Millaiset miehet pyörii av:lla?
Tuli toisesta ketjusta mieleen.. Omaa miestä en vois koskaan ajatella missään keskustelupalstalla, tai korkeintaan jos olis joku missä puhuttais autoista tms mutta tuskin sielläkään.
Tuli siis mieleen kun joku mies kirjoitti et kukaan mies ei halua nykyaikana maksaa ensitreffeillä ja muutama muu komppas ja tulivat siksi tulokseen et kaikki miehet on sitä mieltä koska kaikki keskustelussa olevat olivat sitä mieltä. Oma mies taas on jotenkin niin toisenlainen esimerkiksi tuossa asiassa, puhuttiin ja sanoi et olisi noloa pyytää joku treffeille ja olla maksamatta, miten joku mies voi olla erimieltä ja vielä vouhkata siitä vauvapalstalla. Hän epäili että jutut ovat mieheksi tekeytyneiden naisen tekstejä, ei kukaan mies noin ajattele/vietä useiden tuntien ajan aikaa vauvalla. Onko palstalla olevat miehet erilaisia kuin palstailemattomat?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh... melko mustavalkoinen ajatusmaailma sinulla.
Niin sellainen mielikuva minulla on ja siksi tein aloituksen. En tunne miehiä joiden ainakaan tietäisin käyvän keskustelupalstoilla.
Ap
Minä taas en tunne ketään, joka ei käy keskustelupalstoilla. Kaikki tuntemani ihmiset ainakin ovat käyneet jollain palstalla, jos siis olen heidän netinkäyttöään nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Minunkaan mies ei ikinä olisi täällä :`D ja juu on raksamies ja ihanan amis kohta 30vuotta <3 en ikinä voisi olla yhdessä miehen kanssa joka käy täällä yäk. :( ja joo minulla voi olla kapea ajatusmaailma, mutta oma mielipide tai mielikuva täällä käyvistä miehistä on: ällö, runkkari, mammanpoika, säälittävä, teini ja hmmm...ehkä hiukan homomainen ja NETTIRIIPPUVAINEN.
Sori mutta mun oma mielipide!
Miksi nuo piirteet eivät voisi yhtä hyvin sopia myös täällä käyviin naisiin?
Taidat sitäpaitsi olla itse nettiriippuvainen.
Itselläni suurimpana motivaattorina on yrittää ymmärtää, sitä kliseistä "naisen logiikkaa" paremmin ja mikäs sen parempi metodi kuin naisvaltaisen anynoomin keskustelupalstan lueskelu?
Ja ei, en minäkään ole minimuna, luuseri, lassukka ja mitähän näitä nyt olikaan.
Vaan ns. Kunnon mies, jolla vain on viikonloppuisin liikaa aikaa mietiskellä ja tehdä muuta turhaa.
Enkä minäkään täällä käymistä, myöntäisi kenellekkään.
Omasta mielestäni keskiverto av-mamman miestä parempi, sikäli mikäli tämän palstan juttuja on uskominen.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset miehet, jotka eivät haluaa maksaa naisesta eli toisin sanoen paskat miehet.
Niin. Jos naisesta olisi pakko maksaa, mielummin sitten rehellisesti maksullinen.
Onneksi ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sellainen mielikuva minulla on ja siksi tein aloituksen. En tunne miehiä joiden ainakaan tietäisin käyvän keskustelupalstoilla.
Ap
Minä taas en tunne ketään, joka ei käy keskustelupalstoilla. Kaikki tuntemani ihmiset ainakin ovat käyneet jollain palstalla, jos siis olen heidän netinkäyttöään nähnyt.
Mä en itsekään ole koskaan käynyt millään muulla keskustelupalstalla kuin täällä ja tännekin eksyin vahingossa noin vuosi sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkaan mies ei ikinä olisi täällä :`D ja juu on raksamies ja ihanan amis kohta 30vuotta <3 en ikinä voisi olla yhdessä miehen kanssa joka käy täällä yäk. :( ja joo minulla voi olla kapea ajatusmaailma, mutta oma mielipide tai mielikuva täällä käyvistä miehistä on: ällö, runkkari, mammanpoika, säälittävä, teini ja hmmm...ehkä hiukan homomainen ja NETTIRIIPPUVAINEN.
Sori mutta mun oma mielipide!Miksi nuo piirteet eivät voisi yhtä hyvin sopia myös täällä käyviin naisiin?
Taidat sitäpaitsi olla itse nettiriippuvainen.
Hmmm..itseasiassa en ole. Mutta mitäpä sillä väliä. Ja kyllä voivat sopia myös naisiin. Ja tämä oli vain minun mielikuva tällaisella palstalla käyviin miehiin. En vaan voi omassa elämässä kuvitella mitä miehen käyvän täällä. Ja jonkun tiedusteluun kyllä minulla on lapsia. Ja hui kauheaa he nyt varmaan menevät pilalle kun nettiin kirjoitin kommentin joka osui jollain herkkään kohtaan. Taas muistin miksi minäkään en yleensä tällaisilla palstoilla käy ja jäi taas kyllä viimeiseksi kerraksi vähään aikaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Säälittävät miehet.
Melko seksistinen kommentti. Tosin vain yksi muiden joukossa.
Mun mies kävi täällä kerran ja kysyi et tarkoittaako av aivan vajaata koska sen mielestä täällä on niin vajaita juttuja :D
kyllä mullekin tulee täällä pyörivästä miehestä vähän neitimäinen kuva, en tiedä miksi. Mutta sehän on vaan minun päässäni oleva mielikuva.
Miksi av:llä käyminen olisi huonompi juttu kuin somessa kekkulointi? Ihmiset kirjoittaa fb:hen ja twitteriin yhtä tyhmiä juttuja kuin täälläkin, eivätkä tajua tehdä sitä edes anonyymisti.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on siis amis, eikä siksi tunne vetoa palstalla käytyyn, normaalia korkeatasoisempaan keskusteluun.
Näinhän se tavallaan menee. Ei täällä tosin ole pääosin kovinkaan älykästä keskustelua, mutta älykäs ihminen on yleensä kiinnostunut uusista asioista, kun typerämmät saavat riittävästi virikettä ihan vain niistä arjen askareista tai vaikkapa siitä auton rassailusta.
Minäkin eksyin avlle googlen kautta, kaikki tieto mitä etsin, niistä löytyi linkki avlle..Siitä se sitten lähti ja sitten jäin koukkuun.
En ole reppana, vaimo ja kaksi lasta, korkeakoulututkinto ja johtava asema työelämässä.
M43
Oho, tällainenkin keskustelu. Omasta puolestani voin kertoa, että käyn täällä sen takia, että täältä löytää helposti piparia. Pikkuisen kun leikkii kuuntelevaa ja ymmärtävää, niin puolet näistä palstan aviomiehistään valittavista naikkosista on valmiita tiputtamaan pikkuhousunsa, mullehan se sopii. Täältä vaan on niin mukava napata aika ajoin sopiva poka.
Poliitikot, ihan mielenkiinnosta nähdäkseni miten heikoin aines ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kai sellaista kukaan kerro vaikka kävisikin,kukaan ei tiedä että minä käyn täällä.
Mä puhun kotona niin paljon vauvapalstasta että jo mieskin on tullut katsomaan tätä maailman seitsemättä ihmettä :)
Itse henk.koht. arvostan miehiä, joita kiinnostaa oppia jotain naisten ajatusmaailmasta ja keskustella ihmissuhdeasioista yms., mitä tällä palstalla käsitellään. Vaikka itse luen tätä enimmäkseen viihdemielessä överiksi menevien juttujen takia ja anonyymiuden luoman suorapuheisuusmahdollisuuden innostamana niin on täällä hyviäkin juttuja. Joskus luen niitä ääneen miehelleni ja hän ei ole suhtautunut palstailuuni mitenkään halveksuvasti. Ompa joskus minun innostamanani tänne kirjoitellutkin - väänsimme itse asiassa hänen kanssaan 3000€ käsilaukkuketjussa, kiitän omien moista rahanhaaskausta vastustaneiden viestieni yläpeukuttelusta. ;) Noin muuten on sellainen miehekäs perusmies, joka ei kauheasti nettifoorumeita kuluta. Kuitenkin valmis syvällisiin keskusteluihin tämmöisistäkin aiheista kuin tällä palstalla.
Tunnen muuten paljon foorumeilla kirjoittelevia miehiä ja olen nämä kaverini itse asiassa saman harrastusfoorumin miiteissä tavannutkin. :D Semmoinen kirjava joukko eri-ikäisiä jäbiä, heteroita suurin osa, työssä käyviä, opiskelevia, ikähaitari teineistä päälle kolmekymppisiin.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on siis amis, eikä siksi tunne vetoa palstalla käytyyn, normaalia korkeatasoisempaan keskusteluun.
Näinhän se tavallaan menee. Ei täällä tosin ole pääosin kovinkaan älykästä keskustelua, mutta älykäs ihminen on yleensä kiinnostunut uusista asioista, kun typerämmät saavat riittävästi virikettä ihan vain niistä arjen askareista tai vaikkapa siitä auton rassailusta.
No, ei tuokaan ihan pidä mun miehen osalta paikkaansa. On kiinnostunut autoista mutta ei niiden rassailusta. Työnsä puolesta matkustelee paljon ja joutuukin olemaan kiinnostunut erilaisista asioista. No ainoa keskustelu jonka nyt tietää täällä on se "miten ilmoitan treffeille pyytämälleni naiselle etten aio maksaa hänen osuutta treffeistä" tms, sitä siis nyt luki kun näytin sen ja sanoi et ton on pakko olla muija, ei kukaan mies aattele noin ja kaikenlisäksi uikuta asiasta jollain vauvapalstalla tuntikausia eli muista keskusteluista hänellä ei ole kokemusta.
Jep jep. Jälleen kerran päästiin haukkumaan miehiä.
Sehän on mammojen lempiaihe.
Haukkuminen on kivaa ja siitä tulee hyvä mieli.