Itsemurhan tehnyt läheisesi, mitä merkkejä huomasit silloin tai nyt jälkikäteen?
Minä huomannut tietyn tyyneyden ja muuttumisen mukavammaksi ja samaan aikaan impulssikontrollin pettäminen yllättäen(vihan, surun tunteet lähinnä). Huomasi ettei kaikki ole hyvin, mutta ei selvästi tahtonut apua.
Kommentit (104)
Aion tehdä itsemurhan ensi kuussa. Mulla on pienet Munat en saa naista eikä työtä ei oo rahhaa. Naiset inhoaa minua koska olen ruma ne pilkkaavat mua ja nauravat. Pitäs olla rahamies, narsisti paska että saa naisen, naiset arvostaa vain jos on housuissa Isot Munat. Kaikki nauraa mulle kun on pienet Munat, se on suuri ongelma. Yhteiskunnassa arvostetaan isoja sukuelimiä. Pitäs olla kova panomies ja isot Munat. Vanhemmat pakottivat jäämään elinkelvottomalle pikku tilalle, ei saanut käydä missään, ei saanut katsella tyttöjä piti vaan työtä, työtä... Nyt ulosottomiehet ajaa pois kotitilalta minun siskoni velkojen vuoksi. Siskoni törsäsi ja makasi vankila jätkien kanssa ja teki jätti velat jotka ulosottomiehet karhuaa minulta.
Eipä ole läheiset tehneet. Serkku oli etäinen, näin kerran.
Kaverit tai tutut, yleensä siinä vaiheessa entiset, on olleet päihdeongelmaisia. Taustalla jo nuorena aloitettu perseily elämällä. Yksi ja ainoa normaali tapaus tappoi itsensä tyttökaverin lähtemisen takia. Vanhemmilla taustalla alkoholismia ja työttömyyttä. Ai niin. Yksi koulukaveri oli isänsä psyykkisesti kiusaama. Kaikki miehiä.
uuuuu