehen kanssa joka käy täällä yäk. :( ja joo minulla voi olla kapea ajatusmaailma, mutta oma mielipide tai mielikuva täällä käyvistä miehistä on: ällö, runkkari, mammanpoika, säälittävä, teini ja hmmm...ehkä hiukan homomainen ja NETTIRIIPPUVAINEN.

Sori mutta mun oma mielipide!

Vierailija
24/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään keskustella, yllätys yllätys, naistenkin kanssa! Tällaista on av-mamman ilmeisesti lähes mahdotonta käsittää...

Vierailija
25/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuinka nuorena ap tapasi miehensä? kävittekö koskaan treffeillä el onko miehen puheissa mitään pohjaa?

Kävimme me treffeillä. Tosin olin vielä opiskelija silloin, mies työelämässä vaikka onkin minua nuorempi. Tavattiin vuonna 2005, olen nyt 33 ja mies 29. Eikä oo amis niinkuin joku epäili vaikka ei mikään niin korkeasti koulutettukaan, on siis tradenomi ja ammatiltaan vientipäälikkö. Ihan perusmies minun kokemukseni mukaan, tai kun vertaan aiempiin suhteideni miehiin tai miespuolisiin kavereihini. En ole aiemmin miettinyt asiaa mutta nyt tajusin ettei se tosiaan ikinä käy missään palstoilla ja joskus vähän naureskelee kun pyörin täällä mielestään paljon (ehkä yht 1-5 tuntia viikossa).

Vierailija
26/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkaan mies ei ikinä olisi täällä :`D ja juu on raksamies ja ihanan amis kohta 30vuotta <3 en ikinä voisi olla yhdessä miehen kanssa joka käy täällä yäk. :( ja joo minulla voi olla kapea ajatusmaailma, mutta oma mielipide tai mielikuva täällä käyvistä miehistä on: ällö, runkkari, mammanpoika, säälittävä, teini ja hmmm...ehkä hiukan homomainen ja NETTIRIIPPUVAINEN.

toivottavasti sinulla ei ole lapsia.

Vierailija
27/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kahden lapsen puoliviikkoisä. Eksää eivät juuri lasten asiat kiinnosta välitöntä hoitoa lukuunottamatta. Törmään tänne usein googlella etsiessäni tietoa milloin mistäkin lasten asioista, kestävistä vaatteista, koulujutuista ym. ja helposti jää lukemaan juttuja.

Vierailija
28/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No järjellä voisi ajatella, että ihan laidasta laitaan, kuten täällä on keskustelujakin laidasta laitaan.

Vierailija
29/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan palstaa sillä teen tutkimusta sukupuolten eroista. Vertaantätä palstaa Ylilautaan ja eroja on löytynyt.

Vierailija
30/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään keskustella, yllätys yllätys, naistenkin kanssa! Tällaista on av-mamman ilmeisesti lähes mahdotonta käsittää...

En mä aloitusta mitenkään pahalla tehnyt enkä ole ennen edes ajatellut asiaa mutta tänään sain aha-elämyksen, en voisi kuvitella tyyliin ketään hyvin tuntemistani miehistä vauvapalstalle ja sitä tunnetta ehkä korostaa se että oma mies naureskelee tälle. Ei tosin oo koskaan ollutkaan mistään ylilaudasta? Enkä kyllä minäkään, tää on ainoa keskustelupalsta missä oon ikinä käynyt ja tännekin eksyin vahingossa noin vuosi sitten.

Vierailija
31/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset miehet, jotka eivät haluaa maksaa naisesta eli toisin sanoen paskat miehet.

Vierailija
32/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea. Sinkkumies. Parisuhteessa olless pyörin vähemmän, sinkkuna aikaa on enemmän. Tyydyttikö tämä kysymyksen halusi?

Vierailija
33/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi ettei ikinä vois kuvitella käyvänsä jollain vauvapalstalla, ei oo kuulemma normaalia miehen hommaa. Ja ihan on kivan näköinen mukavasti tienaava äijän ketale, jos silla nyt on mitään merkitystä tän asian suhteen. Itse aina luen miehelle kiusallani täältä juttuja, kyllä se välillä kuuntelee, mutta usein käskee lopettaa, ei kuulemma jaksa kuunnella moista roskaa.

Vierailija
34/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä yksinäisiä jotka ei ikinä käy missään, ovat kotona vaan

Vierailija
35/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies täällä ja vähän ivailee ku mä käyn.

Vierailija
36/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täällä lähinnä työväen asiaa agitoimassa, koska voi vetää anonyyminä "leveämmällä pensselillä" kuin muilla foorumeilla.

Vierailija
38/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että voisinkin varmaan esittäytyä.

-Olen noin 30 vuotias mies.

-Olen käynyt amiksen ja myöhemmin ammattikorkeakoulun eli olen nykyään insinööri. Olen rakentanut taloni, osaan vaihtaa renkaat, öljyt, yms. miesjutut, ja osaan myös keskustella.

-Olen 185 cm pitkä ja painan noin 100kg. Olen aika treenattu. Urheilen aika paljon. Käyn salilla ja lenkkeilen.

-Olen pitkässä parisuhteessa hyvännäköisen naisen kanssa.

-Kavereita löytyy myös ihan riittävästi.

-Asun isossa kasvukeskuksessa.

-Seuraan tämän lisäksi muutamaa muutakin foorumia.

Sitten vastaan tähän jo valmiiksi:

-En ole minimuna, kun sitä kuitenkin joku kysyy.

-Olen oikeasti olemassa, kun tätäkin joku kysyy.

Käyn tällä palstalla, koska täällä on kiva lukea naisten avautumisia joistain aiheista. Käyn tällä palstalla myös salaa kaikilta, ja en ikinä myöntäisi kenellekään oikeassa elämässä käyväni täällä.

Vierailija
39/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä miehen pitää kunno tyä mies olla! Kjeh kjeh

Vierailija
40/95 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä eksyin tänne joskus kun googletin jotain ja joku vastaus linkkasi tänne. Päätin, että tutustun suomalaisuuteen paremmin (en usko, että suomalaiset ovat oikeasti tällaisia, vaikka ehkä joissain teksteissä piilee totuuden siemen). Nyt luen ihan mielenkiinnosta varsinkin silloin kun on tylsää. M28 ja latino

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi