Ikä,kuppikoko, pituus ja paino :)
Kerro nämä ja oletko mielestäsi hyvä kropaltaan ja mistä ruumiinosasta pidät eniten ja mitä vihaat. Oletko sinkku avoliitossa vai avoliitossa ja lasten lukumäärä.
Kommentit (198)
No nyt Av mamma viestiä, kiitos.
48v 80D 172cm 62kg Avoliitossa 2 lasta. Persettä on kehuttu farkuissa ja tiukoissa trikoissa. Reisistä ja sääristä en itse pidä :)
25v.
70F
165cm
70kg
Tyytyväinen naisellisiin muotoihin. Ehkä reidet voisi olla jonkun sentin kapeammat, niin löytyisi helpommin housuja kun jos istuu jaloista niin on isot vyötärön kohdalta.
42v 85C 182cm 72kg Avoliitossa 2 lasta 15v,12v. Olen tyytyväinen kropassani rintoihin, peppuun, reisiin ja pitkiin jalkoihin ja sääriin.
Mahasta voisi lähteä 5cm ja samalla myös "jenkkakahvat".Muuten olen tyytyväinen :)
35v,80H,175cm,82kg, Eronnut, 1 lapsi. Suhkoht tyytyväinen paitsi rinnat,masusta sentti pari, peppu sääret ok.
38v 85E 176cm 82kg avoliitossa 3 lasta. Perse ja rinnat hyvät. En ole tyytyväinen reisiin,mahaan ja sääriin jotka todella paksut.
24 v
167 cm
73kg
D75
Olen ihan ok tyytyväinen. Vielä kun kolme senttiä lähtisi vyötäröltä pois niin olisi mukava :)
Vierailija kirjoitti:
24v, 163cm, 70A, 46,5kg.sinkku. vihaan ja voin huonosti hoikkuuteni takia.
Hyvältä kuulostaa mittojen suhteen. Tosin jos huonolta tuntuu, niin silloin ravinto ja treeni kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Ikä: 22 v
Kuppikoko: En tiedä, kun en käytä liivejä. Varmaan 70-75 A-B.
Pituus: 168 cm
Paino: ±50 kg
Tykkään kropastani. Vähän kiinteämpi vois kyllä olla, mutta oon laiska liikkumaan. Pidän kaikista ruumiinosista. Kai kyljet ja pyöreä peppu ja rinnat on kivoimmat. Sääret on vähän ulospäin kaarevat, jos pitää miinusta keksiä. Sinkku ja lapseton olen.
Miksi ihmeessä et käytä liivejä?
24v, 163cm, 57kg ja 75B
Olen kokonaisuuteen ihan tyytyväinen, mutta rinnat saisi olla vähän isommat. Lantioni on tosi leveä ja peppu iso, joten näin pienet rinnat ei oikein sovi pakettiin. Avoliitossa olen ja yksi lapsi.
23v, 161cm, 50kg, 70B, sopusuhtainen & tyytyväinen, kihloissa, ei lapsia.
41v
75B
165 cm
59 kg
Mitään en muuttaisi :)
34v, 75D, 164 cm, 73 kg. Oikein hyvä näin, rakastan kurvejani.
30 v. 167 cm, 64 kg, 70F. Naimisissa ja kaksi lasta. Olen tyytyväinen sopusuhtaisiin muotoihini ja timmiiin kroppaan...lukuunottamatta maha, joka ei ole timmi roikkuvan vatsanahan vuoksi. Eli vatsastani en pidä ja rinnatkin roikkuu ja löysät.
21 v
150 cm
105 kg
105F
Pidän kasvoistani, muuhun en ole tyytyväinen.
Elän avoliitossa, ei lapsia.
22v
164cm
60kg
75D
Muuten olen tyytyväinen kroppaani, mutta vatsa saisi olla ihan hieman kiinteämpi.
Avoliitossa ja yksi lapsi.
22v
75C
178cm
64 kg
Olen tyytyväinen ulkonäkööni, tykkään eniten pepustani ja silmistäni. Olen avioliitossa ja yhden lapsen äiti.