Onko teitä kohdeltu kusipäisesti sängyssä (yhdenillanjutut yms)? Kertokaa kokemuksia!
Kommentit (23)
On. Ällöttää peppu jutut ja yks mies survasi kysymättä ja kiellost huolimatta jatkoi enkä päässyt pois. Kotimatkalla itkin kun oli niin hyväksikäytetty olo.
Eron jälkeen minulla oli paljon yhdenillanjuttuja vuosia sitten. Kävi sitten niin, että lähdin jatkoille kaverusten kanssa, kun toinen heistä oli mielestäni söpö. Jatkoille tuli kolme tyyppiä ja yksi sitten jossain vaiheessa poistui. Ne kaksi taas oli sopineet, että minusta riittää molemmille, olin kuin lihanpala jaettavaksi. Erityisesti toinen tyyppi oli kusipäisempi siinä, kuinka suhtautui minuun. Tunsin itseni nöyryytetyksi tästä asenteesta, harrastin seksiä molempien kanssa, mutta suosin toista enemmän. Oli hyvä töytäisy minulle, että yhdenillanjutut eivät ole mikään hyvä juttu minulle, vaikka olin harrastanut niitä osin hellyydenpuutteesta ja osin seikkailunhalusta.
Otin miehen baarista kotiin. Heti oven sulkeuduttua kävi kiinni kuin sika limppuun; käänti mut nojatuolin käsinojalle ja repi hameen ja pikkarini pois. Puristeli tissejäni ja työntyi sit takaapäin rajusti. Kolme työntöä ja se oli siinä. Vehkeensä kuivasi keittiöpyyhkeeseeni ja käytetyn kortsun jätti tiskipöydälle. Jäin hölmistyneenä katsomaan kun sulki oven perässään.
Mut tää nyt olikin kai odotettavissa.. ainakin näin tyttökaverini kertoivat.
Nämä kaksi viimeistä (viestit 7 ja 8); noin käy kun nainen ei arvosta itseään paskaakaan ja antaa asioiden vain tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
On. Ällöttää peppu jutut ja yks mies survasi kysymättä ja kiellost huolimatta jatkoi enkä päässyt pois. Kotimatkalla itkin kun oli niin hyväksikäytetty olo.
Virheistään oppii mutta kyllä suosittelen terapiassa käymistä.. onhan toi traumaattinen kokemus :(
Ei minulle vaan kaverille:
kaveri on siis X-vartalotyyppinen ja tissit senkokoiset että suurin osa miehistä kuolaa kadulla perään yms.
No sinkkuna ollessaan meni baarista kotiin jonkun bodarin kanssa joka oli jumaloinut häntä baarissa. Heti kun sai vaatteet pois niin jätkä alkoi kyselemään "Miks sun tissit roikkuu?" "Miks sul on selluliittii? mun ex kävi joka päivä salilla eikä sillä ollu" "miks sul on sänkee? mun ex kävi joka viikko brasilialaisessa sokeroinnissa".
panivat silti.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaksi viimeistä (viestit 7 ja 8); noin käy kun nainen ei arvosta itseään paskaakaan ja antaa asioiden vain tapahtua.
Oli kyllä elämäni ensimmäinen ja viimeinen yhdenillanjuttu.. jos jotain niin opikseni otin. T. 8
Yhden illan juttuni, jonka kanssa päädyin lopulta kyllä useasti baarista kotiin, oli aina todella ihana ja meillä oli hyvää seksiä, kunnes aamu koitti. Aamulla hän katsoi minua niin kylmin ilmein, sanoi sanan tai kaksi ja halusi minun aina lähtevän mahdollisimman nopeasti. Kun näitä iltoja kertyi lisää, hän kävi joka aamu aina vaan ilkeämmäksi. En muista tarkkaan mitä hän sanoi, mutta sai aina oloni todella kurjaksi ja halvaksi. Lopulta minulle tuli niin huono olo iltojen jälkeen, että sanoin itse etten halua tavata enää.
Vierailija kirjoitti:
Otin miehen baarista kotiin. Heti oven sulkeuduttua kävi kiinni kuin sika limppuun; käänti mut nojatuolin käsinojalle ja repi hameen ja pikkarini pois. Puristeli tissejäni ja työntyi sit takaapäin rajusti. Kolme työntöä ja se oli siinä. Vehkeensä kuivasi keittiöpyyhkeeseeni ja käytetyn kortsun jätti tiskipöydälle. Jäin hölmistyneenä katsomaan kun sulki oven perässään.
Mut tää nyt olikin kai odotettavissa.. ainakin näin tyttökaverini kertoivat.
Yläpeukku turvaseksille :)!
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle vaan kaverille:
kaveri on siis X-vartalotyyppinen ja tissit senkokoiset että suurin osa miehistä kuolaa kadulla perään yms.
No sinkkuna ollessaan meni baarista kotiin jonkun bodarin kanssa joka oli jumaloinut häntä baarissa. Heti kun sai vaatteet pois niin jätkä alkoi kyselemään "Miks sun tissit roikkuu?" "Miks sul on selluliittii? mun ex kävi joka päivä salilla eikä sillä ollu" "miks sul on sänkee? mun ex kävi joka viikko brasilialaisessa sokeroinnissa".
panivat silti.
Haha voi ei aikuinen mies joka viimein saavuttanut kyselyiän :D
Mulla varmaan se, että huumattiin. Menin ennestään tutun henkilön luokse aikeissa seksin harrastaminen. Join noin desin verran minulle tarjottua alkoholijuomaa ja taju meni saman tien. Heräsin jossain vaiheessa lattialta patjalta. En tiedä mitä tapahtui sillä välillä, kun "nukuin". Kaduttaa vieläkin, ettei rikosilmoitusta tehty.
Aika järkyttävää, että naiset arvostavat itseään näin vähän. Miksi ihmeessä panette tuollaisten miesten kanssa / jatkatte seksisuhdetta, vaikka miehillä ei ole _minkäänlaista_ kunnioitusta teitä kohtaan ja ovat ilmiselvästi muutenkin kamalia ihmisiä. Huh
Vierailija kirjoitti:
Aika järkyttävää, että naiset arvostavat itseään näin vähän. Miksi ihmeessä panette tuollaisten miesten kanssa / jatkatte seksisuhdetta, vaikka miehillä ei ole _minkäänlaista_ kunnioitusta teitä kohtaan ja ovat ilmiselvästi muutenkin kamalia ihmisiä. Huh
Juuri siksi, ettei ole sitä itsekunnioitusta ja arvostusta. Se ei tule itsestään.
Ei usko, että ansaitsisi parempaa.
Minua on kohdeltu lapsesta asti kaltoin, joten vielä nuorena aikuisenakin oli helppoa olla tutussa roolissa. Pääsin tästä eroon myöhemmin kivuliaan itsetutkiskelun, psykologian pänttäämisen ja terapian avulla. Lapsuudesta monesti kaikki juontaa juurensa. Myös näillä hyväksikäyttäjillä. Ei ole ollut rakastavia, normaaleja/terveitä vanhempia näyttämässä rajoja ja huolehtimassa. Monia on väheksytty, kuritettu, pahoinpidelty fyysisesti-, henkisesti-, ja seksuaalisesti.
Tavanomaisia esiaviollisen seksin kuvauksia.
Näitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Yhden illan juttuni, jonka kanssa päädyin lopulta kyllä useasti baarista kotiin, oli aina todella ihana ja meillä oli hyvää seksiä, kunnes aamu koitti. Aamulla hän katsoi minua niin kylmin ilmein, sanoi sanan tai kaksi ja halusi minun aina lähtevän mahdollisimman nopeasti. Kun näitä iltoja kertyi lisää, hän kävi joka aamu aina vaan ilkeämmäksi. En muista tarkkaan mitä hän sanoi, mutta sai aina oloni todella kurjaksi ja halvaksi. Lopulta minulle tuli niin huono olo iltojen jälkeen, että sanoin itse etten halua tavata enää.
Teen tätä samaa yhdelle miehelle, jonka kanssa säännöllisen epäsäännöllisesti päädyn vällyjen väliin. Seksi on hyvää, mutta aamulla alkaa koko mies vituttamaan ja toivon vain, että lähtisi mahdollisimman nopeasti pois. Olen miettinyt mistä tämä johtuu ja tullut siihen tulokseen, että olen edelleenkin niin kiinni exässäni, että muut miehet ovat pelkkiä lihanpalasia mulle. Niin raakaa kuin se onkin. Toisaalta yhden illan juttujen pitäisi mielestäni itsekin älytä lähteä, eikä makoilemaan mun sohville.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kasvatetaan kilteiksi ja miellyttämishaluisiksi. Suuttua ei saa milloinkaan, muuten on kauhea nalkuttava ämmä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen huomautti ilkeään sävyyn peniksen koosta. Näytin hänelle nyrkkiäni ja kysyin: "Onko tämäkin liian pieni?" ja lähdin. Muita negatiivisia kokemuksia ei oikeastaan ole, eikä nykyisin enää tule mitään yhdenillanjuttuja harrastettua.
Reaktiostasi päätellen olet ihminen, joka hyvin ansaitseekin ne ilkeilyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole vain hyväksikäyttöä, tämä on raiskaus. Olen todella pahoillani, että olet joutunut kokemaan tämän. Suosittelen, että otat yhteyttä esimerkiksi tänne: www.tukinainen.fi
On. En kerro kokemuksia.