Ikä,kuppikoko, pituus ja paino :)
Kerro nämä ja oletko mielestäsi hyvä kropaltaan ja mistä ruumiinosasta pidät eniten ja mitä vihaat. Oletko sinkku avoliitossa vai avoliitossa ja lasten lukumäärä.
Kommentit (198)
28v
AA 80
181cm
63kg
Single
Ei ole muksuja
38v
85DD
178cm
82kg
Avoliitossa
3 lasta
Rinnat on Superit, mutta perse ja maha todella kauheat joista en todellakaan tykkää :)
Nyt Kuumaketju vieläkin kuumemmaksi: )
25v, 85F, 165cm ja 78kg.
Ihan tyytyväinen olen, vartalomalli on tiimalasityyppiä, joten moni tuntuu yllättyvän painostani, kun en keskivartalolta ole niin iso kuin luulisi.
Laihduttaa yritän kuitenkin lapsen saamiseksi, pco:n oireita voisi helpottaa painonpudotus, jos lapsi sitten tulisikin.
Vierailija kirjoitti:
25v, 85F, 165cm ja 78kg.
Ihan tyytyväinen olen, vartalomalli on tiimalasityyppiä, joten moni tuntuu yllättyvän painostani, kun en keskivartalolta ole niin iso kuin luulisi.
Laihduttaa yritän kuitenkin lapsen saamiseksi, pco:n oireita voisi helpottaa painonpudotus, jos lapsi sitten tulisikin.
Eikä 85F rinnat ole jo liian isot ja häiritsevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25v, 85F, 165cm ja 78kg.
Laihduttaa yritän kuitenkin lapsen saamiseksi, pco:n oireita voisi helpottaa painonpudotus, jos lapsi sitten tulisikin.Eikä 85F rinnat ole jo liian isot ja häiritsevät?
On ne ehkä vähän. Mulla oli D kuppi ennenkuin parikymppisenä alotin e-pillerit hetkeksi, kasvoiva nopeasti sen jälkeen tämmösiksi.... Mutta on näihin tottunut.
27, E, 164, nyt kasikuulla raskaana 100 kg, ennen raskautta 80 kg. Pidän koko kropastani oikein paljon, eniten ehkä tatuoinnista, käsistä ja rinnoista ja vähiten kurkunpäästä, koska minulla on epämiellyttävän herkkä oksennusrefleksi. Naimisissa, eka lapsi tulossa.
75AA
158cm
61kg
21v
En oo koskaan seurustellut
Inhoan kroppaani koska olen muodoton ja lauta. Vatsa pömpöttää hiukan ja ylimääräinen on muutenkin paskoissa paikoissa, esim perse on littana ja tissit pelkät ketunnenät, lantiokin on mallia pikkupoika ja naama on pullea. Hyh hyh!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25v, 85F, 165cm ja 78kg.
Laihduttaa yritän kuitenkin lapsen saamiseksi, pco:n oireita voisi helpottaa painonpudotus, jos lapsi sitten tulisikin.Eikä 85F rinnat ole jo liian isot ja häiritsevät?
On ne ehkä vähän. Mulla oli D kuppi ennenkuin parikymppisenä alotin e-pillerit hetkeksi, kasvoiva nopeasti sen jälkeen tämmösiksi.... Mutta on näihin tottunut.
Kuulostaa hyvälle,voisin tulla siementämään sua,mutta lapsesta en voi antaa takuuta,avokki ainakin tuli paksuksi pillereistä huolimatta ja siihen loppui meidän seksielämä.
Vierailija kirjoitti:
75AA
158cm
61kg
21v
En oo koskaan seurustellut
Inhoan kroppaani koska olen muodoton ja lauta. Vatsa pömpöttää hiukan ja ylimääräinen on muutenkin paskoissa paikoissa, esim perse on littana ja tissit pelkät ketunnenät, lantiokin on mallia pikkupoika ja naama on pullea. Hyh hyh!!
Netunnenät on ihan kivat.
161cm 62kg, 75F. Pikkusen pläski, mutta vartalonmalli tiimalasi. Lisää treeniä ja rasvaa pois, niin hyvä tulee. Naimisissa. Tykkään mun päästä :D kasvot on kauniit ja hiukset harvinaisen paksut ja pitkät. En tykkää mun kropasta, sillä jalat, selkä, kädet, pakarat atooppisen ihottuman peitossa aina, vaikka miten hoitaisi.
Onko mammoista kukaan painanut yli 100kg??
56 v, 75F, 171 cm, 63 kg. Olen riittävän tyytyväinen. Selluliittiä saisi olla reisissä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nämä ja oletko mielestäsi hyvä kropaltaan ja mistä ruumiinosasta pidät eniten ja mitä vihaat. Oletko sinkku avoliitossa vai avoliitossa ja lasten lukumäärä.
Ikä= 33 vuotta
kuppikoko=75C - 75D (vaihtelee kuukautiskierron mukaan)
pituus= 160 cm
paino= 57 kg
Avoliitossa
Lapsia 1
Kroppani on täysin ok. Se ei ole enää parikymppisen tytön vartalo, eikä sen tarvitsekaan olla. Jalat on vahvat urheilusta, samoin kädet, jenkkakahvoille on kertynyt tarttumapintaa jota ei tarvitsisi olla, mutta istuu siilä vyötäröllä sitkeästi. Eniten pidän kasvoistani ja vähiten "ratsastushousu" reisistä.
Vierailija kirjoitti:
26, 80C,167cm ja noin 67 kg. Kroppa on hyvä, koska harrastan lenkkeilyä ja kuntosalia. Eniten pidän yläkropasta, mutta olen tosi tyytyväinen kokonaisuuteen ylipäätään. Olen avoliitossa, ei lapsia.
174cm, 82 kg, 37 vuotta, 80C. 5 lasta joista nuorin 3kk niin hieman on raskauskiloja jäljellä. Parasta minussa on kasvot ja terhakat rinnat. Vähiten pidän mahastani joissa raskaudet näkyvät.