Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostan teitä äitejä ja isiä, jotka jaksatte tehdä jatkuvasti työpäivien jälkeen ruokaa

Vierailija
24.11.2025 |

Itse kun pääsen töistä kotiin, niin olo on niin väsynyt, että aina ei vain jaksa tehdä itse ruokaa. Sinkkunainen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa ei tarvitse tehdä ihan koko ajan jos tekee isompia määriä ja vaikka pakastaa osan. :-) Minäkin kokkailen lähinnä viikonloppuisin. 

Vierailija
2/9 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jaksamista siinä on? Totta kai ihmisten pitää syödä, ja lasten varsinkin. Ei siinä ole mitään erityisen arvostettavaa että pitää perheestään huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla huonossa kunnossa vaan, ja ylipainoa löytyy.

Vierailija
4/9 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee arkisin ruokaa kuin yleensä yhtenä päivänä viikosta. 3 hengen perhe, joten melkein aina ruokaa jää myös seuraavalle päivälle, mies laittaa yhden ruoan, ainakin kerran viikossa haetaan jotain noutoruokaa tai syödään valmisruokaa. Lapsi on jo teini joten saa ruokittua itsensä tarpeen vaatiessa itsekin.Viikonloppuisin on sitten kiva kokata paremmin.

Vierailija
5/9 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne oikeasti näin huono, että ruoan tekeminen on erityisen arvostettavaa. Mahdan elää suorastaan jumalallista elämää jos tällaiset asiat on kriteereitä siihen

Vierailija
6/9 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jaksamista siinä on? Totta kai ihmisten pitää syödä, ja lasten varsinkin. Ei siinä ole mitään erityisen arvostettavaa että pitää perheestään huolta.

Etkö nyt vaan pystynyt ottamaan arvostusta vastaan. Perheestä huolen pitäminen on arvostettavaa, minäkin teen niin. Haluan näin tehdä, mutta joo, kyllä se välillä raskaan työelämän päälle tuntuu uuvuttavalta.

Vierailija
7/9 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla huonossa kunnossa vaan, ja ylipainoa löytyy.

Minulla on ainakin juuri päinvastoin. Ruoanlaitto ja sen suunnittelu ja hankkiminen ja koko homma vaatisi sen, että olisi ruokahalua. Muuten siitä tulee pakkopullaa. Olen huono syömään, kausittain kuten nyt vieläkin huonompi. Jos ei tee mieli mitään, vaikka yrittää käydä päässään läpi kaikkia vaihtoehtoja, niin on tosi vaikea kerätä motivaatiota sen ruoan valmistamiseen. Joten vaikea siinä on lihoakaan.

Vierailija
8/9 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en arvosta ihmisiä, jotka ovat niin ahneita, että käyvät töissä, koska pitää saada lisää rahaa. Tuet kyllä riittää elämiseen Suomessa.

Vierailija
9/9 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille oli motivaatio tehdä. Nyt olen eläkkeellä ja syön pääasiassa valmisruokia. Liian rankkaa seistä keittiössä tunti kaksi kokkailemassa. En enää viitsi. Teen sitten, jos pahasti alkaa kyllästyttää. Vielä menee. Ei tuu syötyä liikaa, kun ei oo liian hyvää ja annoskoko on määritelty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi