Ikä,kuppikoko, pituus ja paino :)
Kerro nämä ja oletko mielestäsi hyvä kropaltaan ja mistä ruumiinosasta pidät eniten ja mitä vihaat. Oletko sinkku avoliitossa vai avoliitossa ja lasten lukumäärä.
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni näyttäis käyttävän väärän kokoisia rintsikoita.
Jep. Pituus ja paino kertovat hoikkuudesta, mutta käytetään läskien liivejä (ympärys 75-85 jollain 150-165 -senttisellä on jo hulluutta!)
Muuten samaa mieltä, mutta tunnen monta hoikkaa ja pitkää nasta joilla 75 ympärys, koska on iso rintakehä. Että en sanoisi läskimitaksi näin ketään näkemättä :)
41 v, 165cm, 59 kg, 70F, naimisissa ja 2 lasta. Muuten kroppa ok, mutta rinnat voisivat olla pienemmät ja lantio kapeampi.
48v, 168cm pitkä, 66 kg. Liivien koko 75E, 3 aikuista lasta.
Olen ihan tyytyväinen itseeni, koska olen kuitenkin terve. Hankaluutta vaatehankinnoissa aiheuttaa kokonaisuuteen suhteutettuna hieman liian isot rinnat ja kapea vyötärö. Housujen hankkiminen on haastavaa, koska jos on reidestä hyvät niin roikkuvat vyötäröltä. Istuvan kauluapaidan/jakun hankinnassa rinnat kinnaavat, jos vaate istuu muualta hyvin jne. Mutta ne on pieniä murheita.
Vierailija kirjoitti:
Nainen21v kirjoitti:
21v
75B
145cm
43kgOlen ihan tyytyväinen kroppaani.
Paras osa taitaa olla peppuni, kun
sitä aina kehutaan. Ja pidän siitä
itsekin. Rintani olisivat tosin
mielestäni saaneet kasvaa
C-kuppiin, niin näyttäisin
muodokkaammalta.
(muutenkin kuin vain pepustani.)kevyesti meikattuna näytän kauniilta,
ilman ihan ok:lta,
paitsi kausittain kun finnit valtaavat kasvoni.Ai niin, unohdin, olen sinkku (valitettavasti.)
lapsien lukumäärä 0 (onneksi.)
:DD siis mite sie oot jääny kakaran pituiseks? pedofilia-fantasioijan unelma.. viä tissit pois nii sua vois luulla kakaraks, ole varovainen ulkona.
46v 85D 172kg 64kg avoliitossa ei lapsia. Peppu ja rinnat kauniit, mutta mahassa ja reisissä 3cm liikaa rasvaa. Mahaan jää rumat ja kauheat "vatsamakkarat".
Vierailija kirjoitti:
Nainen21v kirjoitti:
21v
75B
145cm
muodokkaammalta.
paitsi kausittain kun finnit valtaavat kasvoni.Ai niin, unohdin, olen sinkku (valitettavasti.)
En yllättyny että oot sinkku. Kukaan mies ei halua olla lapsenpituisen kanssa, koska muuten joku luule pedofiiliks. Etenki jos näytät ilman meikkiä alaikäiseltä. :D yksinäinen elämä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36 v, 165cm, 69kg, A90. Eronnut, kaksi lasta.
En pidä kropastani yhtään .. olen läski muuhun kroppaan sopimattomilla minitisseillä :/ hartiat ovat leveät , samoin lanteet eikä minusta siroa saa millään! Parasta ehkä pitkät jalat /lyhyt selkä-yhdistelmä kun monilla se on toisinpäin
Sun rintsikkakoko on A90?
kyllä, olen joku ihme friikki.. kahdessa eri alusvaatteiden erikoisliikkeessä minua mittailtu ja selvästi ihmetelty. käytän koon 85A liivejä, joiden ympärysmittaa on jatkopaloilla isonnettu sillä muuten eivät todellakaan mene kiinni!
Vierailija kirjoitti:
20v, 70C, 169 cm ja 72 kg.
Onko sulla iso ja leveä peppu vai tavallisen kokoinen kun noilla kirkoilla ei varmaan ole pieni? Millaiset rinnat isot vai sopusuhtaiset?
Vierailija kirjoitti:
Nainen21v kirjoitti:
21v
75B
145cm
muodokkaammalta.
Ennustan ikuista yksinäisyyttä. Kukaan mies EI halua lapsenpituista naista kumppanikseen :D
Vierailija kirjoitti:
Kerro nämä ja oletko mielestäsi hyvä kropaltaan ja mistä ruumiinosasta pidät eniten ja mitä vihaat. Oletko sinkku avoliitossa vai avoliitossa ja lasten lukumäärä.
Haistappa kuule saatanan mäntti pitkä paska. Voi vittu näitä typeriä kyselyitä.
34v, 85E, 162, 81. 2 lasta. En pidä keskivartalostani: Iso tynnyri vatsana, rinnat kuin iso makkara myö selkäpuolelle kiertyen. Dieetti tehoaa vain mieheeni, jolla alkaa olla taas sixpack kunnossa, kun ollaan muutettu kesän jälkeen ruokailuja fiksummiksi ja lisätty liikuntaa. Onhan sitä kiva katsoa, mutta kumpa voisin tarjota hänellekin silmäniloa!
21v
70C
153cm
42-43kg
Seurustelen, mutta ei asuta yhdessä, sillä opiskelemme eri paikkakunnilla. Ei ole lapsia vielä. Olen kroppaani ihan tyytyväinen. Välillä vaan pituus ärsyttää, kun en yllä ilman jakkaraa tms ylähyllyille =D Noh ennemmin näin, että olen lyhyt kuin että olisin esim 190cm
Mä en enää ikinä vastaa
tälläisiin kyselyihin, kun
saan jokaikisessä paikassa
kuulla kuittailua pituudestani!
Se21v145cmnainen kirjoitti:
Mä en enää ikinä vastaa
tälläisiin kyselyihin, kun
saan jokaikisessä paikassa
kuulla kuittailua pituudestani!
Älä nyt pahastu kommenteista. Ei kaikki voi olla 175-185cm.Joidenkin pitää olla vaan lyhyempiä. Ite olen vain 165cm ja haluaisin olla ainakin 178cm😂
161cm/60kg/75b olen urheilija, joten olen tyytyväinen kroppaani. Ei lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen21v kirjoitti:
21v
75B
145cm
muodokkaammalta.
lapsien lukumäärä 0 (onneksi.)Ennustan ikuista yksinäisyyttä. Kukaan mies EI halua lapsenpituista naista kumppanikseen :D
Mun yks kaveri, 150cm, iskee joka yö baarissa miehen itselleen. Ja yleensä ne on kuumia, hyväkuntoisia urheilijamiehiä. Joten enpä sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen21v kirjoitti:
21v
75B
145cm
muodokkaammalta.
lapsien lukumäärä 0 (onneksi.)Ennustan ikuista yksinäisyyttä. Kukaan mies EI halua lapsenpituista naista kumppanikseen :D
Mun yks kaveri, 150cm, iskee joka yö baarissa miehen itselleen. Ja yleensä ne on kuumia, hyväkuntoisia urheilijamiehiä. Joten enpä sanoisi.
Niin, yhdenillan juttuja on helppo saada, mutta enpä usko että kukaan haluaa tuon naisen kumppaniksi PARISUHTEESEEN. Hei, 145cm nainen, kauanko olet ollut sinkkuna ja kerro nikkisi jollain sivustolla nii kerron onko sulla edes ulkonäön puolesta mahkuja saada itselles miestä
34v, 4 lasta, D85. Pituus 164cm ja paino 77,7kg - eli aivan liikaa!
En ole tällä hetkellä tyytyväinen vartalossani oikeastaan mihinkään. Mutta asia on työn alla ja tavoitteena karistaa extrakilot!
24 v., 160 cm, 70 kg, 75G, rv 22+4, kihloissa.