Ikä,kuppikoko, pituus ja paino :)
Kerro nämä ja oletko mielestäsi hyvä kropaltaan ja mistä ruumiinosasta pidät eniten ja mitä vihaat. Oletko sinkku avoliitossa vai avoliitossa ja lasten lukumäärä.
Kommentit (198)
20v
164cm
55kg
75D
Olen ihan tyytyväinen, kiinteämpikin voisin olla. Rinnat on isot ja peppu ja reidet kapeat, Y-mallinen vartalo. Eniten tykkään jaloistani jotka ovat suht pitkät ja hoikat, vähiten alleista ja jenkkiksistä.
28
B75
158
55kg
Yksi lapsi
Tykkään kropastani kokonaisuudessaan, treenaan tavoitteellisesti joten atleettinen muttei fitness-kuiva. Kevyt lihaserottuvuus, peppu ja reidet on suosikit. Jos on pakko etsiä kritisoitavaa niin rinnoista pitäisin enemmän jos olisivat täyteläisemmät.
Ja avomies löytyy pus
45v
B75
164cm
60kg
5 lasta
Ihan tyytyväinen, salilla käyn parikertaa viikossa ja juoksen ja pyöräilen silloin tällöin. Lihaksia on on enemmän kun nuorena kun olin 10 kg kevyempi.
27 v
Hädin tuskin AA-kuppi
165 cm
N. 60 kg
En pidä kropassani mistään ja inhoan kaikkea mutta eniten itikan pureman kokoisia "tissejäni", paksuja käsivarsia, selluliittipersettäni, läskejä reisiäni ja naamaani. Olen ikisinkku enkä ole koskaan seurustellut. Lapsia 0 enkä kyllä niitä edes halua.
Ikää 34, kuppi järkyt 85J, 173cm, 84kg. Kropassani pahinta lollot, ne kun sais pienemmäksi ja masusta jokunen sentti pois. Sääriin tyytyväinen. Kolmen lapsen huoltaja, vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä: 22 v
Kuppikoko: En tiedä, kun en käytä liivejä. Varmaan 70-75 A-B.
Pituus: 168 cm
Paino: ±50 kg
Tykkään kropastani. Vähän kiinteämpi vois kyllä olla, mutta oon laiska liikkumaan. Pidän kaikista ruumiinosista. Kai kyljet ja pyöreä peppu ja rinnat on kivoimmat. Sääret on vähän ulospäin kaarevat, jos pitää miinusta keksiä. Sinkku ja lapseton olen.
Miksi ihmeessä et käytä liivejä?
Justhan mä tohon arvioin tissien kooksi 70-75 A-B, niin siksi :D Ja on niitä hyvin monia muitakin syitä, mutten jaksa niitä luetella. En näe yhtäkään syytä, miksi käyttäisin liivejä.
21v
75B
145cm
43kg
Olen ihan tyytyväinen kroppaani.
Paras osa taitaa olla peppuni, kun
sitä aina kehutaan. Ja pidän siitä
itsekin. Rintani olisivat tosin
mielestäni saaneet kasvaa
C-kuppiin, niin näyttäisin
muodokkaammalta.
(muutenkin kuin vain pepustani.)
kevyesti meikattuna näytän kauniilta,
ilman ihan ok:lta,
paitsi kausittain kun finnit valtaavat kasvoni.
Nainen21v kirjoitti:
21v
75B
145cm
43kgOlen ihan tyytyväinen kroppaani.
muodokkaammalta.
(muutenkin kuin vain pepustani.)kevyesti meikattuna näytän kauniilta,
paitsi kausittain kun finnit valtaavat kasvoni.
Ai niin, unohdin, olen sinkku (valitettavasti.)
lapsien lukumäärä 0 (onneksi.)
39
75D / 80C riippuen liivistä
168 cm
77 kg
Naimisissa 12 vuotta
3 koululaista
Ajeltu pillu
Vierailija kirjoitti:
Nainen21v kirjoitti:
21v
75B
145cm
43kgOlen ihan tyytyväinen kroppaani.
muodokkaammalta.
(muutenkin kuin vain pepustani.)kevyesti meikattuna näytän kauniilta,
paitsi kausittain kun finnit valtaavat kasvoni.Ai niin, unohdin, olen sinkku (valitettavasti.)
lapsien lukumäärä 0 (onneksi.)
Samat mitat rintoja lukuunottamatta kuin mun viidesluokkalaisella tyttärellä 10v
😮
Vierailija kirjoitti:
Aika moni näyttäis käyttävän väärän kokoisia rintsikoita.
Jep. Pituus ja paino kertovat hoikkuudesta, mutta käytetään läskien liivejä (ympärys 75-85 jollain 150-165 -senttisellä on jo hulluutta!)
36 v, 165cm, 69kg, A90. Eronnut, kaksi lasta.
En pidä kropastani yhtään .. olen läski muuhun kroppaan sopimattomilla minitisseillä :/ hartiat ovat leveät , samoin lanteet eikä minusta siroa saa millään! Parasta ehkä pitkät jalat /lyhyt selkä-yhdistelmä kun monilla se on toisinpäin
37v
168cm
60kg
65GG/H
Ei lapsia, avoliitossa
Mulla on nätit silmät, hoikat ja aika pitkät sääret, sirot nilkat ja ranteet. Perse on lättänä ja hartiat liian leveät, vyötäröllä ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
36 v, 165cm, 69kg, A90. Eronnut, kaksi lasta.
En pidä kropastani yhtään .. olen läski muuhun kroppaan sopimattomilla minitisseillä :/ hartiat ovat leveät , samoin lanteet eikä minusta siroa saa millään! Parasta ehkä pitkät jalat /lyhyt selkä-yhdistelmä kun monilla se on toisinpäin
Sun rintsikkakoko on A90?
25v. 65H, 158cm, 52kg.
Avoliitossa, ei lapsia. Inhoan vatsaa ja käsivarsia. Muuten olen tyytyväinen, paitsi paino vois tippua vielä 3kg ja isommat tissit vois vielä olla. En muuten painosta välitä, mutta pelkään verikokeita ja veren luovuttamista ihan tolkuttomasti, niin alle 50kg ei tarvitse/voi luovuttaa verta :D
23v, 160cm, 50kg, 75B, avoliitossa, sormusta odotellessa. Peppu on mahtavan pyöreä, kaikenkaikkiaan olen hyvin tyytyväinen!
24v, 70B, 166cm, 51kg. Oon ihan tyytyväinen.